חדשה ורוצה להתייעץ (: - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות
    אני חדשה כאן, מדי פעם קוראת והחלטתי להיצטרף
    יש לי שני ילדים הקטן בן 3 וחודשיים ואני נורא מתלבטת לגבי מסגרת בשבילו
    בספטמבר יהיה בן 3 וחצי. האם כדאי להשאיר בגן פרטי או ג עירייה?
    אני די לחצה לגבי גן עירוני בגלל מספר הילדים הגדול וצוות מועט
    אני אציין שהבן שלי מאוד שקט ביישן אף פעם לא הרביץ ולא נשך ולא כלום
    אין לו ביטחון עצמי ולא יודע להגן על עצמו
    אני מפחדת שהוא יילך לאיבוד בגן העירוני
    וגם רציתי לשאול אמהות שכבר התנסו בגן עירוני זה באמת כל כך נורא? כי אני עד עכשיו שמעתי רק דברים שליליים

    אשמח לתשובות
12 תגובות
עמוד 1
  • אני בגיל הזה בעד גן עירייה.
    זה הזמן שלהם להתחיל ״להפתח לעולם הגדול״, לקבל תכנים שבגן פרטי לא תמיד מקבלים.
    את לא מאמינה כמה הילדים פתאום פורחים ומתבגרים בגן. דווקא השקטים והחסרי בטחון, רואים כליהם את הקפיצת מדרגה בהתפתחות החברתית שלהם, דווקא בקבוצה גדולה שבה הם צריכים ״לדאוג לעצמם״ ולא להיות בחממה של גן פרטי.
    האם גן עיריה זה נורא ואיום?
    כנראה תלוי איזה גן ותלוי את מי שואלים.
    הגן שלנו מקסים. צוות מקצועי מאוד, לא הרבה ילדים בקבוצה, יש הרבה העשרה, אין אלימות וכו׳
    ת׳אמת אני שמעתי מעט מאוד אמשים שחושבים שגן העיריה שלהם כל כך נורא.
    ולרוב אלו היו אנשים שלא מרוצים מכלום.
    ברור שלא תמיד מרוצים מהכל, אבל זו גם ההתבגרות שלנו, ההורים, לשחרר את הילד למקום שבו לא הכל מושלם. כי מה לעשות, העולם לא מושלם.

    __________________________________________________________________

  • Shuliko תודה!
    אציין שכרגע הוא בגן פרטי ששנה הבאה אין קבוצה לגיל שלו, אז גם ככה אני צריכה לחפש גן חדש גם אם פרטי
    ועוד משהו השנה לא היתי מרוצה בכלל מהגן הפרטי למרות שהקבוצה יחסית קטנה היה אלימות ונשיכות ומה לא
  • קצת קשה לייעץ...
    משערת שכבר רשמת אותו לגן עירייה, אם את מעוניינת בגן אחר ברוב המקומות ההרשמות כבר סגורות...
    יש גנים פרטיים עם כיתת טרום טרום חובה מסובסדת ע"י העירייה,כדאי לבדוק באזור שלך על איזה גנים מדובר ואם יש עדיין מקום, רוב המקומות שהיו להם קבוצות מיועדות לגילאים האלו סגרו כשנכנס החוק חינוך חינם לגילאי שלוש ומעלה (אלא אם כן קיבלו אישורים ממשרד החינוך והם מסובסדים).

    לענין נוסף וחשוב לא פחות - אם הילד חסר בטחון עצמי- אולי זה בדיוק הזמן והמקום להעלות לו אותו, אולי לשלוח לחוג אומנויות לחימה או לכל העשרה שיכולה להעצים אותו ולנטוע בו את הבטחון בעצמו...

  • עניתי לךבפורום השני
    פייס: ortal_hori


  • אין לנו קבוצות טרום טרום מסובסדות


    את האמת מצאתי לו גן פרטי שיקבל אותו אבל אני עדין מתלבטת אם לרשום או לשלוח לגן עירוני
    גם המחיר זה שיקול גנים פרטיים זה הוצאה לא קטנה
  • עירוני
  • נראה לי שברוב הגנים הפרטיים יהיה הכי גדול, ולא נראה לי שזה מומלץ...
    גם מבחינת תכנים וכו'...

    וגם בגיל שלוש וחצי הגיע הזמן לפתח טיפטיפפונת של עצמאות.

    זה לא קל בהתחלה, אבל מסתדר בהמשך.

    זה בסדר להיות ביישן וקצת חסר ביטחון... יש המון סוגים של ילדים בגן

    המון ילדים "הולכים לאיבוד" בגן עירוני, ואז מסתגלים ומתרגלים!

    בהצלחה!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • רק לציין שגם בגן פרטי תקבלי בהחה של 800 שקל. זה מה שהממשלה מקציבה מאז חוק חינוך חינם. בעיריה זה חינם, בפרטי זה פחות 800 שקל

    __________________________________________________________________

  • באמת ? לא ידעתי שזה פחות 800 שקל
    זה תקף בכל מקום? אני מתל אביב

    וכן אמרו לי בגנים הפרטיים שראיתי, שהוא יהיה הכי גדול
  • מה זאת אומרת אין סבסוד???
    פייס: ortal_hori


  • שולי - זה לא לגמרי נכון...
    גנים פרטיים שקיבלו אישור לפתיחת קבוצת טרום טרום חובה מסובסדת ע"י העירייה באישור משרד החינוך השקיעו בזה הרבה מאוד עבודה וכספים (כ100,000 ש"ח) כך שהעיריות לא משלמות על כל ילד באשר הוא החל מגיל 3 בספט' 800 ש"ח....
    אך ורק גנים שקיבלו אישור משרד החינוך לפתיחת הקבוצה מקבלים תיקצוב מהעירייה ואת הסכום הזה הגנים אמורים להוריד מתשלומי ההורים.

    אני יודעת כל זה מאחר וליוויתי מאוד בצמידות את מנהלת הגן של יובל בכל התהליך עד לקבלת האישור ממשרד החינוך ומהעירייה.


  • מתוקונת, הכוונה סבסוד של גן פרטי
    וכמו שlinbar כתבה זה רק בגנים שקיבלו אישור

    linbar תודה על ההסבר !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה