בוקר טוב לכולן....ככה בקצרה אני יספר
יש לי תינוק בן חודשיים שנולד פג והיה מונשם יומיים הוא היה אוכל במשך שבועיים חלב שאוב שלי ואז הפסקתי.
התחלנו סימילאק עשה עצירות
עברנו למטרנה המשיך העצירות החמירו פליטות
עברנו לאינפמיל ar עצר פליטות החמיר עצירות
הלכנו לפרופסור גסטרולוג ילדים אמר אין היצרות בפי הטבעת שזה טוב עשינו אולטרסאונד קיבה הכל תקין.
נתן נוטרילוןar. ארבעה ימים אין פליטות ויציאה רכה והופ חזרו הפליטות והילד לא מצליח לעשות קקי וגם כשעושה יוצא לו קקי כמו אבן קשה קשה.
הוספנו זנתקס פעמיים ביום עצר פליטות לא לגמרי אבל הפחית
הוספנו אבילק 2 סיסי פעמיים ביום אבל לא עוזר כלום הילד עושה קקי קשה והוא מתענה
אני מזכירה שהוא רק בן חודשיים.