-
וואו, אהובה, ריגשת אותי כל כך
אני קוראת וזולגות הדמעות
אילו תעצומות נפש! איזו גישה! איזה כוחות ואיזה לב!
אתם פשוט מקסימים
אני בטוחה בלי ספק שאתם הדבר הכי טוב שקרה לנסיך הקטן
מחבקת אותך חזק
ומעריצה
-
וואוו, ריגשת כ"כ
-
כתבת מקסים
-
אחת ויחידה היקרה .....
אין עליך פשוט מאוד
ריגשת אותי מאד מאד אפילו נזלו כמה דמעות
-
-
וואו!
ריגשת אותי מאוד!
הקבלה שלך של המצב היא פשוט מדהימה!
אין הרבה אנשים שהיו מקבלים את המצב בכזו רגישות ואהבה כמו שמשתמע מהשורות שלך
את אמא מדהימה ואני בטוחה שהתינוק המיוחד שלך יזכה בכל האהבה לה הוא זקוק ואף מעבר. והוא יפרח ויהיה מקסים ומיוחד במינו
__________________________________________________________________
-
ואווווו הרגת אותי
פייס: ortal_hori
-
מזל טוב!!!!
כתבת מקסים וטוב שיש לך את המילים להתבטא דרכן
-
כמה ריגשת אותי
-
-
ואוו!!!!!!!!!!!!!! הצלחת להשאיר אותי ללא מילים ועם הרבה דמעות
-
קודם כל מזל טוב על הולדת הבן הנסיך!!
ריגשת אותי כל כך, הסיפור שלך מלא חום ואהבה, סיפרת אותו בצורה כל כך יפה ואוהבת!
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
-
את באמת אחת ויחידה!
-
וווואו אני חייבת להגיד לך ריגשת אותי
ולא אשמור שאת בסוד שמממש בכיתי......
-
תודה
-
אז מהההההההההההההההההה שיקח שעה וחצי!!! אם הוא יונק טוב תניקי לפי דרישה גם במשך היום. בהתחלה זה סרט ארוך אבל לאט לאט זה מסתדר. אם הוא יונק יעיל עושה חיתולים רטובים והכל טוב דרך הנקה ישירה אין טוב מזה! גם המגע שלו על השד הרוק שלו מעודד יצור של חלב וזה חשוב בחודש הראשון לתפוקת החלב בהמשך.
טיפונת סבלנות וזה מסתדר.
-
הפיצ'קי שלך כבר בן שלושה שבועות... עשו כבר ברית?
את יכולה כבר לספר מה שמו?
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
כן השאיפה היא להעביר להנקה בלבד.
הבעיה היא שאני לא באמת יודעת אם הוא שואב טוב את החלב. אין לי אינדיקציה של טיטולים כי אני לא רק רק מניקה ישיר. אז הטיטולים הרטובים יכולים להיות שייכים לבקבוקים
-
wow
קראתי בשקיקה כל מילה . מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את באמת אחת יחידה ומיוחדת
-
וואוו, כתבת מקסים!!!
ריגשת אותי מאוד!
מאחלת לך המון כוחות להתמודדות!!!!!!
ומזל טוב!!!!
-
איזה מלך הילד הזה!!!!!
דעתי לך שילד עם דאון שיונק / אוכל מבקבוק ככה על ההתחלה בלי קשיים ובעיות
זה לא מובן מאליו
מלך!!!! רק נולד וכבר מצליח
-
ואללה! כמה טוב ללמוד דברים חדשים
-
פשוט אין לי מילים
-
אחת ויחידה כתבה לך את התשובה בסוף מה שהיא כתבה במאמר מוסגר.....
-
עינבר, רק תדעי שעשו מחקר על קבלה של ילדים עם לקויות והמסקנה הייתה שילדים שהשוני שלהם בולט חיצוני קל יותר לקבל
מאשר ילדים שהשונות להם לא בולטת..
-
אני מרגישה שעברתי את סופו של ההריון איתך,
כשישבת וכתבת על הדאגות, מכך שלא תיקשרי אליו, ושאת עדיין לא מוכנה ללדת, וכו'....מי היה יכול לחשוב שבסופו של דבר זה מה שתכתבי כאן....
זה מעיד בעיני על קטנותינו בעולם הזה, אי אפשר לתכנן כלום, הכל בידי שמיים.
וזה רק מחזק את העובדה שכולנו בני אדם, מיוחדים או רגילים, זה לא משנה.
נותר רק לעשות את מיטב יכולתינו, כל אחד על פי מה שכתוב לו למעלה.
רוצה לאחל לך הצלחה גדולה בדרך הארוכה שמצפה לכם.
שתראו אור, נחת ושמחה.
שתצליחו להשאר אופטימיים, מלוכדים, והורים תומכים.
-
גלי הוא לא מלך. הוא נסיך
-
לא מכירה, אבל כבר מאוהבת בנסיך שלך
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
כתבת מאד מאד מרגש..
מודה שזלגו לי כמה דמעות.
מקווה שתעשי משהו עם הכישרון הזה בהמשך הדרך. הגישה שלך ושל כל המשפחה כמו שאת מתארת באמת ראויה להערצה.
אני שמחה לשמוע שההנקה מתקדמת, גם לא לא ישר על ההתחלה הנקה מלאה- זה שמים וארץ לעומת מה שכתבת לפני שבועיים, וזה יופי.
יש לי בטן מלאה לגמרי על הבדיקות סקר האלו- אבל את זה אני אפתח בשירשור נפרד.
יש לך נשמה ענקית

-
אחת ויחידה-
מאתמול אני לא מפסיקה לחשוב עלייך...
איזו אישה/בחורה/אמא/צעירה-מדהימה את!!!!!
-
תודה בננות
-
מודה שנותרתי ללא מילים ועם דמעות בעיניים.
את אישה מדהימה, מיוחדת!!!!!!
ה' שלח לך את האוצר הקטן הזה לא סתם, ואת בטח יודעת...
מחבקת אותך מכאן חיבוק ענק!!!!!!!!!!!
אני מחזיקה ממך ומורידה בפנייך את הכובע!
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
-
ואוו!
וואו, וואוו, וואוו!!!!
קיבלת נשמה מיוחדת, ולא סתם כנראה.
-
גם אני בקושי נמצאת פה...אני בקושי נושמת בזמן האחרון....
-
קודם כל מזללללל טובבבב



כתבת כל כך יפה ! כל כך ריגשת אותי

אין לי הרבה מה להגיד לך
חוץ מיזה שלא סתם הילד הזה הגיע אליכם
אני חושבת שילדים כאלה נולדים להורים מדהימים

ובטוח שיש לכם את היכולת לתת לו את כל מה שיהיה צריך
את נישמעת לי כל כך מדהימה !!!
מאחלת לכם הצלחה



-
קודם כל המון בהצלחה!!
אני שמחה ששיתפת! ומאוד מקוה שתמשיכי לשתף!
אני באופן אישי לא מכירה את הנושא מקרוב אז הייתי שמחה להבין יותר מה זה אומר
כל הידע של זה מקריאה וצפיה בטלויזיה..אז לשמוע ממקור ראשון יכול להאיר את עיניי ואחרים.