סקר למי שיש לה יותר מילד אחד - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שזה נראה לי כמעט כולם פה
16 תגובות
עמוד 1
  • אני תמיד קונה הפתעות שווה בשווה
    נטלי
  • תלוי, אם זה סתם לפינוק אז לשתיהן.
    אם זה בגלל סיבה (כמו מבצע ציחצוח שיניים לגדולה, קקי פרס לקטנה, עידוד אם הגדולה התגברה על משהו קשה וכו') אז רק לאחת והשניה מבינה.


  • אם זה סתם פינוק גם אני מעדיפה לתת לכולם,
    אם זה בגלל משהו שמישהו עשה או הבטחה, אין לי בעיה לקנות רק לאחד.
    ובד"כ הבנים נדפקים כי אין שטויות כאלה לקנות לבנים,
    בנות את תמיד יכולה לפנק עם קשת/ גומיות/ מדבקות וכו'..
    בנים זה יותר מסובך לפנק..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • תמיד, כל דבר לשתיהן....
    גם כי זה נראה לי יותר פיירי וגם כי אם לא פנקס החשבונאות נפתח ואז קשה מאוד לסגרו
  • גם אני מנסה שיהיה שווה בשווה, אבל גם אם אני קונה אני לא תמיד נותנת יחד ולא תמיד הם יודעים מה השני קיבל. לפני כמה זמן קניתי לו חוברות עבודה ובאמת חיפשתי גם לה משהו נחמד (מעבר לסתם חוברת צביעה) ולא מצאתי. אז נתתי לו בהזדמנות שהיא לא היתה ליד ולא תרגיש מקופחת.

    השבוע היא ישנה ממש טוב וביום רביעי ציינתי את זה בפניה ואמרתי לה שאם תמשיך עד יום שישי אז תקבל הפתעה. היום הוא שמע את זה ואמר שגם הוא ישן טוב ורוצה הפתעה....
  • אם זה פרס בעקבות משהו זה יהיה לאו דוקא לכולם או בשלב זה לשניהם...
    אבל אני דוקא בעד לא להרגיל שכולם מקבלים אותו דבר. ז"א, אני אסביר למה ואז אולי זה יהיה ברור. אצל חמי וחמותי הם תמיד קונים אותו דבר לאח של בעלי ולבעלי ואצל ההורים שלי ההורים שלי קונים לכל אחד לפי מידת הצורך. נראה לי הכי נכון לקנות לפי מידת הצורך ולכן אם מרגילים שתמיד קונים לכולם אז אח"כ נוצרות בעיות והעלבויות... אבל זה כאשר צריכים דברים. בשביל פינוקים אני קונה לכולם. אבל, מקרה חריג, למשל הבוקר שחר הלך איתי ברגל לגן ואת טל לקחה חברה שלי (הגן שלו לא לידינו והשבוע בגלל שאיתן היה עם חום היא לקחה אותו כל בוקר אז לא הייתי צריכה ליסוע) בקיצור, הוא נכנס איתי למכלת בבוקר ושאל אם אפשר משהו טעים אמרתי שכן. הוא הלך ואמר לי אני מביא 2 טרופיות אחת לטל אז אמרתי לו שמי שנמצא כאן מקבל ושלא צריך לקנות לטל... וזה נראה לי הגיוני ולא בעייתי.

    וואו כמה כתבי ולא הצלחתי להבהיר אף נקודה אמיתית
  • צולי - אני מסכימה איתך על "במידת הצורך" ואם אחד נמצא איתך אז הוא יקבל ואחרים לא, אבל שולי שאלה דווקא על הדברים שאין בהם צורך
  • זה מה שחסר לי

    תמיד לשתיהן, סתיו עדיין קטנה אז היא לא תמיד מקבלת
    פייס: ortal_hori


  • אני כמוך..אפילו כשינאי היה קטן יותר ולא הבין
    זו שריטה שלי.מוסרית קשה לי להרגיש שקיפחתי ילד
  • תמיד קניתי לנדב ויאיר שווה בשווה למרות שבנים באמת פחות קנאיים .
    הרבה פעמים יצא לי ללכת איתם לאיזה חנות ויאיר ביקש x ונדב לא רוצה כלום וגם להיפך ... (בנים חסכוניים)
    ואני זוכרת שאני ואחותי היינו קטנות היינו נעלבות עד עמקי נשמתנו אם אחת היתה מקבלת והשנייה לא .
  • זה תלוי בסיטואציה אבל אני בדרך! כלל כן. הקטן שלי כבר מבין מה זה הפתעה ומתנה ואני חושבת שכשהם קטנים גם קשה להם להבין שקונים לאחד לפי ״צורך״ ולכן לא קונים לאחר.
    למשל הגדול היה צריך כמה חליפות גן חדשות ( הוא ממש גבה) אז קניתי לו 4 חליפות של דיסני. הקטן כבר מבין מה זה דיסני אז קניתי לו חולצה בשבילו.

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • אני מאוד משתדלת לתת לשניהם... אפילו פיפי פרס הוא מקבל יחד איתה חחחח
    אבל ראיתי משהו מדליק לאחד ולשני לא מצאתי אז זה לא סוף העולם... אבל כן אשתדל לא לתת מול זה שלא קיבל


  • אז קודם כל, עידכון. איתן לא נעלב. היה לו מספיק הבקבוק שהוא קיבל ולא עניין אותו מה קיבלו האחרות.
    ילד מלאך
  • אני לא מחשבנת בד"כ, אם אני מוצאת רק לאחד אביא רק לאחד.

    וגם איתמר קטן מדי כדי לקנא. אם אני אקנה לאיתמר וליונתן לא, סביר שאני אשמע על זה עוד הרבה זמן.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • קורה לי לפעמים שאני יוצאת לקנות למשל בגדים ומוצאת רק לאחד ואין לי בעיה לחזור רק עם זה. טל בד"כ הרבה פחות ריגשי בקטעים האלה. שחר לגמרי שם לב לפרטים... אני מקפידה לשים לב שאם טל הוא זה שמצאתי לו בפעם אחת שחר יהיה הפעם הבאה שאמצא... וכמו שאמרתם בקשר למותרות ופינוקים בד"כ לכולם ואם רק אחד איתי אז רק הוא יקבל. זו ההזדמנות שלו להרגיש מיוחד בלי שאף אח יפגע...
  • קורה שאני אביא לאחד כן ולשני לא ... הם גם צריכים ללמוד שלא תמיד הם מקבלים ביחד.
    אם אני מביאה להם משהו אני משתדלת שזה לא יהיו דברים שמנקרים את העינים.

    אני גם חושבת שעניין שלהביא לילדים דברים ולחפש תלוי במין הילד... שאם זה מאותו מין יותר קל להביא לשניהם ביחד משהו אז קונים עוד משהו דומה מאשר לחפש משהו אחר שיהיה שונה בגלל המין השונה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה