היום בבוקר שילה פתאום שאל אותי באוטו בדרך לגן-
"אמא, למה השארתם אותי לבד?"
ואני: "מה שילה?!? אף פעם לא השארנו אותך לבד..! למה אתה מתכוון?"
אז הוא שואל אותי.. "למה השארתם אותי עוד בגן ולא עליתי לכיתה א'?"
ציפיתי לשאלה הזו המון.. עניין אותי לדעת מה הוא חושב על זה שהוא נשאר עוד שנה,
איך הוא מרגיש עם זה.. ותמיד הוא אמר שסבבה וכיף לו וזהו.
לאחרונה באמת כששואלים אותו בן כמה הוא, הוא עונה שהוא בגן חובה אבל שהוא היה צריך להיות בכיתה א'.
הסברתי לו וחיבקתי אותו המון והדגשתי בפניו שעכשיו אני בטוחה במליון אחוז שהוא מוכן לעלות לכיתה א'!!
ושאין לי ספק בזה שהשנה הזו עשתה לו טוב..
חוצמזה- היה לי שבוע עמוס עמוס עמוס והוא עוד לא נגמר..
אבל היום, אחרי שהתפניתי ממצגת שהייתי צריכה להציג וממבחן בשפת סימנים שהייתי צריכה לעבור,
יש לי פנאי בלב להתרגש מזה שלשילה יש היום מסיבת סיום בגן!
פתאום איך שיצאתי מבמבחן נהיו לי פרפרים בבטן בשבילו!!
זהו.. הבן שלי ענק!! הוא מסיים את שנותיו בגן.. (גם אם היינו רוצים, אי אפשר עוד!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212