דעתכן- יום הולדת? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אמילי חוגגת באוגוסט, אחרי שהייתה נוכחת ברוב ימי ההולדת של כיתתה השאלה אם להזמין את כל הכיתה (24 ילדים).
    ההתלבטות נובעת בעיקר כי היא נשארת לשנה נוספת והרוב עולה לכיתה א' או לבית ספר אחר.
    עוד בערך שבוע נגיד לה שהיא נשארת, לא יודעת אם זה פקטור..
    מה נראה לכן?



19 תגובות
עמוד 1
  • להזמין את כולם.
    אבל לעשות את היומולדת לפני הזמן כך שיהיו כמה שיותר ילדים לפני היציאה לחופשות המשפחתיות...


  • כולם
  • גמני הייתי מזמינה את כולם .
    הרי לא כולם יגיעו
  • למה לא להזמין את כולם?
    אצלינו יש ילדים שעולים כיתה וכאלה שנשארים עוד שנה (כי זה גן עם 2 קבוצות גיל) ותמיד מזמינים את כולם.
  • להזמין את כל ילדי הכיתה.
    זה לא ממש משנה מי נשאר ומי לא נשאר לשנה הבאה, כרגע הם החברים שלה ואיתם יהיה לה כייף לחגוג.
  • כולם!

    שנה הבאה זה שנה הבאה
    ועכשיו זה עכשיו


  • אני עם ענבר

    מזל טוב
    פייס: ortal_hori


  • גם אני לא רואה קשר בין העובדה שהיא נשארת לשנה נוספת והרוב לא.

    לא הייתי לוקחת את זה כפקטור...


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • להזמין את כולם

  • אנחנו נחגוג בסוף יולי ונזמין את כולם למרות שלא כולם ישארו עם יונתן שנה הבאה.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • כן זה יהיה לה כיף! אני בטוחה שהיא חלמה על זה כל יום הולדת שהיא היתה בו...


  • תודה בנות!
    זה קצת בעייתי לעשות ביולי כי קיים יותר סיכוי לימים יפים באוגוסט

  • איך היא הגיבה?


  • היא ממש הייתה עצובה


  • כרגע אני לא חושבת שיש מי שנשאר איתה, יש ילדה אחת (ממש לא חברה שלה





מותר ואסור לאכול בהריון והנקה