הריון זה ל-א מחלה!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הריון זה ל-א מחלה!!!!!

    זה רק קצת בחילות,הקאות,עייפות,תשישות,בצקות,דליות,צרבות,דופק מהיר,עצירות,גזים,דימום מהחניכיים,דימום מהאף
    ,התכווצויות שרירים,סימני מתיחה,כאבים באגן,גירודים בעור,מיגרנות,טעם לוואי בפה,טחורים,לחץ במפשעות,שתן כל שלוש שניות,נדודי שינה,
    כאבי גב,קוצר נשימה,שדיים בגודל אבטיח,סחרחורות,לחץ דם גבוה,נימול בידיים,חשקים,ד"ש משריר התאומים,טפשת,טמטמת..
    ובסוף קצת כאב מזערי כזה לא מורגש שנקרא צירים.
    אז תפסיקו להגיד שהריון זה מחלה!!!! זה ממש לא.

    פשוט תעשי מה שאומרים לך...
    ארוחות קטנות לעיתים קרובות,תשתי הרבה מים,קחי חומצה,קחי ברזל,תנעלי נעליים נוחות,תרימי רגליים,תורידי רגליים,תשני עם 6 כריות בראש,4 בין הרגליים ועוד שלוש מתחת לתחת,אל תאכלי מטוגן,חריף,שמן וחומצי,תאכלי 3 מנות חלבון ביום,אל תשכחי גם קצת פטרוזיליה,שקדים,מלפפונים,סלק וברוקולי.
    אל תלעסי מסטיקים,תשתי סודה לשתייה,תלעסי קרח,אל תשתי אלכוהול,קפה וקולה,אל תעשני,תתעמלי,תלבשי חזייה תומכת,תנוחי צהריים(ובוקר וערב) אל תחשפי לשמש,תעשי קצת קומפרסים,תשתמשי במברשת שיניים רכה,תמנעי מביצוע נקיונות,
    הזזת רהיטים והרמת משאות כבדים,שכבי על צד שמאל,נשמי עמוק,תרפי את הגוף,חזקי את רצפת האגן,תעשי קצת רפלקסולוגיה,שיאצו,יוגה ודיקור...
    וזהו.
    כ"כ פשוט. לא צריך לעשות מזה עניין.
    (לא, אני לא בהריון
10 תגובות
עמוד 1
  • אהבתי
    צריך רק לחייך!


  • נכון מאוד
  • הרגת אותי מצחוק... גדול!
  • גדול
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    גונבת לך !


  • יוו הייתי בטוחה שיש לך משהו לבשר
    פייס: ortal_hori


  • מאחר ואני מכירה נפש בהמותי


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה