דיכאון לאחר לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אחרי לידה ראשונה חוויתי דיכאון שנמשך כמעט שנה. הכל התחיל ישר אחרי לידה כי לא הגיע חלב התחלתי לבכות בלי סוף. חלב הגיע רק ביום חמישי לאחר לידה רגילה ותינוק כבר התרגל לבקבוק והיה לי כשה מאוד ללמד אותו לינוק. דבר שני כאבים נורעים בחזה ושם למטה. דבר שלישי לילות ללא שינה. ובנוסף לכך אחרי ברית ילד קיבל דלקת בדרכי השתן ואז אישפוז בבית חולים עם תינוק בן שבועיים. בנוסף לכל זה תינוקי כל הזמן בכה פשוט כל הזמן וזה היה מטריף אותי.... בקיצור אני כל הזמן היתי בוכה לא רציתי כלום המלצות של אמא שלי עשו לי עוד יותר גרוע היא לחצה עלי אם לא להניק (כי לילד גם היתה לשון קשורה והוא לא הצליח לינוק) אז כל הזמן לשאוב לו.. הרגתי את עצמי שאבתי לו עד גיל 10 חודשים עד שדם זרם לי מהחזה. וגם היא אמרה לי לא הפסיק לתת לו אוכל בלילות והוא היה קם כל שעה בלילה כדי לשתות. עד שלא פניתי ליועצת שינה ורק כך הצלחתי ללמד אותו לא לאכול בלילה ולישון לילה שלם כל זה קרוב לגיל שנה. רק אז התחלתי להנות מאמאות ולהרגיש את האבה האין סופית לתינוק שלי.
    עוד חודש אני צריכה ללדת בעזרת ה' ואני מאוד מפחדת שאחווה עוד פעם דיכאון. אני לא יכולה לעמוד עוד פעם בדבר כזה זה דבר הכי קשה שהיה לי בחיים. מה לעשות? איך למנוע זאות?
    ]
6 תגובות
עמוד 1
  • היי
  • המון המון תודה על תגובה שלך

    ]
  • אין בעד מה

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T




  • תודה רבה nogaunger

    ]
  • תודה נגה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה