אני לא רוצה ילדים! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לא רוצה ילדים נוספים. לא בעתיד הנראה לעין
21 תגובות
עמוד 1
  • ברוך-השם
    shira



  • לא ייתכן שאשה תרגיש כך!
    נשים רק רואות ילדים ומיד רצות לפתוח רגליהן בפני בני זוגן ולעשות עוד ילד!
  • היי
    זה תקין מאוד!!
    אני מרגישה בדיוק כמוך....
    אבללל נראה שאצלי זה אולי יעבור... כי 2ילדים זה מעט!
    כששואלים אותי אם לא מתחשק לי ילד שלישי אני עונה: בטח שמתחשק! עד ש... אני נזכרת בלילות, גזים, חיסונים, מחלות, לרוץ אחריהם בגינה ולהיות וטר כל הזמן ועוד ועוד...

  • זה בסדר גמור, גם אצלי אותו הדבר

  • גם גיסתי אמרה את זה כל הזמן כשילדתי... שהיא שמחה שהיא סיימה את שלה (יש להם 4 ילדים מדהימים ומקסימים)

    יש לך 3 ילדים מתוקים ואין שום סיבה שלא תרגישי מסופקת! אני בטוחה שזאת הרגשה מאוד טובה לדעת שעשית את שלך ואת מרוצה עם זה.

    אני אישית מאוד רוצה עוד אחד וכל פעם שאני רואה אישה בהיריון יש לי צביטה קטנה בלב.
    אבל אני לא לבד בעסק.... ויש גם שיקולים כלכליים.
    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • לי היתה תקופה ארוכה שהרגשתי ככה - אחרי שאיתמר נולד.
    היתה את התוכנית 14 שבועות שדיברה על חופשת הלידה - רק לשמוע את התינוקות בוכים בטלויזיה פשוט עשה לי רע.

    אני חייבת להודות שזה עבר לי
  • הקטן שלי עדיין קטן (יחסית)
    אבל גם לי לא בא עוד אחד בכלללללללל
    ואני חשבתי תמיד שיהיו לי 4 . תודה , לא תודה . 3 זה מספיק לי
  • כן אני מזדהה..לרוב אני אכן מרגישה כך...
    כיף לי שיש לי ילדים שהם מיום ליום עצמאיים יותר. שיכולים לשחק לבד בחוץ או ללכת לחברים (גאיה)
    בכלל כשינאי התחיל ללכת אמרתי זהו אני את הבאסטה סגרתי חח..כי פתאום זו כזו הקלה ועצמאות..לא צריך כל הזמן על הידיים..וגם אני אוהבת לישון בלילה..לא שאני ישנה כזה טוב תמיד..מדי פעם יש התעררויות אבל זה ממש בקטנה ואחת ל....
    וכל העניין שהם חולים המון בהתחלה...השנה ממש "נהניתי" טפו טפו טפו להצליח לעבוד שבוע מלא מה שלא קר ה לי שנה שעברה וביאס אותי...
    מדי פעם שאני רואה מישהי בהריון אז לשניה נצבט לי הלב..אבל זה עובר אחרי 10 דקות לא יותר...
    אני מפרגנת לעצמי עוד שנה של שקט בוודאות ...ואחכ נתכנס שוב בשולחן הדיונים ונראה ..כי בעלי ממש רוצה....נראה

  • גם אני מרגישה ככה ויש לי 2 . פעם רציתי 4 אבל נכון לעכשיו אסתפק ב2

    מצד אחד כשאני רואה משפחה עם 3-4 ילדים יש לי צביטה בלב ואני גם רוצה

    מצד שני אני נזכרת מה זה תינוק קטן וממש לא מתחשק לי לחזור לזה שוב וגם אני מרגישה שממש אין לי זמן פנוי. הבנים שלי שיהיו בריאים דורשים המון תשומת לב ויש גם כל העבודות בית אין לי זמן לעצמי בכלל


    ומה שמנצח פה זה המצב הכלכלי אין מצב לעוד אחד
  • סורי
    פייס: ortal_hori


  • אז אני דוקא כן רוצה עוד. לפחות עוד אחת
  • הזדהתי עם כל מילה
  • אז אני יכולה לספר שהקטנה שלי עוד לא בת חודש ואני כל כך רוצה עוד אחד !
  • זהו שאני מממש מממש לא ככה.....את האמת זה לא ממש חוכמה-פשוט היו לי ילדים ממש מממש קלים...הגדול מגיל חודש והשניה והשלישי-מגיל חצי שנה ישנו לילה שלם!!!!
    לא היה לי קשה בלילות וב"ה גם הימים עברו טוב....
    אני חולה על תינוקות
  • זה בדיוק מה שאני אמרתי אחרי הלידה השניה!!

    אני סגרתי את הבאסטה - תודה ושלום!!!
  • את נורמלית לחלטוין
    גתמיד רציתי 5-6 ילדים זה כיף אבל אחרי אברהם והלידה שעברתי אני אמרתי לבעלי שאני לא רוצה עוד אחד לפחות לא ב6 שנים הבאות אם בכלל אני ארצה אז
  • צוצית
    פייס: ortal_hori


  • אני כל כך מבינה אותך.
    לפני ההיריונות עם הבנים שלי כל פעם שראיתי אישה בהריון - גם אני רציתי! כל פעם שראיתי תינוק בן יומו - גם אני רציתי...
    היום הגדול בן 4.8 והקטן בן 2.6 ואני לא רוצה היריון ולא רוצה תינוק בן יומו.
    כשאני רואה מישהיא בהריון אני שמחה שזו לא אני. היום ראיתי תינוקי מהמם בן 3 חודשים וממש שמחתי שאני יכולה לעשות לו "קוצי מוצי" ולהחזיר אותו לאמא שלו

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • אוקיי, אז אני עם תינוק כמעט בן יומו

  • אחת ויחידה אם היית כותבת שחזרת מאושרת ושמחה בלבך ושאת מרגישה אחרת הייתי חושבת שאת פשוט משקרת. או לנו או לעצמך. זה הכי הגיוני להרגיש ככה. אין לך שום סיבה להרגיש שזה חטא לכתוב כך.

    אני דוקא בניגוד למה שכתבו כאן לא מפחדת מהלילות ללא שינה וכל ההתמסרות הטוטאלית. אני פשוט מרגישה שקשה לי עם השלשיה שלי ועוד אחד פשוט עוד יותר יקשה ברמה הנפשית. פיזית אין לי בכלל בעיה. אני מרגישה שולטת בחומר. נפשית אני זקוקה לעוד קצת זמן. לא מזמן חשבתי על זה שאני עושה עכשיו הפסקה ועוד שנתיים שלש כשאיתן יגדל נעשה עוד 2 בנות ונסיים
  • התכוונתי כמובן - בריאה עליו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה