בייבי בום, אני יכולה להגיד לך שאת לפני חודשיים בערך לא היה לי מושג!!
ואני אישית מכירה עוד הרבה כאלה שאין להם מושג
ואני מודה לחברה (חברת פורום לשעבר) שהכירה לי את אליאקספרס
בנות, זה לא בעיה לקנות שם... לא לפחד!
ולילדים זה ממש לא בעיה, מקסימום יהיה גדול וייחכה שיגדלו...
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps