הי
אני רוצה לשתף במקרה שהיה לי אתמול עם הבן שלי בן ה6 ומאד ביאס אותי

הוא טיפס על השיש לבד להוריד לעצמו כוס למרות שאמרתי לו אלף פעמים שיביא שרפרף כי זה מסוכן, והכוס נפלה לו ונשברה.
ברור שכעסתי עליו אבל מיקדתי את הכעס בזה שהיה יכול להפצע מהזכוכית, ואחר כך אמרתי לו שדברים כאלה יכולים לקרות.
הוא התבאס ברמות, הלך לחדר שלו ולא היה מוכן לדבר עם אף אחד, שאני לא אגע בו שאח שלו לא יגע בו ובמיטה שלו ושום דבר אחר.
ישבתי לידו וסיפרתי לו שאני באה ממשפחה עם מומחיות בשבירת כוסות שאפשר להזמין אותנו לחתונה יוונית וקנינו המון כוסות ספר דווקא מהסוג הזה (היה אחלה מבצע בסופר) אז זה לא ביג דיל. אני רק מבקשת שבפעם הבאה שהוא רוצה כוס ואין על השיש שיקרא לי לעזרה או שילך להביא לעצמו שרפרף.
אחרי עוד 10 דקות בערך הוא התחיל לבכות (כשהוא עדיין עם הגב עלינו, עם הפנים לקיר) ואמר שאבא יכעס עליו כשהוא יגיע הביתה.
עכשיו- בעלי הוא ממש לא הטיפוס שקשה עם הילדים, ובטח שלא על דברים כאלו.
,אח"כ אכלנו ארוחת ערב, ובעלי הגיע והוא ישר אמר לו- אבא אתה לא יודע מה עשיתי היום (זה ממש העיק עליו, הייתי בטוחה שישכח)
בעלי שאל מה ומיד הבן הקטן נידב את האינפורמציה.
התגובה המיידית של בעלי היתה "אתה יודע כמה כוסות אני שברתי בחיים שלי?"
דיברנו על זה עוד קצת הוא התחיל לחשב כמה כוסות נשברו סה"כ בעולם אם יש כך וכך אנשים בעולם וכל אחד שבר לפחות כוס אחת בחייו ואז הוקל לו.
אבל- אני באמת הייתי שמחה אם הוא היה לא כל כך קשה עם עצמו..
מוכר למישהי???