-
כפרוש!
זה דברים של בנות!
בעלים בד"כ לא שמים לב לזה אם לא ציינו זאת בפניהם
-
את כזאת בהריון
-
20 דברים שגברים רוצים שנשים יבינו:
1. גברים לא יודעים לקרוא מחשבות.
2. את ילדה גדולה, תסתדרי עם המושב של האסלה! אם זה למעלה, תורידי. אנחנו צריכים את זה למעלה, את צריכה את זה למטה, לא שמעת אותנו מתלוננים אף פעם שזה למטה.
3. בכי זה סחטנות.
4. תבקשי מה שאת רוצה. בואי נבהיר את העניין: רמזים לא עובדים! רמזים עבים לא עובדים! רמזים ברורים לא עובדים! פשוט תגידי!
5. 'כן' ו'לא' הן תשובות מאוד מתקבלות על רוב השאלות.
6. תיגשי אלינו עם בעיה רק אם את רוצה שנפתור לך אותה. זה מה שאנחנו עושים, בשביל אמפתיה יש לך חברות.
7. כל מה שאמרנו לפני חצי שנה, הוא לא רלוונטי באמצע וויכוח. בעצם כל מה שאנחנו אומרים, פג תוקפו תוך שבוע.
8. אם את חושבת שאת שמנה, זה כנראה נכון. אל תשאלי אותנו.
9. אם משהו שאמרנו יכול להתפרש לשתי דרכים, ואחת מהן גורמת לך להיות עצובה או כועסת, התכוונו לפירוש השני.
10. את יכולה או לבקש מאיתנו לעשות משהו, או להגיד לנו איך את רוצה שזה ייעשה, לא שניהם. ואם את כבר יודעת מהי הדרך הכי טובה לעשות משהו, תתכבדי ותעשי את זה לבד.
11. מתי שמתאפשר, תגידי את מה שיש לך להגיד בזמן הפרסומות.
12. כריסטופר קולומבוס לא היה צריך שיכוונו אותו בדרך, גם אנחנו לא.
13. אנחנו רואים רק 16 צבעים, כמו הברירת מחדל של windows. אפרסק לדוגמה זה פרי, לא צבע, סלמון זה דג, ואין לנו מושג מה זה טורקיז.
14. אם אנחנו שואלים אותך מה הבעיה ואת עונה 'כלום', נתנהג כאילו כלום לא קרה, למרות שאנחנו יודעים שאת משקרת. זה פשוט לא שווה את הכאב ראש.
15. אם את שואלת שאלה שאת לא רוצה תשובה עליה, תצפי לתשובה שלא רצית לשמוע.
16. כשאנחנו צריכים לצאת, כל מה שתלבשי יהיה בסדר. ב-א-מ-ת!
17. אל תשאלי על מה אנחנו חושבים, אלא אם כן את רוצה לדבר על ספורט או על סקס.
18. יש לך מספיק בגדים!
19. יש לך יותר מידי נעליים!
20. תודה שקראת את זה. כן אני יודע שאצטרך לישון על הספה הלילה, אבל האם ידעת שלגברים לא באמת אכפת לישון על הספה? זה כמו קמפינג בשבילנו...
נראה לי שסעיף 13 הכי מתאים במקרה שלך...
גברים, עצם היותם גברים, לא יודעים להבדיל בין מגבת חוף, מגבת מטבח, מגבת פנים או כל סוג אחר של מגבת.
__________________________________________________________________
-
ענבר- כשאת מציינת בפניהם זה עוזר?!?!
-
אני תמיד שופכת את דלי השטיפה לאסלה
-
בהחלט
]
-
shuliko הרסת אותי חחחחחח ענק.
-
בסדר....לא התחרפנתי עליו! רק זה ממש הצחיק אותי!
הוא באמת חושב שכל מגבת היא אותו דבר, זה מוזר לא???
-
יוו ליטוש הרסת אותיייי
פייס: ortal_hori
-
-
גברים....
-
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
שוליקו- אני שופכת לפתח הביוב במקלחת ושוטפת אחרי זה עם סבון
באסלה ועוד יש לנו בעלי חיים בבית שאנחנו שוטפים אחריהם- הרעיון לשפוך את המים למקום שאנחנו יושבים בו חשופים...
-
גם לנו בית מלא חיות.
מרימים את המושב ושופכים לאסלה... מורידים מים אחר כך...
-
שולי גדול!!
השבוע בסוף ארוחת הערב על השולחן נמרח שביל של חומוס, בעלי היקר במקום לקחת סמרטוט ולנגב את זה, ראה שיש חתיכת לחם שאחד הילדים לא אכל, פתאום אני רואה אותו מנגב את החומוס על הלחם
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
אני תפסתי את בעלי שופך דלי עם מיים אחרי שטיפת רצפה לכיור של כלים
-
אוי פלפלת!!! חחחחחח גאוני!
נראה שיש לך עוד בן
-
פתאום ראיתי ששינית חתימה!
איזה בנות מהממות!!! 5555
[url=http://www.freeglittergraphics.com]
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
איזה קרועיםהם
פייס: ortal_hori
-
גם בעלי מנגב שאריות מזון עם לחם
-
וואי וואי השבת נזכרתי בשרשור הזה וסיפרתי את זה לבעלי.
הוא לא הבין מה זה מגבת חוף?!
-
איזה הזויים הםםם
פייס: ortal_hori
-