גם באתר יולדת

אבל יותר מפליא זה שהכל כל כך זמין ואפשר לקרוא על הכל באינטרנט ע״י חיפוש פשוט בגוגל אבל עדיין שואלים שאלות כמו: הבן שלי שוקל 8 קילו, איזה אחוזון זה? או קיבלתי ב 1.1.12 מתי התלמ שלי? כמה שבועות זה הריון?

גם שאלות כמו: איזה משחה הכי טובה לטוסיק אדום או איזה חיתולים או איזה תמ״ל או איזה עגלה אני לא מבינה כי תמיד יתקבלו 10 תשובות שונות...
ויש גם את השאלות של המחלוקת: הנקה או תמל, קיסרי או רגיל, יש אלוהים או לא...