חייבת לשאול/ להתייעץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מקווה שמישהי תענה בכלל
21 תגובות
עמוד 1
  • לשתי הבנות יש חפץ מעבר.
    הגדולה עדיין ישנה עם הבובה הזו, רק כמה חודשים שהיא הסכימה לא לקחת לגן, ולמרות שהיא בגן חובה זה לא הפריע לגננות בכלל.

    נשאר בסה"כ שבועיים לגן, שהגננת תתבגר
  • איזה חמודים!!!!

  • לגיטימי. הם לא בביה"ס שם יש תלבושת ואוסרים פרטי לבוש כאלו ואחרים.
    (אצלי בכיתה ואצלנו בביה"ס בכללי לא יושבים בשיעור עם כובע על הראש

  • אחת ויחידה - הקטע שאם הם היו דתיים והיו שמים כיפה / כובע על הראש היא לא היתה אומרת כלום ....

  • מצטרפת - שהגננת תתבגר!
    אם זה מפריע לה בעיניים - זבש"ה.
    יש עוד זמן כ"כ קצר, שתעזוב אותם ותתן להם לחיות!
    כנראה לא תם הם משאירים את הכובעים על הראשים כשהיא בגן....


  • למה הגננת דתייה? הגן דתי?

    ומה כ"כ מפריע לה בכובע?

  • במכון אדלר אומרים לא להציק להם על זה, ומצד שני להעצים אותם כדי שיקבלו בטחון

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • התכוונתי שיש דתיים שחובשים במקום כיפה כובע .

    ואני שמחה לשמוע שאתן חושבות כמוני ושאני לא הפסיכית היחידה שזורמת עם הכובע ...
  • שתזרום לא יקרה לה כלום

    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"

  • אני רואה כאן בעיה אחרת..לי היה מפריע העובדה שנהיה מעין 'ריב' סביב הנושא בין הגננת לילדים.
    מצד אחד זה מעולה שהם נלחמים יחד באותה מטרה, אבל השאלה אם יש באמת עיקרון או שזה ריב לשם הריב, מבינה?
    אני הייתי פונה לשני הצדדים- לילדים אומרת שזה חוסר כבוד לחבוש כובע בתוך הכיתה. יש ילדים אחרים שאולי אין להם כסף לכובע, יש ילדים שאמא שלהם לא מרשה כובע, הגננת לא רואה את הפנים שלכם וזה מפריע לה וכו'..
    ולגננת אומרת שדיברת איתם ואולי למצוא את עמק השווה וכך להניח לנושא..

  • אני חושבת כמו נגה... בעיקר עם העניין שזה מסתיר את הפנים.
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
  • זה ממש לא לשם הריב , הם באמת מכורים לכובע (בדיוק כמו חפץ מעבר
  • הסברת לה שזה חפץ מעבר בשבילם? שזה חשוב להם והם צריכים את זה..?
    מה ז"א "חייבת לעלות על הקטע.."?? מה היא לא מבינה פה?

    חוצמזה שכובע מצחייה זה ממש לא כמו כיפה!
    ובחיים לא ראיתי את החברים של הילדים שלי באים עם כובע במקום כיפה..
    כובע מצחייה זה ממש מחבוא.
    מאחורי כובע מצחייה אפשר להתחבא, אתה רק מוריד טיפה את הראש ולא רואים אותך!
    גם בבתי ספר שאין בהם תלבושת אחידה התלמידים לא יושבים עם כובע בכיתה..
    גם לא קפוצ'ונים.

    אני ממש מבינה את הגננת, אם היא נגד.. (לא הצלחתי להבין אם היא נגד או לא..)
    אבל אני גם ממש מבינה את נדב ויאיר..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • לפעמים גננות יכולות לחפור לך סביב משהו....ולא להרפות....
    לא נשמע לי בכלל סיפור גדול...למרות שחפץ מעבר..כשמו הוא..למעבר בין מקומות עד שמסתגלים....
    לא אמורים להיות עם חפץ המעבר כל היום...(ככה כתוב בחוקי חפצי המעבר

  • פיתוש -אני באה ממשפחה דתית (גם המורחבת) ולמדתי 8 שנים בבי"ס דתי .
    אני כן מכירה בנים שחובשים כובע במקום כיפה ויש גם מבוגרים כאלה .
    ושוב אני אגיד הבנים חובשים את הכובע הפוך . הפנים גלויות לחלוטין !
    הם אוהבים את הכובע ממש כמו אביזר אופנה (נדב אוהב אביזרי אופנה כמו תיקי גב , כובעים, שעונים וכד'...)
    אני מודעת ל"קטע" של הגננת , היא גם אוהבת לחפש את הבעיתיות אצל כל הילדים ... קלטתי אותה
  • בגן שלי (ואני גננת כולה חודשיים) יש ילד שקשה לו . וכן , הוא צריך חפץ מעבר מהבית . אבל זה כל פעם משהו אחר.
    זה בובה של יובל המבולבל, זה חבילת בלונים, זה בלון הליום ענק.
    וזה מפריעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    בלון הליום ענק שהולך איתו לאוכל, למפגש, כל הילדים רוצים , כל הילדים נוגעים , הוןא בוכה , הוא לא מסכים , לכי תצאי עם זה לחצר, הבלון יעוף , הילד יצרח... שישו ושמחו. לקחתי את הבלון , אחסנתי במחסן, הילד צווח ולא עזר שום הסבר / הבטחה.
    אותו כנל עם הבובה. כל הילדים נגעו , רצו, הוא לא אכל , לא השתתף , כי צריך להחזיק את הבובה הגדולה, .
    אותו כנל עם הבלונים. כל שניה הוא לוקח מהתיק בלון, מעבירים מאחד לשני ,
    לא לעניין בכללללללללללללללללללללללללל
    מעצבן ! וזה בגדול חוסר גבולות של ההורים !

    את מתארת פשוט כובע.לא מפריע ולא כלום , אז סבבה . ככה זה נשמע מהצד.
    איזה הסבר הגננת נתנה לך להתנגדות שלה?
  • היא לא הסבירה את ההתנגדות שלה והיא גם די סטרה את עצמה בשיחה אחת היא אמרה שהיא ביקשה שהם יורידו כי זה מפריע לה ואחרי דקה אמרה : " אם לך זה לא מפריע אז גם לי לא .."
  • אם הכובע לא מסתיר את הפנים, אז כמו שכבר אמרו לפני, "דפדפי אותה"!
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
  • אהה פספסתי את הקטע שהם חובשים את הכובע הפוך...
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • גננות עירייה זה עם מופלא,
    יש מדהימות- ויש כאלה שלא.
    תעבירי עוד שבועים עד הסיום, תחייכי יפה ותאחלי לעצמך לא לראות אותה יותר ודי
  • גם לניצן הייתה תקופה של כובע מצחייה - הוא אפילו היה הולך עם זה בחורף..
    לאף אחד זה לא הפריע
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה