אם זה סתם פינוק גם אני מעדיפה לתת לכולם,
אם זה בגלל משהו שמישהו עשה או הבטחה, אין לי בעיה לקנות רק לאחד.
ובד"כ הבנים נדפקים כי אין שטויות כאלה לקנות לבנים,
בנות את תמיד יכולה לפנק עם קשת/ גומיות/ מדבקות וכו'..
בנים זה יותר מסובך לפנק..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212