בדיוק היום אמונה חוגגת יומולדת בגן כך שהייתי בדילמה הזו..
עשיתי סבב חנויות, וגם אני ראיתי שכל הפתעה עולה 3-5 ש"ח...
הם רק 11 ילדים בקבוצה כך שזה לא נורא.
אבל כל ההפתעות היו נראות לי סתם כאלה..
הלכתי לחנות של הכל בשקל, קניתי קערת קורנפלקס מפלסטיק עם קש לכל אחד, בפנים שמתי מיכל של בועות סבון וחטיף,
עטפתי בשקית אוכל שקופה (כי זה לא נכנס לשקית יומולדת )
וזה יצא ממש יפה!
וב- 2 ש"ח!!!
נראה לי שגם לגיל הגדול יותר זה מתאים!
הקערה הזו שימושית.. והבועות סבון כייפיות.
וכך זה גם לא יוצא שהם אוכלים מלא חטיפים ושטויות..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212