מה אוכלים? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אין אף אחד פה בתקופה האחרונה. דיכאון.
    והיה לי שבוע הזוי. יותר מידי בשורות קשות מחלות תאונות. אני צריכה חופש.

    מה אוכלים השבת?


25 תגובות
עמוד 1
  • הנני כאן
    אני מוזמנת לאבא שלי (אחרי יובלות
  • חזרתי מהסופר עכשיו.
    מחר יהיה תפריט
  • גלי המתכון הוא של ניקי. עוגיות שוקולד מושלגות. תכיני בדיוק כמו שהיא מכינה זה נורא טעים. התלבטתי אם להכין אותם השבת אבל אני לא מספיקה כלום נראה לי שנוותר על זה. מקסימום בערב...

    אצלנו אני מתלבטת אם בערב לאכול פרווה או בשרי. בנתיים בשרי מקסימום באותו רגע נחזל"ש...

    סול מטוגן. יצא טעים גנבתי אחד
  • אין על ניקי
  • בעלי הכין כבד ותופחי אדמה קצוצים בתנור. אין עליו. תותח שלי
    פייס: ortal_hori


  • צולי אני עוקבת כבר הרבה זמן אחרי התוצרים שלך לשבת ויש לציין שאת נשמעת תותחית במטבח
  • צולי - גם לנו יש תקופה מחורבנת עם בשורות רעות
  • ענבר אני בהלם
  • אהלן אהלן
    ]


  • אצלי כמו עמית

  • אצלנו

    מרק עוף אמיתי
    סול בתנור עם ירקות
    סיר ממולאים מכל מיני סוגים


  • המממ מוס חלבה נשמע מצוין


  • טוב, אז הוחלט -
    אנטי פסטי מדלעת, גזר, סלק ובטטה
    בורקס בשר
    עוף עם תפו"א בתנור
    עדיין אין לי מושג מה מנה אחרונה,
    אולי גלידה, אולי צלחת עם כל פירות הקיץ שממלאים את המקרר.
    איזה כיף זה פירות קיץ!

  • אם הילדים שלי היו אצלך הייתי אומרת חד משמעית פירות קיץ למנה אחרונה!

  • ואם הילדים שלך אצלך מה היית אומרת?

  • דוגמא מעולה
  • תשמעי, הם רואים אותי אוכלת עוגה ולא מזיז להם. אבטיח וענבים לוקח בגדול.


  • אמא לשי באה עם אחותי הגרושה והבנות
    מקווה שהיא תרגיש טוב בשבת
    איך אני מקנאה בכן שאתם מגוונות
    טוב נו מה מרוקאים מקובעים לדגים בערב ובבוקר ועל החמין לא מוותרים
  • וואי מרוקאים זה באמת די בערב וחמין בבוקר
  • ככה זה מרוקאיים?
  • יואוו ענבר
    פייס: ortal_hori


  • טוב אז אחרי השבת שהיתה החלטתי כי אני מפסיקה חמין
    אני ובעלי לא אוכלים והקטנים כבר הפסיקו אז משבבוע הבא אני אצטרך הצעות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה