משתמשות במיבש בקיץ? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אוי אוי אוי! רגשי האשמה על בזבוז החשמל! אבל המיבש הוא היחיד שמוריד את השערות של החתולים מהבגדים הכהים. את הלבנים והבהירים אני משתדלת לתלות. מגבות הולכות למיבש כדי שיצאו רכות ונעימות. אם אני לא מרגישה טוב אני עושה לעצמי עוד קצת הנחות
14 תגובות
עמוד 1
  • למי יש מייבש
    פייס: ortal_hori


  • ודרך אגב, זה בהחלט זולל חשמל....
    פייס: ortal_hori


  • דווקא כן....
    כמעט כל מכונה.
    אם יש לי כמה מכונות ברצף אז תולה, אין לי תלייה בחוץ ואני שונאת שהכביסה תקועה באמצע הסלון למרות שהריח מעולה
  • פעם עשיתי בדיקה לאורך תקופה,
    והמייבש זולל המון חשמללללל
  • אני משתמשת במייבש כמעט כל מכונה
    זולל חשמל זה בטוח, אין לי ברירה אחרת



  • אנחנו משתמשים רק במייבש ואני לא בטוחה כמה חשמל זה מבזבז...

    שנה שעברה נרשמו למבצע של חברת חשמל והצלחנו לצמצם ממש יפה את הצריכה (כמעט הגענו ליעד שלהם). אבל בגלל שהיו כאלה עליות מחירים מהשנה שלפני, כמעט לא היה חסכון אמיתי בכסף
  • אנחנו לא מדליקים אותו בקיץ...
    אני תולה בחוץ יש לי דשא ומרפסת ענקית ומוצלת בחצר
    לפעמים אני מורידה מגבות שהן טיפונת לחות ונותנת להן 10 דקות במייבש כדי לקבל את הרכות הזו...
    זהו
    רק בחורף!
  • לצערי, כן.
    אוכלת את עצמי כל פעם מחדש על זה אבל פשוט אין לי זמן לתלות
  • גם לי רגשות אשמה אבל אין לי הרבה ברירות
  • וואי השעה שאני תולה כביסה בלילה בחוץ ויש רק רעש של צרצרים ורוח נעימה....זה הזמן הכי כייפי שיש לי לבד עם עצמי..לפעמים אני חוטאת ומוסיפה סיגריה קטנה...
  • אני תולה את כל המכנסיים של הילדים כי פעם זה הרס להם גומיות במייבש

    תולה את כל הבגדים שלי חוץ מתחתונים

    תולה דברים מסויימים של בעלי חולצות עדינות וכאלה

    כל השאר מייבש

    אין לי הרבה מקום לתלות
  • רק לבגדים של איתן,
    ולאחרונה גם למגבות... הן יוצאות כ"כ נעימות ורכות אחרי המייבש
  • נטע,
    בדיוק יש לי כעת בגדים-שחורים,שנתקעו עליהן שערות (של-הכלבות
    shira



  • מרווה, שווה לנסות. כמו שהמיבש מוציא סיבים כאלו מהבגדים, אז ככה הוא מוציא גם את רוב השערות.
    אני שמה על התוכנית הכי ארוכה, אבל תמיד רק אחרי מכונה כשהבגדים רטובים. אף פעם לא ניסיתי לשים בגדים יבשים כשיטה להסרת שערות.
    תמיד יש לי חשש שהשערות יעשו סתימה במכונת הכביסה, אבל תכלס - אנחנו מגדלים חתולים כבר 9 שנים וזאת לא היתה בעיה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה