אוקי, בגלל זה הייתי זהירה.
אני באמת רק לטובתך ומאד מפרגנת לך על היוזמה

לגבי העניין הערכי- אני כמובן מסכימה איתך בזה, ואם לא היית מאמינה במה שאת עושה לא היית רצה עם זה קדימה.
אני פשוט גם מאמינה שכשאשה מרוויחה משהו שהוא גם כספי על היוזמות שלה ועל המקצועיות והאנרגיה שלה זו לא בושה, וזו חוויה מאד מעצימה לדעת שאת בנית את זה לבד.
