אובדת עצות :( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בוקר טוב לכולן....ככה בקצרה אני יספר
    יש לי תינוק בן חודשיים שנולד פג והיה מונשם יומיים הוא היה אוכל במשך שבועיים חלב שאוב שלי ואז הפסקתי.
    התחלנו סימילאק עשה עצירות
    עברנו למטרנה המשיך העצירות החמירו פליטות
    עברנו לאינפמיל ar עצר פליטות החמיר עצירות
    הלכנו לפרופסור גסטרולוג ילדים אמר אין היצרות בפי הטבעת שזה טוב עשינו אולטרסאונד קיבה הכל תקין.
    נתן נוטרילוןar. ארבעה ימים אין פליטות ויציאה רכה והופ חזרו הפליטות והילד לא מצליח לעשות קקי וגם כשעושה יוצא לו קקי כמו אבן קשה קשה.
    הוספנו זנתקס פעמיים ביום עצר פליטות לא לגמרי אבל הפחית
    הוספנו אבילק 2 סיסי פעמיים ביום אבל לא עוזר כלום הילד עושה קקי קשה והוא מתענה
    אני מזכירה שהוא רק בן חודשיים.


7 תגובות
עמוד 1
  • רק בן חודשיים כבר טעימות?
    פייס: ortal_hori


  • סוף החודש הוא יהיה 3 חודשים.
    הוא אוכל 120 מ"ל עולה יפה במשקל נמצא באחוזון תקין
    אני נותנת לו מים מידי פעם הוא לא אוהב
    אחרי האוכל מחכה רבע שעה ומניחה
    יש לו הגבהה של המיזרון

    אולי עוזר אבל הקקי עדיין קשה לא יודעת.




  • אנחנו הוספנו לכל בקבוק 5 CC של שמן קנולה, עזר מאוד ליציאות.
    לא מניחים במשך חצי שעה, אלא אם כן זה על טרמפולינה, או סל קל, פוף וכדו'

    עגבניה לא הולכת עם ריפלוקס כי זה חומצי, הצרבות נהיות יותר קשות.

    הוא עבר יותר מידי בחודשיים, צריך לנסות כל תמ"ל שבועיים לפני שיודעים אם עוזר או לא.


  • אני גם חושבת שתקני תחליף חלב אחד ואיתו תתמידי. זה נשמע שמערכת העיכול שלו פשוט לא בשלה ולא שהתחליפים לא בסדר. לאט לאט זה יסתדר.
    ובעייני טעימות בשלב הזה רק עושות עוד יותר באלגן. זה בכלל לא שלב מתאים בטח לא לפג.
    מה את נותנת עכשיו? תמשיכי עם זה בסבלנות. אני הייתי מפסיקה עם כל העגבניות שמן וכל מה שלא חשבת לנסות. בטח שלא להתחיל פירות זה נראה לי בכלל הזוי כרגע. תחזיקי אותו הרבה זמן במאונך אחרי אוכל שלא יפלוט וגדלי אותו בשקט ושלווה.


  • אם הוא נולד פג - אז הגיל הכרונולוגי לא תואם את בשלות הגוף, בטח שלא הקיבה.

    מערכת העיכול מתפתחת עדיין, עד גיל חצי שנה יש תופעות שונות שקשורות בחוסר בשלות של הקיבה
    פייס: ortal_hori


  • שמן נתנו ובפגיה אמרו להפסיק למרות שעזר
    עגבניות לא נותנת כי הוא גם מקיא אותה
    לפי מה שאמר הגסטרולוג ז טעימות בכל מקרה אני הולכת עוד מעט לרופאה
    ואני כבר כמעט חודש עם נוטרילון ar לא החלפתי לו מאז כלום.




  • גם לי נשמע יותר מדי לחודשיים (ובנוסף הוא גם פג )
    עם הגדולים שלי השתמשתי בסימלאק- עשה קצת עצירות
    עם הקטן עברתי למטרנה רגילה ! (לא אקסטרא) ולא היה עצירות וגם לא היו לו גזים
    האקסטרא עושה קצת גזים ועצירות (ככה 3 חברות שיתפו אותי)
    טעימות - לא הייתי מנסה בשלב זה הוא קטן מאוד .
    נסי לבשל במים שזיפים מיובשים . בשלי עד שהמים ישנו צבעם לחום. אפילו תשאירי אותם במים שעה .
    את המים בלבד תתני לו לשתות (אן בנפרד או עם המטרנה) ליאיר שלי זה עשה רק טוב (וזה טבעי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה