גברת שחר המלכה!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איך היה היום?

36 תגובות
עמוד 1
  • איזו חמודה את
  • אז הארבע האלה רשומות לחודש הקרוב?
  • ארבע
    פייס: ortal_hori


  • תקשיבי, את חייבת לעשות זומבה לילדים!!!

    הילדים שלי היו שנה בחוג (לצערינו רק כמה חודשים ונסגר) והם כ"כ אהבו!!

    יש לי אפילו סרטונים ואת יכולה לראות אותם רוקדים (אם אני אלמד איך להעביר סרטונים)

    לנערות זה מעולה!!!

    בפוסט הקודם שאלתי איפה מתקיים החוג... לא ראיתי אם ענית
  • נשמע שנהניתם

  • תמר זה במושב בו אני גרה (כתבתי לך גם שם
  • וסליחה אבל אני פשוט המומה
  • בהצלחה!
    אולי אני אבוא אלייך?
  • כן אבל היא חצופה
  • 110 למה? לחודש? או לשיעור?
  • מה את רצינית?
  • המוןןןן בהצלחה
  • שיהיה בהצלחה
  • האם זהו טווח המחירים אצלכם? נשמע לי זול מאד מאד, אבל אני מהמרכז. יכול להיות שאצלנו זה שונה.
    אני כותבת לך משהו ומקווה שלא יאכלו אותי פה- אבל זה דווקא מהמקום בשבילך:
    שימי לב לתמחר לא נמוך מדי.. כשמישהו מתמחר נמוך מאד זה עלול לשדר את זה שהוא לא מעריך את עצמו נכון.
    יש לך גם הכשרה מקצועית נוספת רלוונטית- את לא רק מדריכת זומבה, שזה לא מה שייאש אותך אח"כ, כי כלכלית זה לא יהיה שווה לך את המאמץ...
  • אשטנגה אלה המחירים בפריפריה.
    אני גרה בדרום, ואלה המחירים אצלנו. יש אפילו יותר זולים...
    עכשיו למשל נפתחת אצלנו סדנת אפייה עם שף, שלושה חודשים ב-360 שקל, כולל חומרי גלם שונים שמקבלים בכל שיעור.

    בקיצור שווה לגור בפריפריה (אה, ולהרוויח את הכסף במרכז)

  • צולי - למדת שיעור מאוד חשוב מהאשה הזו שביקשה לשנות את השעה - זה זמן השיעור. לא מזיזים לשום כיוון.
    היא אכן חצופה ביותר. טוב שהיא טרחה לעדכן אותך שהיא לא רוצה....
    אני יודעת שתצליחי, את באה עם הלב ומתוך כוונות טובות ואת טובה במה שאת עושה (נכון, לא ראיתי אותך מעבירה שיעור אבל כן "ראיתי" איך את עושה דברים לעומקם)
    הכי חשוב כל הזמן ללמוד, להתעדכן, להביא דברים חדשים ומעניינים, כל הזמן לשפר, להיות קשובה...


  • אני לוקחת מחיר זול קודם כל כי זה פלוס מינוס טווח המחירים. דבר שני - אני עסק בהרצה. יש לי אינטרס למשוך קהל על כל גווניו וסוגיו. אני נמצאת בשלב בחיים שלי שבו הייתי רוצה למשל כבר מזמן לצאת להתאמן במסגרת כלשהי אבל מפאת חוסר תקציב לא הרשיתי לעצמי. האינטרס שלי הוא שגם נשים צעירות עם ילדים כמוני יוכלו לצאת להתאורר. בנוסף לאינטרס של להכנס לתודעה של אנשים ולגרום לעסק שלי לשגשג יש לי אינטרס נוסף והוא קידום בריאות בציבור. אני רואה בזה ממש אידאל מתוקף היותי פיזיותרפיסטית ואני מאמינה בכך בכל ליבי.
    בנוסף, עכשיו קיץ. אנשים אמרו לי שקשה להם להתמיד בגלל שקיץ.

    אני יודעת מה אני שווה. המחיר הוא לא מתוך תת הכרה בערך העצמי שלי. כמו שענבר כתבה (
  • אוקי, בגלל זה הייתי זהירה.
    אני באמת רק לטובתך ומאד מפרגנת לך על היוזמה
    לגבי העניין הערכי- אני כמובן מסכימה איתך בזה, ואם לא היית מאמינה במה שאת עושה לא היית רצה עם זה קדימה.
    אני פשוט גם מאמינה שכשאשה מרוויחה משהו שהוא גם כספי על היוזמות שלה ועל המקצועיות והאנרגיה שלה זו לא בושה, וזו חוויה מאד מעצימה לדעת שאת בנית את זה לבד.
  • ברור!
    אולי כשאתבסס אעלה את המחיר. ואולי גם לא. כי כמו שאמרתי חלק מהקטע שלי זה לעודד גם נשים "תפרניות" לצאת קצת ולבוא...
    קודם שתהיה לי כיתה נורמלית של מתעמלות
  • בהצלחה
    מגיע לך להצליח !!! את נשמה אמיתית וזה מעשה יפה מה שאת עושה
  • תודה
  • איזה יופי
  • איזה מגניב!!!!!!!!!!!!!!!!
    זה טוב לגדול לאט
  • בהצלחה גדולה.


  • ענבר צודקת.

    אל תשכחי שעכשיו חופש, למי יש זמן לחוגים

    למה לא שלחת לי מייל היום? היה קטעים אתמול
    פייס: ortal_hori


  • אורטל
  • חבל שזה לא לידי, נשמע שכיף לכם שם



  • אין! אין עליך!
    לא נכנסתי המון זמן ואני שמחה לגלות שעשית את הצעד הענקי הזה
    אני ממש גאה בך
  • שלומיתתתתתתתת
    פייס: ortal_hori


  • כן אביחי באמת עולה לכיתה א! שלומית נהיית זקנה
  • בת 23 עדין תינוקת שלנו!!

  • נגה
  • אני אבוא בסקייפ

  • סורי. לא מספיק טוב
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה