היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
על חיות ועד כמה הילדים יודעים איך הגיע האוכל לצלחת . ניסיתי להסביר להם , חבל שזה לא תועד זה היה קורע
10 תגובות
עמוד 1
יונתן יודע טוב מאוד (אבל זה לא מזיז לו) לפעמים כשאנחנו רואים תרנגולת יונתן אוהב לעשות שטויות ולרדוף אחריה ולצעוק "שניצל עוף"
יחד עם זאת, נראה לי שהוא לא יודע שצריך להרוג את התרנגולת כדי להכין ממנה שניצל, אלא שזה כמו חלב מפרה או ביצים מתרנגולת...
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
גם אצלי בהתחלה צחקו ולאט לאט הפנימו. הייתי בטוחה שהן תהפוכנה בגלל זה לצימחוניות אבל מעין הפכה לצמחונית לא בגלל זה, כנראה כי בשר פשוט פחות טעים לה...
חחחח איזה מתוקים!!! אצלי גם אורי ושחר שואלים כל הזמן ממה עשוי האוכל (אחרי שהבינו שלכל סוג בשר יש חיה מאחוריו...) אתמול אורי הצחיק אותי כששאל מאיזה חיה עשוי הצ'יפס...חחח שחר בכלל הלכה רחוק- יום אחד היא הסבירה לאורי שמוציאים את האפרוח מהביצה לפני שמביאים אותה לסופר חחח
גם אצלי הן יודעות בדיוק ממה עשוי בשר. הן גם מבדילות בין סוגי הבשר (תרנגולת, פרה, כבשה) לא בטוחה שהן מקשרות שצריך להרוג את החיה. מצד שני בעלי מביא דגים שהוא דג. הן רואות אותם חיים ואז הן מגיעות לצלחת. אין להן שום בעיה עם זה.
שקד עדיין לא שואל למזלי... מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך! ---------------------------------------------------------------------------------------------- "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."