-
יש חוק שאם את מחכה לטיפול מעל 3 או 4 חודשים (לא זוכרת) אז את יכולה לפנות לפרטי ולקבל החזר.
-
אם יש לך מושלם את יכולה לקבל החזר יחסי על פרטי.
גם במרכז מחכים 6-8 חודשים.
יש מחסור עצום באנשי מקצוע בכלל וטובים בפרט.
-
שיר יקירתי, אני חושבת שזה המצב בכל הארץ, לא רק בדרום. אולי אולי אולי (בספק מאד...) המצב טיפטיפונת יותר טוב באזור המרכז (ת"א-חולון-ראשל"צ והאזור) אבל בכלל לא בטוח.
באופן כללי, יש מחסור אמיתי בבעלות מקצוע כמו קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק. אלו שישנן ועובדות עם הקופה או פרטיות שעובדות כנגד החזרים מהקופה - הן בדר"כ עמוסות עד אין קץ ורשימות ההמתנה מתארכות לשנה ולפעמים יותר...
-
גם אני תושבת דרום (אשקלון) וגם אנחנו טופלנו אחרי המון זמן .
הכל מתקדם שם בקצב צב , זה מרתיח ומזעזע .
יש חוק בקופ"ח כמו שאמרה "אמא ויותר" אם זמן ההמתנה עולה על 3 חודשים את זכאית לפנות באופן פרטי ולקבל החזר .
בזמנו שביררתי טיפול פרטי עלה כ- 250 ההחזר היה 180 ש"ח . גם משהו ....
יש מחסור חמור של אנשי מקצוע !!!!!!!!!!!!!!!!
בדיעבד אני גם לא מצאתי קלינאית שמתמחה בגמגום (הכי קרוב היה במרחק של 45 דק' נסיעה
-
אנחנו גם ממתינים לקלינאית תקשורת מדצמבר 2012, ואין משהו באופק.
ואנחנו מחולון, לא מהדרום.
-
כן,כן כן זה לוקח המוןןןןן זמן!וזה מעצבן
-
הוא לא מדבר ממש גרוע,
הוא בולע אותיות לפעמים, אבל שמבקשים ממנו לחזור על המילה שלא הגה נכון הוא הוגה אותה מצוין כשלעצמה.
כך שאני לא בטוחה לגבי הדחיפות...
בכלל באבחון (כשאמרתי לקלינאית שהוא לא הוגה את האות ח' ור') היא אמרה שהוא זקוק לחיזוק קל מאוד "שלא יזיק"... אחרי חודש הוא כבר התחיל להגות את כל האותיות...
אבל שוב במשפט שלם הוא לפעמים הוגה מילים באופן קצת שגוי.
בכל מקרה, הוא התחיל לדבר מאוחררר בגיל שלוש פלוס, אז אולי כל התהליך הזה טבעי כי הוא באמת מדביק פערים לאט לאט...
באמת שאין לי מושג מה לעשות
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
גגם אצל הבן שלי אותו הדבר.....
הוא התחיל לדבר רק לקראת גיל 3 וחצי וגם אז די משובש אבל כול הקלינאיות טענו זה יעבור מהר זה שיבושים קלים,זה יעבור עם הגיל וכו'....
ביננתים זה לא עבר
-
אנחנו חיכינו חצי שנה לאבחון ויותר מחצי שנה עד טיפול ראשון.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
אחותי מירושלים, ואמא שלי חיכתה קרוב לשנה לתור לטיפול לאחותי הקטנה
-
הי שיר,
גם אני מהדרום (ב"ש) - וגם אני זקוקה לקנילנאית לקטנה שלי (מס' אותיות שהיא לא מבטאה בכלל).
אני חברת קופת חולים מכבי ולמען האמת שלא המתנתי כל כך הרבה, היינו בשני טיפולים בסך הכל וביקשתי להפסיק כי לא הייתה כימייה מי יודע כמה וגם השעות לא היו נוחות בכלל (שעות הבוקר בלבד!!)
אז שמעתי על מכון "הדים" ולמכבי יש הסכם איתו.
ביקשו ממנו סיכום אבחון ותוך שבוע כבר קבעו לי המשך פגישות, בשעות אחר הצהריים, אחת לשבוע בשעה קבועה.
יום שישי הקרוב אני לוקחת את דניאל לבדיקת שמיעה וזהו, כבר שבוע הבא אנחנו מתחילות
-
אורלי הצצתי בסרגל לראות בן כמה דניאל והוא בן שנה
-
הסרגלים בהחלט לא מעודכנים, היא בת 3 וחמישה חודשים
-
לא קראתי את התגובות אבל הנה מספר טיפים שלי עזרו:
יש תמיד מכונים שעובדים עם הקופה - את מביאה להם טופס 17 מהקופה על כל טיפול
תבדקי זאת מול המזזכירות בסניף שלך
דבר שני - יש רהבה פעמים שאת יכולה ללכת למכון באופן פרטי ולקבל החזר
בכל מקום יש היום זמן המתנה של 3 חודשים עד שנה את יכולה להתקשר כל שבוע ולבדוק האם התפנה משהו והאם אפשר לקדם אותך ולהדגיש שזה חשוב כי אתם מחכים המון זמן ועוד...
שיהיה בהצלחה
"כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
-
תבברי על קלינאיות שעובדות עם הקופה ויש החזר
לדעתי ילד שהתחיל לדבר מאוחר ועדיין יש לו קשיים בשפה זה בזבוז זמן לא להתחיל לטפל...
-
נשמע אמנם שזה לא דחוף, אבל כדאי לחזק אותו.
אני הייתי מבררת עם המושלם והולכת דרכו, חבל על הזמן והעצבים
פייס: ortal_hori
-
זה בגלל שהקופה מנצלת אנשי מקצוע כמונו (אני פיזיותרפיסטית אבל לצורך העניין זה דומה) אז אף אחד לא רוצה לבוא לעבוד שם. עובדים כמו חמורים בשביל גרושים.
מה שאני יכולה ליעץ לך - תרימי כסאות. תמיד יש תורים. כי אם לנכד של המזכירה זה היה קורה מחר הוא היה בטיפול. אם תציקי ותהיי קרציה את תקבלי תור. סמכי עלי.
-
איזה סיוט
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
פשוט מטורף!
אפילו כאן לקח לנו 3 חודשים להתחיל את הטיפול