בנות יקרות. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני אמנם לא מכירה אתכן ברמה האישית, אבל הרשו לי לשתף אתכן ואני לא אחת שמשתפת בדרך כלל חוץ מבעלי, אף אחד ברמה כל כך אישית.. אני פשוט חייבת לפרוק חלקית את המשא הזה ממני ולשתף בו נשים כמוני.

    את הקטע הבא אני כותבת מתוך מסך של דמעות, ומלב רותח. והוא לא קצר. ולכן תודתי למי שתעקוב בכל זאת.
    הסברים תראו בסוף.
    היה פעם ילד קטן והילד הקטן מאוד אהב פרחים.
    בכל הזדמנות הוא ביקש שיקנו לו מתנה עציץ.
    ביום ההולדת, בחג וכשהסתיימה שנת לימודים.
    כשעלה לכיתה א', סוף סוף קנתה לו סבתא- עציץ.
    בתוך העציץ הייתה אדמה. אבל לא היו פרחים.
    "סבתא, איפה הפרחים?" שאל הילד הקטן,
    "בעומק האדמה יש זרע" ענתה סבתא, "ואם תתמיד להשקות את העציץ יום יום, יגדלו לך פרחים מקסימים"
    שמח הילד הקטן והניח את העציץ על אדן החלון הכחול שבחדרו.
    יום יום הוא השקה את העציץ. במסירות ובהתמדה.
    הוא לא פספס אף יום. עבר שבוע, חלפו שבועיים, והנה יום אחד הוא רואה גבעול ירוק מבצבץ!
    ליבו הקטן התרחב משמחה והוא הראה לכל בני הבית את העלה הקטן שצמח בעציצו.
    הוא המשיך להשקות ולטפח את העציץ ולאט לאט הגבעול גדל, התווספו לו עלים, וניצן קטן!
    כעבור שבוע של טיפוח והשקעה, נפתח הניצן לפרח כתום מקסים.
    והילד הקטן אהב את הפרח הכתום, וטיפח אותו ללא גבול.

    עברו ימים, והילד רצה עציץ נוסף שיארח לחברה לעציצו הנחמד.
    ההזדמנות הבאה הייתה ביום הולדתו. וכששאלה אמא מה היה רוצה לקבל ליום ההולדת, ענה מיד- "עציץ עם זרע של פרח כתום"
    למחרת היו מונחים על אדן החלון 2 עציצים- אחד עם פרח כתום מקסים, והשני- עם אדמה וזרע שמחכה לצמוח ולפרוח.
    והילד הקטן השקיע וטיפח בכל נשמתו את שני העציצים שלו, עד שגם בעציץ החדש כעבור זמן- צמח ועלה פרח כתום נהדר!

    חלף עוד זמן, והילד מאוד מאוד רצה עציץ נוסף שיעמוד אף הוא על אדן החלון הכחול בחדר.
    הפעם המתנה הגיעה לאחר מבחן מוצלח, כבקשתו: עציץ עם זרע של פרח כתום.

    עמדו שלושה עציצים על אדן החלון הכחול.
    שניים מהם פורחים וכתמתמים, ואחד צעיר ומחכה לגדול.

    השקה הילד הקטן באהבה רבה את העציץ החדש,
    טיפח וגידל אותו במסירות רבה וחיכה בהתרגשות ובציפייה רבה לראות את הגבעול הרך.
    והוא הגיע, הגבעול. לאחר ימים ארוכים של ציפיה.
    והילד שמח והתרגש וחיבק את העציץ הקטן. ורק חיכה לניצן הקטן שיפרח ויחבור לאחיו העציצים.

    יום אחד זה קרה.
    הניצן נפתח והיה לפרח זעיר ועדין.
    אבל הפרח החדש לא היה כתום.
    הפרח החדש היה בצבע אדום עז ונהדר. יפהפה ומקסים.
    אבל הילד הקטן היה מאוכזב. הוא רצה פרח כתום. מאוד מאוד רצה פרח כתום.
    כמו הפרחים הכתומים האחרים שעמדו על המדף.
    הוא הניח את ראשו על הפרח האדום הקטן, ועיניו זלגו דמעות.
    הוא כל כך רצה פרח כתום, כמו הפרחים האחרים.
    הוא בכלל לא ציפה לפרח אדום.
    כך בכה שעה ארוכה על האכזבה.

    ואז הוא התרומם והביט שוב על הפרח הזערורי הטרי.
    הוא היה מקסים. שובה לב ממש.
    רצה לפרוח כמו שאר הפרחים.

    התבייש הילד בדמעותיו והביט בפרח היפהפה.
    הביט והביט, ואז חיבק את העציץ עם הפרח האדום, והתחיל להתחבר ולאהוב אותו ממש.
    הוא הניח אותו בגאווה לצד שני הפרחים הכתמתמים, והיה מאושר.

    ואז הוא נזכר שהוא אינו יודע כיצד מטפלים בפרח כזה. אדום.
    הוא יודע רק את ההוראות לטיפול בפרחים הכתומים.

    חזר הילד הקטן לחנות ושאל את המוכר כיצד מטפלים בפרח על מנת שיגדל.

    ענה לו המוכר: "הפרח האדום הוא פרח מיוחד מאוד. הוא צריך את כל מה שצריך פרח רגיל- מים ואור.
    אבל הוא הרבה יותר מיוחד- ככל שנותנים לו יותר אור, הוא צומח יותר. הפרח האדום זקוק להרבה אור וחום, והמון אהבה.
    וברגע שהוא מקבל אותם- הוא גם מחזיר אותם בכפליים, וצומח להיות פרח מדהים ונדיר"
    והילד חזר הביתה, והחל ליישם את ההוראות.

    והוא אהב מאוד את הפרח האדום.

    וליבו התרחב מאושר בכל פעם שהביט בו.
    והילד הקטן הוא אני......................................................................................

    לפני כשלושה שבועות ילדתי בלידה מהירה ומדהימה (חייבת לכן סיפור) את בני השלישי. המתוק, היפהפה ושובה הלב. הנקתי אותו עוד בחדר לידה והתחברנו האחד לשניה. "אהבה ממבט ראשון"..

    הכל היה מושלם.

    לאחר יממה, בשבת בבוקר מגיע אלי לחדר מנהל מחלקת ילדים ומציג את עצמו.
    בתום משפטי ההיכרות הקצרים הוא פנה אלי ושאל אותי, האם הבחנתי במשהו שונה בתינוק שלי.
    עניתי שממש לא. הוא מאוד דומה לחני שלי.

    ואז הוא הנחית.

    "לפי הבדיקות שנערכו לתינוק, מאוד סביר שיש לכם תינוק מיוחד. יש את רוב הסיכויים לתסמונת".

    אני עוד הייתי מאובנת, ורק שאלתי איזו תסמונת. אז כן. מדובר בתסמונת דאון.

    ומיד פצח בנאום של כמה מתוקים הילדים האלה וכמה אהבה הם נותנים וכו וכו...

    אבל אני כבר לא הייתי איתו. שאלתי שאלות ענייניות ונראיתי בסדר גמור. אבל לא הייתי. בכלל לא.

    הבשורה הזו נחתה עלי בפתאומיות. ולא הייתי מוכנה לזה.

    ואז הגיעה אמא שלי והיממתי גם אותה.

    ואז הגיע בעלי וסוף סוף יכולתי לבכות...
    מסכן הוא חשב שהגרוע מכל קרה. עד שהצלחתי לספר לו..

    בעלי המקסים. המקסים המקסים! אין לי מילים. הוא היה הפסיכולוג שלי, ובעזרתו השתחררתי לאט לאט מההרגשה שחרב עלי עולמי.

    לקחנו את הקטנטן מהתינוקייה, הסתכלנו עליו. והתאהבנו בו.

    אני חייבת לומר שהידיעה לא הרחיקה ביני לבין תינוקי אפילו אלפית מילימטר. להיפך. מאותו רגע רק אהבתי אותו יותר. לא יודעת להסביר את זה.
    אני אדלג כאן על כל התהליך של ההשלמה והקבלה, ואפילו- היכולת לשמוח במתנה.

    ורק אספר שהיום קיבלנו את התשובות הסופיות של הבדיקות. דאון מושלם :) אפילו לא חלקי.
    יש לנו ילד מיוחד לגמרי..

    ועכשיו אנחנו נתמודד. לאט לאט. ונעשה את המקסימום האפשרי, אני אגיע גם לחלל, כדי להעניק למתוק שלי את הכי טוב שאפשר.
    ואני בטוחה שכמו הפרח האדום, גם הוא יחזיר אהבה ללב האוהב שלנו.
    לא נגמרו החיים. הם רק מתחילים. מאתגרים ושונים אולי. אבל עם הרבה אור- אני בטוחה.

    יהיה לי קשה. הרבה רגעים קשים. בהווה ובעתיד. בטוח. אבל יש לי בעל מקסים, ילדים מתוקים ונהדרים וסביבה תומכת. וזה העיקר.
    [במאמר מוסגר אני חייבת לציין שלמרות שכידוע אני אישה חרדית, ובד"כ איננו מבצעים את הבדיקות הנוספות שמראות על דאון- בשל הסיבה הפשוטה שאיננו מפילים תינוק שכזה לפי צו מצפוננו והעמדה ההלכתית שאנו נוהגים לפיה. ולמרות זאת הפעם, דווקא הפעם כן ביצעתי את בדיקת הסקר מסיבה מסוימת. ולא הומלץ לי על המשך מעקב. אני בת 25 ודרגת הסיכון לא הייתה כזו שמפנים בגינה לדיקור וכו.]


38 תגובות
עמוד 1
  • וואו, אהובה, ריגשת אותי כל כך
    אני קוראת וזולגות הדמעות
    אילו תעצומות נפש! איזו גישה! איזה כוחות ואיזה לב!

    אתם פשוט מקסימים
    אני בטוחה בלי ספק שאתם הדבר הכי טוב שקרה לנסיך הקטן

    מחבקת אותך חזק
    ומעריצה

  • וואוו, ריגשת כ"כ
  • כתבת מקסים
  • אחת ויחידה היקרה .....
    אין עליך פשוט מאוד
    ריגשת אותי מאד מאד אפילו נזלו כמה דמעות

  • וואו!
    ריגשת אותי מאוד!
    הקבלה שלך של המצב היא פשוט מדהימה!
    אין הרבה אנשים שהיו מקבלים את המצב בכזו רגישות ואהבה כמו שמשתמע מהשורות שלך
    את אמא מדהימה ואני בטוחה שהתינוק המיוחד שלך יזכה בכל האהבה לה הוא זקוק ואף מעבר. והוא יפרח ויהיה מקסים ומיוחד במינו
    __________________________________________________________________

  • ואווווו הרגת אותי
    פייס: ortal_hori


  • מזל טוב!!!!
    כתבת מקסים וטוב שיש לך את המילים להתבטא דרכן
  • כמה ריגשת אותי

  • ואוו!!!!!!!!!!!!!! הצלחת להשאיר אותי ללא מילים ועם הרבה דמעות

  • קודם כל מזל טוב על הולדת הבן הנסיך!!
    ריגשת אותי כל כך, הסיפור שלך מלא חום ואהבה, סיפרת אותו בצורה כל כך יפה ואוהבת!

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }


  • את באמת אחת ויחידה!
  • וווואו אני חייבת להגיד לך ריגשת אותי
    ולא אשמור שאת בסוד שמממש בכיתי......
  • תודה

  • אז מהההההההההההההההההה שיקח שעה וחצי!!! אם הוא יונק טוב תניקי לפי דרישה גם במשך היום. בהתחלה זה סרט ארוך אבל לאט לאט זה מסתדר. אם הוא יונק יעיל עושה חיתולים רטובים והכל טוב דרך הנקה ישירה אין טוב מזה! גם המגע שלו על השד הרוק שלו מעודד יצור של חלב וזה חשוב בחודש הראשון לתפוקת החלב בהמשך.
    טיפונת סבלנות וזה מסתדר.


  • הפיצ'קי שלך כבר בן שלושה שבועות... עשו כבר ברית?
    את יכולה כבר לספר מה שמו?

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • כן השאיפה היא להעביר להנקה בלבד.
    הבעיה היא שאני לא באמת יודעת אם הוא שואב טוב את החלב. אין לי אינדיקציה של טיטולים כי אני לא רק רק מניקה ישיר. אז הטיטולים הרטובים יכולים להיות שייכים לבקבוקים

  • wow
    קראתי בשקיקה כל מילה . מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    את באמת אחת יחידה ומיוחדת
  • וואוו, כתבת מקסים!!!
    ריגשת אותי מאוד!

    מאחלת לך המון כוחות להתמודדות!!!!!!
    ומזל טוב!!!!


  • איזה מלך הילד הזה!!!!!
    דעתי לך שילד עם דאון שיונק / אוכל מבקבוק ככה על ההתחלה בלי קשיים ובעיות
    זה לא מובן מאליו
    מלך!!!! רק נולד וכבר מצליח


  • ואללה! כמה טוב ללמוד דברים חדשים
  • פשוט אין לי מילים
  • אחת ויחידה כתבה לך את התשובה בסוף מה שהיא כתבה במאמר מוסגר.....
  • עינבר, רק תדעי שעשו מחקר על קבלה של ילדים עם לקויות והמסקנה הייתה שילדים שהשוני שלהם בולט חיצוני קל יותר לקבל
    מאשר ילדים שהשונות להם לא בולטת..




  • אני מרגישה שעברתי את סופו של ההריון איתך,
    כשישבת וכתבת על הדאגות, מכך שלא תיקשרי אליו, ושאת עדיין לא מוכנה ללדת, וכו'....מי היה יכול לחשוב שבסופו של דבר זה מה שתכתבי כאן....
    זה מעיד בעיני על קטנותינו בעולם הזה, אי אפשר לתכנן כלום, הכל בידי שמיים.
    וזה רק מחזק את העובדה שכולנו בני אדם, מיוחדים או רגילים, זה לא משנה.
    נותר רק לעשות את מיטב יכולתינו, כל אחד על פי מה שכתוב לו למעלה.

    רוצה לאחל לך הצלחה גדולה בדרך הארוכה שמצפה לכם.
    שתראו אור, נחת ושמחה.
    שתצליחו להשאר אופטימיים, מלוכדים, והורים תומכים.
  • גלי הוא לא מלך. הוא נסיך

  • לא מכירה, אבל כבר מאוהבת בנסיך שלך
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • כתבת מאד מאד מרגש..
    מודה שזלגו לי כמה דמעות.
    מקווה שתעשי משהו עם הכישרון הזה בהמשך הדרך. הגישה שלך ושל כל המשפחה כמו שאת מתארת באמת ראויה להערצה.
    אני שמחה לשמוע שההנקה מתקדמת, גם לא לא ישר על ההתחלה הנקה מלאה- זה שמים וארץ לעומת מה שכתבת לפני שבועיים, וזה יופי.
    יש לי בטן מלאה לגמרי על הבדיקות סקר האלו- אבל את זה אני אפתח בשירשור נפרד.
    יש לך נשמה ענקית
  • אחת ויחידה-
    מאתמול אני לא מפסיקה לחשוב עלייך...
    איזו אישה/בחורה/אמא/צעירה-מדהימה את!!!!!
  • תודה בננות

  • מודה שנותרתי ללא מילים ועם דמעות בעיניים.
    את אישה מדהימה, מיוחדת!!!!!!
    ה' שלח לך את האוצר הקטן הזה לא סתם, ואת בטח יודעת...
    מחבקת אותך מכאן חיבוק ענק!!!!!!!!!!!
    אני מחזיקה ממך ומורידה בפנייך את הכובע!
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
  • לא הייתי פה בימים האחרונים..
    ומאתמול בערב אני חושבת מה לכתוב לך!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • ואוו!

    וואו, וואוו, וואוו!!!!
    קיבלת נשמה מיוחדת, ולא סתם כנראה.
  • גם אני בקושי נמצאת פה...אני בקושי נושמת בזמן האחרון....
  • קודם כל מזללללל טובבבב

    כתבת כל כך יפה ! כל כך ריגשת אותי
    אין לי הרבה מה להגיד לך
    חוץ מיזה שלא סתם הילד הזה הגיע אליכם
    אני חושבת שילדים כאלה נולדים להורים מדהימים
    ובטוח שיש לכם את היכולת לתת לו את כל מה שיהיה צריך

    את נישמעת לי כל כך מדהימה !!!
    מאחלת לכם הצלחה
  • קודם כל המון בהצלחה!!
    אני שמחה ששיתפת! ומאוד מקוה שתמשיכי לשתף!
    אני באופן אישי לא מכירה את הנושא מקרוב אז הייתי שמחה להבין יותר מה זה אומר
    כל הידע של זה מקריאה וצפיה בטלויזיה..אז לשמוע ממקור ראשון יכול להאיר את עיניי ואחרים.


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה