סקר פרטים אישיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ברוח העליה לכתה א׳ וסקר פלאפונים עלו בי השאלות:
    1. האם הילדים שלכם יודעים מה הכתובת שלכם? האם יש סיכוי שגם יגידו למבוגר מהי בשעת הצורך?
    2. האם הם יודעים את המספר בבית, של אמא, של אבא?
    אתן רושמות אותו איפשהו?
    3. הם יכולים לחייג מספר שכתוב בדף נייר?
    4. הם בכלל יודעים להשתמש בטלפון (האמיתי והמיושן, בלי צג מגע בגודל של בית. כזה עם מספרים אנלוגיים עליו)
    5. האם הילדים יודעם מספרי חירום - משטרה, מכבי אש, מד״א?
    6. אילו התנהגויות בזמן חירום אתם מחדירים להם?
    אני אענה:
    1. אצלי הבנות יודעות כתובת בדרך כלל אבל אם הן יילחצו ממשהו - אין סיכוי שיזכרו. אני נראה לי ארשום לאביגיל על התיק את הכתובת.
    2. אביגיל לא יודעת מספרים שלנו. היא יודעת באייפון לחפש טלפונים חיוניים (סבתות, דודות, אמא, אבא). אבל היא לא יודעת מספר. לא ניסיתי ללמד עד עכשיו. כנראה שגם אצלי בתודעה יש כבר סמארטפון. אני ארשום לה בדף, עם אותיות דפוס.
    3. לא ניסינו, צריך לעבוד על זה לפני הבית ספר.
    4. יש לנו טלפון אלחוטי רגיל בבית. היא יודעת רק בסיסי. לענות, לנתק, למצוא טלפון של סבתא בזכרון.
    לא ניסתה לחייג מספר שלם.
    5. אני מנסה להחדיר להם טלפונים חשובים. הבנות זוכרות כעיקרון, לא בטוחה שיצליחו לחייג במקרה הצורך.
    6. אני חוזרת ומשננת מה עושים במקרה שהולכים לאיבוד, כל פעם שאנחנו במקום ציבורי אני חוזרת ואומרת.
    כמה פעמים הן הלכן לאיבוד (או חשבו שהלכו לאיבוד) ואף פעם לא התנהגו לפי הכללים.
    על כללים אחרים אני עוד לא עבדתי. אולי הגיע הזמן.

