תהיות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני קוראת במאמאזון ורוב רובם של ההודעות שם בסגנון
    הילד אכל חצי קציצה, מה לעשות עם החצי השני?
    לילד בן ה 5 יצא חצ׳קון באצבע, האם ללכת למיון?
    הבעל לא קם בלילה. להתגרש או להרוג?
    שלוש וחצי שלוקים של מים יהרגו לי את הילד (5 חודשים)?
    הקקי בצבע ירוק עצמון האם עלי להמנע מכרוב (אני לא מניקה)?

    וזה מפליא אותי כל כך.
    כאילו, זה היה מצחיק אם זה לא היה כל כך עצוב...
    זה נראה שמרוב הקלות שבה אפשר להגיע לתשובה בימינו האמהות שכחו לחשוב לבד ולהרגיש את האינטואיציה של עצמן.
    כאילו, ראבק קצת common sense?!
    רק אני מרגישה ככה?

    __________________________________________________________________

14 תגובות
עמוד 1
  • את צודקת לחלוטין!!!

    אבל בכלל כל עניין הפייסבוק יצא קצת משליטה (מה הקטע של כולם לצלם את ארוחת הבוקר, צהריים וערב? צלמו ארוחה אחת מעניינת בשבוע.... זה גם מספיק
  • אני לא מתקרבת למאמזון שמעתי דברים לא יפים על שירשורים שם

    תמר

  • גם באתר יולדת
    אבל יותר מפליא זה שהכל כל כך זמין ואפשר לקרוא על הכל באינטרנט ע״י חיפוש פשוט בגוגל אבל עדיין שואלים שאלות כמו: הבן שלי שוקל 8 קילו, איזה אחוזון זה? או קיבלתי ב 1.1.12 מתי התלמ שלי? כמה שבועות זה הריון? 
    גם שאלות כמו: איזה משחה הכי טובה לטוסיק אדום או איזה חיתולים או איזה תמ״ל או איזה עגלה אני לא מבינה כי תמיד יתקבלו 10 תשובות שונות...
    ויש גם את השאלות של המחלוקת: הנקה או תמל, קיסרי או רגיל, יש אלוהים או לא...
  • ברחתי מהמאמאזון בפייסבוק.
    זה פשוט נורא ואיום.
    והחלק הכי גרוע - בנות שהן אמהות כבר איזה חודש, מקסימום חודש וחצי יודעות הכי טוב ה כ ל. ומטעות על ימין ועל שמאל.
    מתוך שרשור של 30 תגובות על שאלה בריאותית אולי שתיים-שלוש בנות ימליצו ללכת לרופא
  • אני לא מכירה את מאמאזון אבל לפעמים גם לי זה קורה. מרוב שזה נוח לי לשאול פה (נגיד על מתכון לעוגה) אני שוכחת שיש גוגל ונורא פשוט להקליד "עוגה" ולקבל בדיוק מה שאני רוצה
  • צודקת
  • אני גם חשבתי על זה....

    בימים שסתיו רק נולדה הייתי ערה מלא בלילות בין הנקה להנקה לנשנוש לילי
    פייס: ortal_hori


  • טוטילה אני לא מבינה מה רע בלהתייעץ
    לגבי הנקה
    לגבי צורת הלידה
    לגבי תמ״ל
    לגבי טיולון


  • ודרך אגב, אני חייבת להוסיף שכשעזרתי לא פעם לאימא טרייה והיא כתבה לי "וואו אורטל עזרת לי המון" או "ממש לא חשבתי על זה, אחלה רעיון" או בחורה שפנתה אליי בהודעה פרטית ואמרה מה שאמרה......

    זה עושה לי את זה. אני שמחה שאני יכולה לייעץ, לשתף, ולתת תמיכה למישהי שרק מחפשת כתף או מקום לפרוק תסכול.
    פייס: ortal_hori


  • יש אמהות משועממות..

    [
  • סקרנתן אותי, אז הצטרפתי לקבוצה
  • זה לא שיעמום..
    זה חוסר ביטחון בשיקול דעת האנושי- הגיוני, שיש לכל אמא, לכל אדם.
    דווקא שאלות על טיולון וכו'.. לדעתי אלו שאלו שזה כן המקום שלהם.
    כי כל אחת רוצה ללמוד מנסיון של אחרים.
    אבל לשאול שאלה כמו- הילד אכל חצי קציצה, מה לעשות עם החצי השני?
    כאילו.. תפעילי שיקול דעת!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • ורק אני לא מכירה בכלל את הקבוצה
  • יש הבדל בין להתייעץ על הנקה לבין לשאול למה בחודש שמיני יש יום שיוצא קולוסטרום ויש יום שלא....
    הייתי מעתיקה כמה פנינים, לא נעים לי להיות ספציפית...

    __________________________________________________________________

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה