אוקי.. אני מנוסה מאד בעניין,
היו לי 2 תינוקות שהתחילו את דרכם עם צהבת ויצאנו מבית חולים אחרי 10 ימים.
אני יודעת שיהיה לך קשה ליישם את מה שאמרו לך ולהניק יותר- כי הוא לא תינוק רגיל, הוא חלש מהצהבת והוא נרדם על הציצי עוד לפני שהחלק בכלל מגיע ומתייאש ולכן אותי לימדו טריק מעולה בבית החולים:
יש צינוריות כאלו שאיתם מוציאים בכלל דם בדר"כ- מחברים לפרפרית.
הן סטריליות ואפשר להשיג אותם בבית חולים או במרפאה. תשלחי את הבעלול.
תקחי את הבקבוק עם החלב שאוב או סימילק שלך- מה שיש לך, ושימי קצה אחד של הצינורית בתוך הבקבוק הפתוח. את הקצה השני שימי עם האצבע שלך בפה של התינוק ותלחצי בעדינות על הלשון לעודד יניקה. כשהוא מוצץ את האצבע הוא יוצר ווקום על הצינורית ולמעשה יונק כמו מציצי.
ככה הוא לא מתרגל לבקבוק כי אין בכלל פטמה של בקבוק, הפעולה היא פעולת יניקה לכל דבר.
חבל שלימדו אותי את זה רק בילד השני, עם הראשון היה לי סרט של גמילה מבקבוקים,
עם השני תוך שבועיים הנקתי הנקה מלאה.
בהצלחה