    __________________________________________________________________

17 תגובות
עמוד 1
  • לא.
    לא.
    לא.
    לא.
    לא.
    לא.
    באסה
  • 1. עמית לא יזכור את הכתובת, גם אם אני אשב איתו עליה שעה
    2. עמית יודע בע"פ את המספר של ההורים שלי בבית. וסבתא שלי תמיד נמצאת שם בבית אז אם חס וחלילה קורה משהו, סבתא תמיד תענה.
    3. כן, הוא יכול לחייג מספר שכתוב על נייר
    4. כן. הוא יודע להתשמש בכל טלפון
    5. עמית יודע רק את הטלפון של המשטרה
  • אופק דין יודע את הכתובת
  • 1. שבוע שעבר שילה הזמין חבר ואז האמא שאלה איפה אנחנו גרים, אז שילה שלף לה בכזו טבעיות- רחוב, משפר בית, קומה ומספר דירה!!
    הסתכלתי עליו ככה-
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • את הכתובת שני הילדים שלי יודעים (3 ו-6)
    מספר פלאפון שלי הגדול יודע, לצערי היה שימושי השנה... סיפור ארוך
    חיוג מספר על נייר- לא יודעת, לא בדקתי. שווה בדיקה
    טלפון חוגה- לא חושבת שיש להם מושג... ואיפה לעזאזל יפגשו בצורך הזה?
    מספרי חירום- לא חושבת שהגדול יודע ואת צודקת, כדאי ללמד את זה. נראה לי הזמן הנכון
    התנהגויות בזמן חירום שלדעתי חשוב שיכירו-
    מה קורה אם הם נשכחו באוטו (שלא נדע, לבעוט בחלון, לשבור עם חפץ כבד)- לי יש פחד מהסעות של גנים/ בית ספר.
    מה עושים אם חוטפים כוויה או עקיצה של מדוזה
    מה עושים אם נחתכים?
    ולדעתי בקיץ שווה לדבר גם על מים, מה עושים אם נופלים בבריכה, עוד לא עשיתי את זה.
  • 1. שם הרחוב שלנו קשה לכן קשה להן להגיד אותו....
    2. אחת לשבוע-שבועיים אנחנו מנסים ללמד אותן את מספרי הטלפון שלנו, וחוזרים על זה בתדירות די גבוהה.
    3. מעין יכולה לחייג מספר מנייר
    4. מעין יודעת לחייג
    5. מעין מכירה את המס' של מד"א 101, וגם כל הגן שלה, עשינו לילדי הגן פעילות עם עזרה ראשונה על קצה המזלג, והפעילות היצירתית שלוותה היתה לכתוב על כרטיסיה את המס' 101 ומאחור שמנו מדבקה שיוכלו להדביק במקום זמין בבית.
    6. היום מעין נכנסה למעלית (הייתי על ידה והחלפתי עוד כמה מילים עם זו שהיינו אצלה, והמעלית לא מתנהגת כמו אצלנו בבית והדלת ניסגרה והיא נשארה בה לבד, כמובן אחרי שלחצה על ה0, היא ישר לחצה שוב על הקומה שממנה היינו אמורות לרדת.
    (במזל בקומה מתחת הזמינו את המעלית וירדתי אליה קומה, אבל היא ידעה מה לעשות וזה החשוב). הן יודעות לפנות לשוטר במקרה הצורך, אנחנו חוזרים על הכללים כל פעם לפני הירידה מהרכב.


  • כתובת שניהם יודעים (4 ו-6) אבל זו לא חוכמה, אין לנו שם רחוב ושם עיר. רק יישוב.

    מספר טלפון שלי- הגדול יודע. לפני כמה חודשים הוא קיבל פינקס חדש. בעמוד הראשון ציירתי לו מלבן מחולק לפי המספרים, בדיוק איך שמופיע על כל טלפון. הראתי לו כאילו אני מחייגת את המספר שלי. הוא שינן כמה פעמים את הדרך שעושות האצבעות, ולהפתעתי מאז הוא זוכר בעל-פה! גם בלי דף!

    מספרי חירום הם לא יודעים, זה רעיון, אלמד אותם.

    והגדול יודע לחייג, יש לנו את הטלפון הכי מעאפן בעולם, עם חוט.
  • אגב הרעיון של איך ללמד אותו עלה לי בעקבות חברה שלו שהגיעה אלינו הביתה, ולא היה לי את המספר של אמא שלה. היה מאוחר והאמא עדיין לא באה לאסוף אותה. אז שאלתי את הילדה אם היא יודעת את המספר של אמא. היא אמרה שהיא יכולה להראות לי בטלפון. הלכנו לטלפון והיא לחצה על הכפתורים, בעצם בלי לדעת את המספר עצמו. זה מה שהדליק אצלי את הרעיון.... כדאי לכם לנסות, זה עובד פלאים!
  • אשטנגה, לא התכוונתי לטלפון חוגה
  • 1. האם הילדים שלכם יודעים מה הכתובת שלכם? האם יש סיכוי שגם יגידו למבוגר מהי בשעת הצורך?
    כן יודע כבר מזמן
    2. האם הם יודעים את המספר בבית, של אמא, של אבא?
    הוא יודע את הטלפון של אמא שלי ושל בעלי
    אתן רושמות אותו איפשהו?
    רשום על המקרר את הטלפון של בעלי וזהו....

    3. הם יכולים לחייג מספר שכתוב בדף נייר?
    כן

    4. הם בכלל יודעים להשתמש בטלפון (האמיתי והמיושן, בלי צג מגע בגודל של בית. כזה עם מספרים אנלוגיים עליו)
    כן, הטלפון אצלנו בבית כעיקרון לא מחובר ואיזה יום במקרה חיברתי הוא התקשר לאמא שלי והמספר אצלנו חסום , לאמא שלי לקח כמה שניות להירגע ולהבין מאיפה הוא מדבר.

