לפעמים אני מבינה עד כמה הבית שגדלתי בו היה שונה..

אצלנו לגדול אין יציאות כאלו, אבל כשהוא מתחיל בהשוואות עם אחיו הקטן (למה לו עוזרים ולי לא..) התשובה שלי בדר"כ צינית-
"באמת זוועה, אתה כל כך מסכן! אני ממש לא יודעת מה הייתי עושה במקומך.."
התגובה שלו אגב- היא חיוך מאוזן לאוזן.. הוא מבין שמסתלבטים עליו, ולוקח דברים יותר בקלות.
מציעה לך לנסות פעם בקטנה, לפעמים כשאת משדרת הומור- את מראה שלא צריך להתרגש מכל תחושה לא נעימה- לא את ולא הוא..
אצלנו יש בעיה הפוכה- 2 מגלומנים
