גם אני מרגישה ככה ויש לי 2 . פעם רציתי 4 אבל נכון לעכשיו אסתפק ב2
מצד אחד כשאני רואה משפחה עם 3-4 ילדים יש לי צביטה בלב ואני גם רוצה
מצד שני אני נזכרת מה זה תינוק קטן וממש לא מתחשק לי לחזור לזה שוב וגם אני מרגישה שממש אין לי זמן פנוי. הבנים שלי שיהיו בריאים דורשים המון תשומת לב ויש גם כל העבודות בית אין לי זמן לעצמי בכלל

ומה שמנצח פה זה המצב הכלכלי

אין מצב לעוד אחד
