היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
לא ידעתי את השם משפחה שלך קודם, מאיפה לי??? פייס: ortal_hori
אורטל היא ראתה את אבא שלי בחוץ והיא שאלה אותו האם הוא זה שהבת שלו חיכתה לו כדי לצאת לפני 20 שנה בערך? אז אבא שלי אמר לה שכן וסיפר לה את מה שקרה אז היא אמרה לו זאת אני שילדתי אותה עכשיו היא היתה המומה
איזה מגניב!!!! מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך! ---------------------------------------------------------------------------------------------- "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
אחותך מהממת! (בכלל משפחה יפה "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
איזה מגניב!!!!!!!!!
איזה יופי
רעות זה היה ליסוע למחלקת יולדות. עם שלשה ילדים היה נראה לי לא שייך... בלידה הבאה
גדול!
מדליק
איז כיף לאמא שלך!!! להיות סבתא רבא בגיל 65, מורידה בפניה את הכובע מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך! ---------------------------------------------------------------------------------------------- "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
ההורים שלי מדהימים
ווואוווווו מגניב !!!!!! אני ישר זיהיתי את המשפחה שלך מהתמונות בפייס