ברזל נמוך..
ועשיתי בדיקת דם לגילוי נוגדנים של צליאק.
והמדדים יצאו מאוד קרובים לנורמה העליונה..
אני לא יודעת אם זה נורא, כי זה בנורמה אחרי הכל..
אבל בתור אחת שיכולה לאכול כל היום רק פחמימות, זה מאיים עלי.
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212