-
אולי כדאי לשלוח לגננת מייל/לדבר איתה בטלפון ולשאול אותה מה כדאי לעשות ואיך כדאי להציג את זה בפני האם.
אני חושבת שחשוב שהאמא תדע (במידה והילד לא סיפר לה...)
גם חשוב שהורי הילד שעשה את המעשים ידעו על כך, הוא הרי למד את זה מאיזה מקום
-
ואוו חתיכת סיטואציה
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
אמאל'ה!!!!!
לאן הגענו?!
-
אור מדהימה!!
אם יש קשר עם האמא של ק' הייתי מתקשרת ומספרת בלי להזכיר את השם של א'.
אם אין קשר בכלל אז אולי דרך הגננת?
-
אני מסכימה עם לינבר בעניין עירוב הגננת קודם כל. יכול להיות שהאמא כבר יודעת ואז ההתלבטות מיותרת.
בכל מקרה- אני לא חושבת שצריך להסתיר את שם הילד הנוגע ולהגן עליו

דווקא חשוב שהאמא של הילד שהציקו לו תדע ממי להגן על הילד שלה.
אם מדובר בילד שמציק לבן שלה לא באופן חד פעמי והם הולכים להיות יחד באותו בית ספר זה דבר חשוב.
לא הייתן רוצות לדעת?
אני הייתי מעוניינת להעביר את הבן שלי לכיתה מקבילה אם הם היו נופלים באותה כיתה והייתי יודעת שלילד הזה יש עבר של הצקות מול הבן שלי.
-
אני מכירה את שתי האימהות, ואני לא מופתעת ממה שא' עשה.....
אנחנו בקשר שלום-שלום, אבל יצא לנו להתכתב קצת במייל...היא ממש חמודה (אמא של ק')
אני אתכתב עם הגננת, ואשאל אותה.אנחנו בקשר ממש טוב, אני מתה עליה ומתגעגעת
פייס: ortal_hori
-
להתקשר מיד לאמא לספר לה!!!!!!!!!!!
אין כאן שום בושה ושום מחשבה אולי לא צריך.....זה ממש מעשה גרוע בעיני.
ואם את יודעת לדעתי חובתך לספר לאמא כולל שמות(אחרת מה זה יעזור) ושהאמא תעשה עם זה מה שהיא רוצה..........
חוצפנים הילדים האלה
-
וואי זה מפחיד...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
שלחתי לה מייל לגננת.
לא יכולתי כבר....
אני אעדכן אתכן
פייס: ortal_hori
-
טוב עשית! אם זה היה קורה לילד שלי הייתי רוצה לדעת כי זה יכול לגרום נזק חמור!
אצלנו בישוב קרה משהו דומה, כמה ילדים נגעו בבנות בגן (טרום טרום חובה) כולל באחיינית שלי החמודה, אחותי לא ידעה עד שאחת הבנות סיפרה לאמא שלה שגם היא הייתה בשירותים כשזה קרה, אז האמא הזאת התקשרה מהר לאחותי לשאול אותה אם אחיינית שלי ספרה משהו, בסוף אחותי הצליחה לדובב אותה והיא סיפרה.
כל הסיפור התפוצץ, וזה נגמר בילד אחד שהוציאו מהגן לגן מיוחד ועוד הרבה ילדים שהחליפו גנים (בסביבות חנוכה).
תעדכני!
רותי
-
מדהימה אור שלך

כל הכבוד שאמרת לגננת

אני הייתי רוצה לדעת אם דבר כזה קורה והייתי קצת מאוכזבת אם זה לא היה בא מהילד שלי...

-
אוי כמה נוראים הסיפורים האלה...:-(
תעדכני מה קורה....
ובאמת מזהימה אור שהיא גם משתפת ככה וגם כל כך רגישה!
-
אוי כמה נוראים הסיפורים האלה...:-(
תעדכני מה קורה....
ובאמת מזהימה אור שהיא גם משתפת ככה וגם כל כך רגישה!
-
היא עדיין לא חזרה אליי....
נקווה לטוב
פייס: ortal_hori
-
אני הייתי רוצה לדעת אם ק' היה הילד שלי...
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
ברור שלספר
-
הגננת כתבה לי במייל שלא קרה כזה דבר אף פעם....
פייס: ortal_hori
-
מה ז"א לא קרה???
היא בררה?שאלה את הילד המדובר??לא נראה לי רציני לענות ככה.
לכל.הפחות היא אמורה לומר שלא ידוע אבל היא בהחלט תברר!
אני הייתי פונה ישירות לאמא.
-
מה ז"א לא קרה???
היא בררה?שאלה את הילד המדובר??לא נראה לי רציני לענות ככה.
לכל.הפחות היא אמורה לומר שלא ידוע אבל היא בהחלט תברר!
אני הייתי פונה ישירות לאמא.
-
מה ז"א לא קרה???
היא בררה?שאלה את הילד המדובר??לא נראה לי רציני לענות ככה.
לכל.הפחות היא אמורה לומר שלא ידוע אבל היא בהחלט תברר!
אני הייתי פונה ישירות לאמא.
-
גם בצהרון היא היתה בהלם שסיפרתי לה.
היא אמרה שלא ידעה על זה כלום....
אני אשאל את אור היום שוב.
הבחורה של הצהרון אמרה לי - תשאלי את אור. היא ילדה שאומרת את האמת. יכול להיות שזה היה תוך כדי שיר או משהו כי הם למדו על הגוף ושזה אסור לגעת באיברים הפרטיים, אבל תבדקי
פייס: ortal_hori
-
-
תגידי, אם את היית אמא של ק' האם היית רוצה שיספרו לך?
ברור!!!!!!!!!!!!!!
ברור שלספר, להרים טלפון לאמא ישירות ולספר לה ולהגיד שתיקח את זה בערבון מוגבל, למרות שלא נראה לי שזה משהו שילד יכול להמציא.
[
-
תקשיבו, אור ממש עומדת על זה שזה היה
פייס: ortal_hori
-
לאור כל מה שכתבת ולאור הנחישות של אור - הייתי בהחלט יוצרת עם האמא של ק' קשר כמו שעשית
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
אני נוטה להאמין לאור
ונראה לי שאם ח"ו הייתי במקום האמא הייתי מעדיפה שיחת טלפון מאשר מייל....תמשיכי לעדכן

-
אני נוטה להאמין לאור
ונראה לי שאם ח"ו הייתי במקום האמא הייתי מעדיפה שיחת טלפון מאשר מייל....תמשיכי לעדכן

-
אני נוטה להאמין לאור
ונראה לי שאם ח"ו הייתי במקום האמא הייתי מעדיפה שיחת טלפון מאשר מייל....תמשיכי לעדכן

-
השם ישמור
-
לא יודעת....לא נעים לי להתקשר...אחנו לא היינו בקשר חוץ משלום-שלום...
יש לה בן, ואני הייתי בקשר יותר עם האימהות לבנות אצלנו בגן
פייס: ortal_hori
-
במייל לא מספרים דבר כזה.
אבל אני חושבת שאמא של הילד צריכה לדעת וגם אמא של הילד שעשה את המעשה צריכה לדעת .
שתי אימהות חייבות לשבת כל אחת עם הילד שלה ולעשות שיחה:
הילד שנפגע צריך ללמוד שלא נותנים לאף אחד לגעת באיברים הפרטיים
וילד שעשה את המעשה חייב לדעת שאסור לעשות את זה.
שתי אימהות צריכות לדבר על זה עם הבנים שלהן
נטלי
-
אני מאמינה לאור!!!!
למה שהיא תמציא דבר כזה??
-
זו לא רק ההמצאה, זה דורש דמיון מפותח, ומלוכלך. אני לא מאמינה שיש לה כזה.
היא בגיל תמים מדי עדיין, תודה לקל.
מסכימה איתי?
אז תפסיקי לחשוד בהמצאות ותזרמי לפי ההחלטות שלך באומץ ובנחישות.
רק שאור- שתבין שזה לא בסדר אבל סוף פסוק, בלי רקע ופרקי המשך....

הצלחות!!
-
אני חושבת שמייל לא מספיק טוב. את צריכה לודא שהיא יודעת. תרימי לה טלפון היא הרי תודה לך!
תגידי לה הכל שזה מה שאור סיפרה שהיא בד"כ לא ממציאה דברים שהגננת טוענת דברים אחרים אבל שבד"כ אור לא ממציאה דברים וששאר העניין לשיקולה. האם לפנות לגננת או לטפל בזה בצורה אחרת זה כבר לא עניין שלך. את צריכה לעדכן ולעדכן בכל הסיפור מכל הצדדים.
אל תתחבאי מאחורי מחשב. תרימי טלפון את בת 30+ לדבר את יודעת!
-
היא כתבה לי בחזרה - תודה רבה על העדכון, אני אבדוק מול הבן שלי. אבל היום אחרי הצוהריים ממש במקרה, ראיתי אותם בגינה, היא לא אמרה שלום אפילו
פייס: ortal_hori
-
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
היא מדהימה ובוגרת וכזו מתוקה!!
איזה כיף לך!!


-
אני חושבת שאו שזה סתם היה נדמה לך או שהיא התביישה ממך. דוני לכף זכות
-
את עשית מה שצריך ודי !
כל הכבוד לך ולאור המקסימה
-
וואו!
מה זאת הילדה הזאת?
איזה מבט בוגר ונבון ומבין ורגיש על החיים ועל מה שקורה סביבה!!!!
בקשר לאמא - את עשית בהחלט מה שהיית צריכה, זה בדיוק הדברים שאנחנו לא אמורים להשאיר אצלנו אלא לאפשר להורים.
יש מי שיעדיף להתעלם, יש מי שיעדיף לעצום עיניים, יש מי שיברר יותר לעומק ויטפל עפ"י הצורך ויש מי שיעביר את הכעס למי שהביא את הבשורה...
כך גם במקרה של בגידה בין בני זוג ובכלל בכל דבר שיכול להביא שינוי משמעותי בחיים בעיקר לרעה....
-
תודה נשמות
פייס: ortal_hori
-
היי מאמי
-
איפה נעלמת תגידי??? חיכיתי לתגובה ממך
פייס: ortal_hori
-
מאמי... במידת הצורך, את יודעת גם שאת יכולה תמיד להתקשר אלי, או לשלוח לי מייל פרטי.
היינו באילת סופ"ש האחרון... חזרנו אתמול בערב. עם כל החבורה... לגמרי התמודדות...
-
שמחה שנהניתם
פייס: ortal_hori
-
לא, לא ספרת לי, נשמתי. אני באמת באמת מאד מאד מאושרת לשמוע את זה