שלום בנות
אני חדשה כאן, מדי פעם קוראת והחלטתי להיצטרף
יש לי שני ילדים הקטן בן 3 וחודשיים ואני נורא מתלבטת לגבי מסגרת בשבילו
בספטמבר יהיה בן 3 וחצי. האם כדאי להשאיר בגן פרטי או ג עירייה?
אני די לחצה לגבי גן עירוני בגלל מספר הילדים הגדול וצוות מועט
אני אציין שהבן שלי מאוד שקט ביישן אף פעם לא הרביץ ולא נשך ולא כלום
אין לו ביטחון עצמי ולא יודע להגן על עצמו

אני מפחדת שהוא יילך לאיבוד בגן העירוני
וגם רציתי לשאול אמהות שכבר התנסו בגן עירוני זה באמת כל כך נורא? כי אני עד עכשיו שמעתי רק דברים שליליים

אשמח לתשובות