    5. האם הילדים יודעם מספרי חירום - משטרה, מכבי אש, מד״א? כןיודע את המשטרה
    6. אילו התנהגויות בזמן חירום אתם מחדירים להם?
    הוא יודע מה עושים בזמן שריפה או רעידת אדמה, וגם בזמן שיש אזעקות.

  • אצלנו זה מושב זה קל אומר ניר משה הבית האפור ( הבית היחיד האפור ) יכול גם הסביר איפה נמצא
    לבד מחייג מהטלפון בבית ומהטלפון הנייד שלו שתמש לבד ומתקשר לפי ספר הטלפונים סבא סבתא אמא אבא וכו ..
    משתמש לי לבד באייפון ומתקשר למי שצריך
    מספרי חירום לא נראה לי שהוא ידע
    ויכול לחייג ממספר שכתוב בדף !

  • 1.יואב יודע יש סיכוי שיגיד למבוגרת ולא למבוגר... ככה לימדתי אותו.
    2. לא יודע. עשיתי ליואב כרטיס בגודל של כרטיס אשראי עם המספרים שלי ושל בעלי ושל הבית. שבגן הם יוצאים לפעילות אני שמה לו מכנס עם כיסים ושמה לו את זה בכיס.
    3. יואב יודע לחייג.
    4. כן.
    5. לא.
    6. שיהיה רגוע ואם הוא הולך לאיבוד לפנות לאישה שתעזור לו....


  • הגדולה יודעת מה הכתובת, הקטנה כששואלים אותה איפה היא גרה היא עונה בבית ,
  • 1. יודע , האם יגיד אין לי מושג - לדעתי כן .
    2. שלי , של בעלי ושל אמא שלי בבית וגם בנייד . לבני יש בתיק כרטיס ביקור שלי ושל בעלי עם הניידים .
    3. כן .
    4 .הוא גם מתקשר . לגבי טלפון חוגה לא יודעת.
    5. חשבתי שלא ואז התברר לי שכן - כול חברת החשמל ופיקוד העורף . ששאלתי אותו מאיפו הוא יודע , התברר שיש מגנט במקרר שך הגן "מספרי חרום כתוב שם " וגם שוטר שביקר בגן לימד אותם .
    6. לא
    http://www.holdthatpic.com/
  • טוב אצלי יאיר יותר צעיר .
    נדב יודע לחייג (להעתיק מדף) נראה לי שמרוב שהוא משחק עם הטלפון בבית הוא כבר זוכר את המספר . רשמתי לו גם על דף והוא הכניס את זה לתיק (
  • כן יודעים כתובת מספר בית ודירה כן יודעים בעל פה מספר פלאפון של אמא ומתקשרים אליי עכשיו שהם בחופש וכן יודעים טלפון 100 משטרה וכו׳ וכן יודעים להתנהג במצבי חירום הסברתי להם וכל פעם שאני יוצאת מהבית להביא את מאיה והם נשארים רבע שעה גג חצי שעה בבית אני חוזרת ואומרת את הכלליים החשובים אמא הולכת שהטלפון קרוב אליכם שאני אתקשר אליכם ומה לעשות במידה וקורה חלילה משהו. שבוע שעבר הלכו לסופר והסופר ענק ואביאל רצה שוקו הוא רץ לשוקו ונאבד פתאום אני מקבלת שיחת טלפון ממספר לא מוכר ושומעת את אביאל בוכה והילד אומר אמא איפה את נמצאת אמרתי לו שיעמוד איפה שהוא אני באה הוא ידע את המספר שלי וביקש מאישה שנכנסה לסופר שיחה לאמא.


  • 1. האם הילדים שלכם יודעים מה הכתובת שלכם? האם יש סיכוי שגם יגידו למבוגר מהי בשעת הצורך?
    יודעות ועוד איך
    פייס: ortal_hori


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה