-
אני מרכיבה עדשות כבר שנים, כרגע בהפסקה ארוכה בגלל אלרגיה מעצבנת....
יש יומיות, חודשיות, שבועיות וקבועות
הקבועות דורשות התעסקות של ניקוי
גם החודשיות והשבועיות, אבל פחות
היומיות הכי נוחות מהבחינה הזו כי מרכיבים בבוקר, זורקים בערב וזהו
לכן הן גם הכי בריאות, הסיכוי לזיהומים פוחת
אבל הן הכי יקרות
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
לי יש עדשות מגע חצי קשות.
ניתן להשתמש בהם שנים בלי להחליף...
גם התחזוקה זולה.
בגלל שיש לי צילינדר זה מה שהרופא עיניים המליץ לי אז, כי העדשות הקשות גם "מתקנות" צילינדר.
אני הייתי ממליצה לך על חד פעמיות. אמנם השימוש קצת יותר יקר, אבל הז נראה לי הגייני יותר.
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
תודה על התשובה
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
את היומיות אפשר לרכוש בפארמים למיניהם, יש גם מפעם לפעם מבצעים של קופונים עליהם, כדאי לעקוב.
-
לי היו עדשות רכות קבועות .
בסביבות ה- 300 ש"ח .
זה עשה לי אלרגיה כל הזמן
אחרי שנתיים (לפני 11 שנה) פינקתי את עצמי בלייזר
-
עדשות רכות יש קבועות ויש גם חודשיות או יומיות.
ההבדל במחירים גדול מאוד. לפחות פי שניים לחודש.
כמובן שככול שמחליפים בתדירות גבוהה יותר זה יותר בריא.
אם יש לך צילינדר עד מספר מסויים (אני חושבת אחד וחצי) את יכולה לקנות עדשות בלי צילינדר.
אם הוא מעל המספר הזה, את צריכה עדשות עם צילינדר וזה כבר עולה הרבה הרבה יותר.
(הכוונה לעדשות חד פעמיות)
אני עם עדשות למעלה מעשר שנים.
בשנים האחרונות החלפתי לעדשות "נושמות" (הידרו ג'ל). טכנולוגיה חדשה. זה שיפר לי את איכות החיים באופן דרמטי.
הן הרבה יותר נעימות ונוחות בעיין. אין אי נוחות אחרי הרבה שעות לבישה ואפילו מותר לישון איתן.
ממליצה לכולן!!
את ההתאמה הראשונה את עושה אצל אופטימטריסט/רופא עיניים ואח"כ את יכולה לקנות איפה שבא לך.
כל פעם כשעומדת להגמר לי החבילה, אני עושה סקר שוק באינטרנט ומזמינה איפה שהכי זול. יש פערי מחירים משמעותיים.
מיכל
-
תודה לכל העונות
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
מומלץ ביותר!
יש לי עדשות חודשיות, בד"כ מחזיקות לי ליותר זמן אבל לא משאירה אותן ליותר מ-6 שבועות אפילו שהן עדיין טובות
עלויות וכאלה לא יכולה לענות לך כי אני לא בארץ.
אין שום התעסקות!
שניה לשים, שניה להוריד לתוך המחסנית ושלום על ישראל.
לא מפריע בכלל, להיפך!
אחרי שנתיים עם משקפיים נשברתי ומאז כבר עוד מעט 20 שנה יש לי עדשות