נגיף הפוליו - חשוב שתדעו!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
18 תגובות
עמוד 1
  • אנילא מבינה, זה לא אמור להיות כלול בחיסונים שנותנים להם בטיפת חלב עד גיל 6?
  • הם מקבלים את זה במסגרת טיפת חלב עד גיל 4 ואח"כ גיל 6 בכיתה א.
    כרגע הדחיפות היא לאתר ילדים מתחת לגיל שנה שטרם חוסנו.
    אין הנחיה לגבי ילדים גדולים יותר ככה אמרו לי בטיפת חלב.




  • עכשיו שוחחתי עם אחות טיפת חלב.

    גמני שאלתי על גיל 4 היא אומרת שלא אמורים לקבל חיסון בגיל הזה!

    וחוצמיזה, כל ילד שמחוסן בהתאם להנחיות טיפת חלב אין סיבה לדאגה בעניין, הוא מחוסן.


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אני האמת לא זוכרת באיזה גיל פעם אחרונה היא חוסנה. האחות בטיפת חלב אמרה שהיא קיבלה את כל המנות עפ"י הרישום.
    לפי הכתבה : " במסגרת טיפת חלב התינוקות מקבלים ארבע מנות של החיסון (בגיל 12 חודשים, שנתיים, ארבע ושש) וכמו כן ניתנת מנת דחף בכיתה ב' ".....

  • ה' ישמור
  • מישהו יכול לעשות לי סדר בבקשה? אני לחוצה!!!! אנחנו גרים קרוב לרהט משם התפרץ כל העניין!!!!!!!

    באתר משרד הבריאות נכתב שיש ארבע מנות עד גיל 12 חודשים, ומנת דחף בכיתה ב'.

    בכתבה בוואלה לעומת זאת נכתב שיש גם בגיל שנתיים, בגיל ארבע, ובכיתה ב'.

    מה הנתון הנכון????

    אני חיסנתי עד גיל 12 חודשים במסגרת המחומשת, ארבע מנות סה"כ.

    יש לי ילדה בת ארבע וילד בן 6.

    מה לעשות?!?!?!?!?!?
  • בהמשך להודעתי למעלה, לדעתי יש טעות בכתבות האלה, שכתובות אגב מילה במילה באתרי החדשות הגדולים- כנראה יצאה הודעה לעיתונות.
    קבלנו בגיל 2 חודש, 4 חודש, 6 חודש, 12 חודש.
    הם התבלבלו וכתבו שנים במקום חודשים?!?!?
  • לדעתי הם התבלבלו

  • סורי בדקתי הרגע בפנקס חיסונים- יש שם טבלה כזאת- וכתוב ככה:
    2 חודשים, 4 חודשים ו6 חודשים- מנות חיסון לפוליו
    12 חודשים וכיתה א- מנות דחף לחיסון הפוליו.

    בטבלה שם לא מופיע בכלל גיל 4. האחרון לפני גיל 7 (כיתה א) הוא גיל 24-30 חודשים (גיל שנתיים).

    הילדים שלך מחוסנים. את יכולה להיות רגועה

    ושיבדקו האתרים טוב טוב לפני שהם מפרסמים נתונים שגויים שמלחיצים חצי מדינה
  • בייבי בום....
    לדעתי הם באמת טעו בגילאים בכתבה. כי גם אני עכשיו זוכרת וכך גם רשום בטיפת חלב שתאיר קיבלה חיסונים עד גיל שנתיים. 1. גיל חודשיים 2. 4 חודשים ולא זוכרת מה עוד...

    אגיד לך בדיוק מה האחות בטיפת חלב אמרה לי לאחר שהיא התקשרה הבוקר למשרד הבריאות לברר מה אומרות ההנחיות
    לי אמרה שכל עוד הילד/ה חוסנו בכל המנות עד גיל שנה אין מקום לדאגה הגוף מחוסן ויש לו מספיק נוגדנים.
    ילדים בגיל 6 אמורים לקבל בכיתה א שזה עוד כמה חודשים אבל גם מי שלא מקבל בינתיים או בכלל כמונו כי תאיר לא עולה לכיתה א אז הם טועניפ שכרגע הם לא מקדימים כי אין סכנה כי הם עדיין נחשבים למחוסנים.
    יצא לי בלאגן... הבנת משהו ?

  • הבנתי וירדה לי אבן ענקית מהלב.
    ממש ממש נבהלתי שפיספסתי חיסונים.
    לא ברור איך מפרסמים טעות כזאת, ועוד בכל רחבי הרשת.
    במקביל בדקתי מול כל האחיינים במשפחה שלנו, אף אחד לא חוסן בגילאים שכתבו שם.
    ומדובר במשפחה שפרוסה בכל רחבי הארץ....
  • אחת ויחידה . תודה שבדקת...
    הפנקס שלנו בבית ...

    באמת חוצפה שמפרסמים עם טעויות



  • דיברתי עם טיפת חלב - אכן טעות !
    אנחנו מחוסנים
  • אנחנו גם מחוסנים מלבד הקטנה
    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"

  • אם מרתיחים מים אז הכל תקין , נכון ?!
  • בחלק מהאתרים תיקנו את הטעות, בדיוק כפי שנאמר כאן.
    פשוט חוסר אחריות. לא ייאמן.

    לא מספיק להרתיח, כי הנגיף עובר במגע, דרך צואה למשל.
    באתר של עיריית קריית גת הוציאו הודעה שחובה לשמור על היגיינה ולשטוף ידיים.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה