איזה סוג סרטים אתן נותנות להם לראות? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אם בכלל?
    דיסקים חינוכיים?
    סרטי וולט דיסני?
    מצויר?
    באנגלית או עברית?
    אלימות מצוירת? חייזרים? חיות שמדברות?
    איפה עובר הגבול?
17 תגובות
עמוד 1
  • אצלנו הגבול מנסה להימתח כל יום, כל רגע!
    אבל..
    ההיסטוריה מלמדת אותי שבכל פעם אחרי שהם רואים טיפת אלימות במסווה של תכנית מצויירת (פאוור ריינג'רס, ווינקס וכו')
    ההתנהגות אחר כך פשוט בלתי נסבלת!! שילה עושה תנועות ומבטים בדיוק כמו הדמויות..
    והסמכות בבית מתערערת לחלוטין..

    אין לי הסבר מדעי לכך אבל זה המצב.
    אז אצלנו כל מה שכולל אלימות, מילים מטופשות ולא צנועות כמו ב-בוב ספוג..
    לא עולה על המחשב!

    הם רואים בוב הבנאי, עמית המשאית, סמי הכבאי, טבע טום, בגן דל דודו..
    סרטי וולט דיסני לפעמים מפחידים..
    פעם רציתי שייראו אלאדין והם נורא פחדו מזה!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אצלנו רואים הכל והם לא מפחדים כמעט מכלום
  • לולי והופ ילדות ישראלית
    וגם מאינטרנת הרדתי כל מיני סדרות של בייבי איינשטיין.

    ]
  • אצלי רואים רק מצוייר עדיין.
    ערוץ הופ וסרטים של דיסני ושות׳.
    לרוב אביגיל מפחדת אפילו בשלגיה. אני צריכה לשבת לידה ולשכנע להמשיך לראות כי יש סוף טוב.
    על ספיידרמן וכאלה אין על מה לדבר. זה ישר מפחיד אותה ואני לא מתעקשת, כמובן.
    רואים בעברית ורוסית.
    בהמתנה בקופ״ח ראו כמה דקות ערוץ הילדים (וכמובן היה סרט אלינות תורן) ולא הבינו למה כמה ואיך. לא התחברו לגמרי.

    __________________________________________________________________

  • מעין מצד אחד מאוד אוהבת פאואר אנגרס ומצד שני מפחדת מסרטי דיסני למיניהם.
    על בוב ספוג ומיכל הקטנה יש וטו מוחלט וגם אם הם בבית אחר הם יגידו שאמא לא מרשה וילכו לעשות משהו אחר.
    סרטים הן כמעט ולא רואות,
    במחשב הן ממש עצמאיות, הן מתיישבות מול היו טיוב או אתר אחר ושמות להן כל מיני סרטונים, לפעמים כל אחת בנפרד, לפעמים קוראות אחת לשנייה לראות משהו מיוחד, לפעמים שתיהן יחד יושבות כמו יאכנה עם שמיכה משותפת על הברכיים.
    בטלויזיה הופ בעיקר.

  • אצלנו רואים רק הופ, וגם שם אני מצנזרת תוכניות כמו "דובוני אכפת לי"
    הן לא רואות אלימות בכלל, אפילו לא מצויירת. כשיש טובים ורעים במאבק אז הרבה פעמים אני גם מכבה.
    אני חושבת שאם כבר רואים טלויזיה אז זה אמור להיות מהנה.


  • מה רע בדובוני אכפת לי?
  • אצלי הם רואים הופ ניק ג׳וניור הופ ילדות ישראלית.
    קלטות: פרפר נחמד בלי סודות, לולי, איתמר מטייל על הקירות, חמישה בלונים, שמוליק קיפוד.
    הגדול (וגם הקטן) לא מסוגל לראות דברים עם אלימות או דיסני הוא ממש נסער מזה ובוכה וצורח....

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • מה שנראה לי נחמד אני מרשה
    פייס: ortal_hori


  • אני עם פיתוש- גם אצלנו היתה התדרדרות אוטומטית בהתנהגות, ולכן שיניתי את הרגלי הצפייה שלהם.
    אני משתדלת פחות טלויזיה יותר קלטות,
    הגדול- הוא גדול (6) , אז יש מארזים של החינוכית שאפשר לקנות, או לחלופין לבקש ליומולדת- היה היה, החיים, בלי סודות וכו'. הוא מת על זה!
    את הטלויזיה הוא מחליף במשחקי מחשב בעיקר/סמארטפון, וגם זה מוגבל אצלנו בזמן.
    הקטן- סיפורים בקלטות: הדוד טוביה, כספיון וכולי.

    חוץ מזה אין זמן מסך בבוקר ולפני השינה. רק כשחוזרים הביתה מהצהרון/גן אני נותנת לנוח מול מסך חצי שעה. הרבה ימים הם לא רואים בכלל ולא מבקשים- אבל עברנו תהליך- זה ממש לא היה המצב עד לפני חצי שנה.
  • אצלנו הם לא יודעים מה זה פאוור רנג'רס. זה נראה לי אחת התוכניות האלימות שיש
  • גם קופיקו זה משהו שאני גדלתי עליו..
    ועכשיו אני לא מוכנה שהילדים יראו את הטמטום הזה..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • צ׳ - הגרסה של הדובונים שלנו היתה הרבה יותר חביבה ונעימה מזו של הופ....

    בכל מקרה - אור שלי מאד אוהבת את דודלי ופיסטוק ופרפר נחמד - יש באינטרנט וגם בשבת בבוקר בחינוכית 23
    פייס: ortal_hori


  • כן האמת היא שמאז ששמעתי מה המלל שם אני תמיד מנווטת לכיוונים אחרים אבל אם הם מתעקשים אני נותנת להם. אבל בזמן האחרון כמעט רק טל רואה והוא תמיד מעדיף את דורה. שהיא רדודה אמנם אבל לפחות לא הורסת את הילד...


  • פעם נבאה אני אקשיב יותר טוב לדובוני אכפת לי...
  • אני לא כל כך מצנזרת, הן רואות בד"כ סרטי נסיכות למינהן...
    את האמת מדי פעם אני כן מנסה שייראו 'אלימות', כמו למשל ספיידרמן וכאלה רק כדי לחשוף. במיוחד עבור אמילי שחושבת שלא קיים כזה דבר 'רעים'...
    אני לא רוצה שהן יהיו במין בועה כזו, במיוחד לאור העובדה שהילדים בבית ספר כן מדברים על זה ואני מעדיפה שהן ייראו את זה איתי מאשר ש'יגלו' את זה בדרכים אחרות.
    אגב פעם שמעתי את הבנות בכיתה של אמילי מדברות על איזה קליפ, והן אמרו שהזמרת ממש סקסית

  • שקד רואה בעיקר ערוץ הופ.
    ניסיתי להדליק לו מומנים, זה לא מעניין אותו.
    ניסיתי גם סרטי וולט דיסני, הוא מפחד מהם
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה