אוי- פגעת בנקודה מאד מאד כואבת.
אצלנו ארוחה עורכת בדר"כ 45 דקות (!)
אני צוחקת שזה יותר זמן ממה שלוקח לי להניק תינוק

האם זה בגלל שהאוכל לא טעים? לא
האם זה בגלל שלא אוהבים לאכול? לא
אבל- אוכל אצלנו הוא זמן חלימה..
מדובר בשני עפיפונים שאוהבים לחלום בהקיץ ולשאול שאלות:
על היקום, על החיים, על דינוזאורים, על אזרחות, על היסטוריה, על בריאות, על טבע.
אני בדילמה מאד רצינית עם העניין הזה- מצד אחד, עולות שאלות מדהימות ומעניינות, וזה באמת זמן שיחה, ומצד שני- ראבק! צריך אמבטיה, סיפור ולישון.
אני מראה להם את השעון כמו שמציעים פה, אבל זה אחרי שכבר אוכלים חצי שעה, ואני נותנת עוד רבע שעה לסיום
