היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
איזה בשורות טובות!!! אני חושבת עלייך המון. איזה מקסימות אתן שאתן נוסעות ךעזור ככה. לא קל עם ילדים קטנים. את משמשת דוגמא מקסימה לבנות שלך על כיבוד הןרים. גם אם נראה לך שהן לא יודעות לאן את נוסעת ילדים מריחים הכל בין השורות. כל הכבוד. באמת.
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
בריאות בריאות בריאות והחלמה מהירה ושלמה אמן
תודה פייס: ortal_hori
אורטל - את לא מבינה איך ריגשת אותי ושימחת אותי עכשיו!!!!!!
איזה כיף בלי עין הרע..... שימשיך ככה!!!!!!
ב"ה איזה בשורות טובות!!!
בעז"ה שרק ילך וישתפר
איזה הודעה מרגשת
בהצלחה לא הייתי בעניינים ולא ידעתי מורל גבוה מאד מאד חשוב, בשביל אמא שלך, בעלך הבנות ואת קודם כל
וואו אני עם דמעות בעיניים. מרגש....שרק ימשיך כך.
שימשיכו ויהיו בשורות טובות
ב"ה ישששששששששששששששששששששששששששששששש איזו בשורה משמחת שימשיך כך
שמחה לשמוע
בהצלחה
איזו בשורה משמחת!!!!!!!! שימשיך ככה אמן מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך! ---------------------------------------------------------------------------------------------- "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
ב"ה ... ישועת ה' כהרף עין
נמשיך להתפלל
]
רק בשורות טובות
איזה מקסימות אתן!!!! ממש ריגשתם אתי פייס: ortal_hori
בשורות טובות
איזה יופי! איזו הקלה לראות שיפור! שימשיך כך, רק בשורות טובות ובריאות בטונות!
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן. שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
טוב לקרוא כאלה עדכונים משמחים!!! שרק ימשיך ככה, אמן!!
איזה אושר לשמוע את זה!!!! אמשיך להתפלל עבורה כמובן , בתקווה לשיפור מהיר ומלא!