מחיקה של 50 אחוז צוואר הרחם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי ד"ר אני שבוע 33
    יום חמישי הייתי אצל הרופא שלי והוא בדק אותי ואמר שיש לי 50 אחוז מחיקה של צוואר הרחם תוכל להסביר לי מה בדיוק זה אומר? הבנתי שכל פעם עד הלידה הצוואר מתקצר במעט אבל מה זה מחיקה של 50 אחוז ? האם בשבוע הזה זה בסדר? או שמוקדם מידי ויכול להוביל ללידה מוקדמת? האם מותר להמשיך לקיים כרגיל יחסי מין?

    תודה ושבוע טוב!
4 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    זה אומר שהצוואר התקצר לחצי מאורכו הרגיל
    זה אכן קורה לקראת לידה, אך יכול להיות ממצא רגיל כאשר מדובר בלידה חוזרת ולא לידה ראשונה (ולא כתבת איזו לידה שלך זו תהיה...).
    אם זהו הממצאי היחיד ואין פתיחה, והצוואר הוא נוקשה ואין לחץ עליו ובעיקר אם אין צירים - אז זה לא מוביל ללידה מוקדמת ואם כל זה נכון אז גם אין בעיה לקיים יחסי מין

    ד"ר הדר
  • הייי רציתי לדעת אתמול הרופא שלי אמר לי שיש לי חצי סנטימטר פתיחה ו50 אחוז מחיקה מה זה אומר
  • שלום.
    אני בשבוע 36+3.
    נבדקתי על ידי רופא וראיתי שהוא רשם שצוואר רחם מחוק 60%.
    חשוב לציין שזו לידה שלישית.
    האם אחד לפני הזמן?
  • שלום שבוע 33 פלוס 2
    הייתח אצל ברופא יש לי מחיקה של 30 אחוז וצוואר רך ? מזה אומר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה