
אולי באמת תעשי הסבה?

מתאים לך

ושאלה- הבוקר לאחר 7 שעות שינה


(התכוונתי להניק כל 3 שעות לפחות אבל הוא לא העיר אותי! מה עושים? מכוונים שעון מעורר??) הוא ינק מצד אחד בעוד שאני שאבתי מהשני (יש לי כמות כפולה בבוקר), אבל היה נראה לא הכי רגוע אח"כ. הוא אכל ועשה גרפסים ודי רוקן אותי אבל אח"כ בשאיבה אחריו יצאו עוד איזה 15-20. מה עושים במצב כזה כשהוא אינו רגוע? לתת כן השלמת שאוב? לתת לו לינוק עוד ועוד? כי לקראת הסוף הוא לא ינק רגוע, הוא חיפש וחיפש גם כשהשד היה לו בתוך הפה!
מה עושים?
אגב אתמול בלילה הנקתי ונתתי השלמת שאוב, הוא אכל איזה 20 ונרדם.. ישן ממש רגוע!
יכול להיות שאת ארוחת הלילה הוא משלים במהלך היום?