תודה בנות, אני באמת מקווה שימשיך משעמם, זה הוריד ממני כל כך הרבה לחץ שאני לא צריכה להתחיל לשכב עכשיו ולעשות פאוזה באמצע החיים...
היום חגגתי את זה ביום עבודה קצר ושחייה בבריכה בצהרים, עכשיו אני משלימה כמה ענייני עבודה למחר.
ו-..כמובן אור טל כמובן..
אני עושה רק את מה שאני יודעת לעשות,
מוסקיטר שלישי בדרך

