גם אני עדיין לא ראיתי אבל אמרו לי שהיה מרגש מאודדדד!!!
אני כל כך אוהבת אותה היא מדהימה בעיני, גם נרשמתי ל
הרצאה שלה בסניף במזרחי במודיעין, זה גם חינמי וגם נראה לי שאצא משם עם כמה תובנות וטיפים. ובלי שום קשר, ממליצה בחום לקרוא את הבלוג שלה במאקו, היא נותנת שם המון המון טיפים ישימים :) תותחית!