איך בוחרים תיק לכתה א'? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • המחירים בשמיים ובא לי להזמין מחו"ל.
    מה ההמלצות?
    עלמה לשים דגש?
    תנו טיפים למתרגשות ש"עולות" לכתה א'
13 תגובות
עמוד 1
  • גם אני גם אני
  • מה שזול
    פייס: ortal_hori


  • מה שזול יכול לעלות ביוקר גם מבחינת הגב וגם מבחינת האיכות שנצטרך לקנות פעמיים במהלך השנה.....

  • נראה לי שלקטנים של א' ב' הכי מתאים תיק עם גלגלים . לא ?!
    אני רואה את הקטנים בשכונה שלנו זה דווקא די פופלארי . אני בעד זה לא מעמיס על הגב הקטן שלהם

  • חמתי קונה לכל נכד שעולה לכיתה א' מתנה את התיק הראשון
  • ד"א, הבנתי שתיק עם גלגלים זה הרבה יותר גרוע מתיק על הגב, בגלל הצורה שסוחבים אותו עם היד אחורה.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • היי ענבר...
    אפשר לדעת מה התקציב שאת מקציבה?
    ומאיפה את בארץ??

  • גם אני שמעתי שתיק על גלגלים פחות טוב לגב.
    גם שמעתי שהיום הילדים לא סוחבים משקלים על הגב כמו פעם. יש לזה פתרונות (ארוניות, חוברות וכו׳).
    אצלינו בכל מקרה אני מקבלת מהעבודה מתנה לילד כתה א׳. שמעתי שדווקא תיק איכותי.
    אז אני אחכה לראות מה אקבל ואז אחליט.
    אבל אני בהחלט מהמתרגשות שעולה ל-א׳
  • ענבר, ממש לא נכון
    פייס: ortal_hori


  • קנינו תיק, אבל לדעתי חשוב למדוד.
    כי כשניסינו תיקים היו תיקים שלא ישבו מספיק טוב ואז כשהלכה הם "נתנו לה מכות" בטוסיק. התיקים גם אם גדולים השאלה איך וכמה אפשר להדק אותם לגב.
    כמובן שצריך לראות שהוא אורטופדי, טוב לגב.
    מישהי אמרה לי שלא כדאי לקנות תיק עם גלגלים מחוברים כי אז כשהגלגלים הולכים הלך התיק, אז עדיף נפרד (אם בכלל)
    לי היה חשוב לראות גם שיש חלוקה טובה לתאים כדי לעזור לשמור על הסדר.

    בהצלחה
  • בננות, תקשיבו... קצת מניסיון...(כבר רשמתי פה שאני מנהלת חנות ילדים)
    מנסיון... תשאירו את התיק עם הגלגלים בחנות
    תקנו תיק קלאסי של קל גב(הכי מומלץ) או של מודן..
    החברות האלו הכי טובות
    לכל שאלה... אני פההה
  • לנו לגן הה תיק עם גלגלים מחוברים (תיק קטן יותר) וזו טעות גדולה. אי אפשר לכבס אותו
  • אני קניתי לאלירן תיק של מודן, אורטופדי ממש נוח.
    כל הגב ממש מורפד.
    100ש"ח.
    ואז קניתי לו עגלה בנפרד 50ש"ח.
    אם רוצה שם על העגלה, לא רוצה... שם על הגב....
    בראשון לציון ( לבנות האיזור) יש את החנות שצמודה לסטוצי במערב.....
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה