אצלנו הגבול מנסה להימתח כל יום, כל רגע!
אבל..
ההיסטוריה מלמדת אותי שבכל פעם אחרי שהם רואים טיפת אלימות במסווה של תכנית מצויירת (פאוור ריינג'רס, ווינקס וכו')
ההתנהגות אחר כך פשוט בלתי נסבלת!! שילה עושה תנועות ומבטים בדיוק כמו הדמויות..
והסמכות בבית מתערערת לחלוטין..
אין לי הסבר מדעי לכך אבל זה המצב.
אז אצלנו כל מה שכולל אלימות, מילים מטופשות ולא צנועות כמו ב-בוב ספוג..
לא עולה על המחשב!
הם רואים בוב הבנאי, עמית המשאית, סמי הכבאי, טבע טום, בגן דל דודו..
סרטי וולט דיסני לפעמים מפחידים..
פעם רציתי שייראו אלאדין והם נורא פחדו מזה!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212