את הכתובת שני הילדים שלי יודעים (3 ו-6)
מספר פלאפון שלי הגדול יודע, לצערי היה שימושי השנה... סיפור ארוך

חיוג מספר על נייר- לא יודעת, לא בדקתי. שווה בדיקה
טלפון חוגה- לא חושבת שיש להם מושג... ואיפה לעזאזל יפגשו בצורך הזה?

מספרי חירום- לא חושבת שהגדול יודע ואת צודקת, כדאי ללמד את זה. נראה לי הזמן הנכון

התנהגויות בזמן חירום שלדעתי חשוב שיכירו-
מה קורה אם הם נשכחו באוטו (שלא נדע, לבעוט בחלון, לשבור עם חפץ כבד)- לי יש פחד מהסעות של גנים/ בית ספר.
מה עושים אם חוטפים כוויה או עקיצה של מדוזה
מה עושים אם נחתכים?
ולדעתי בקיץ שווה לדבר גם על מים, מה עושים אם נופלים בבריכה, עוד לא עשיתי את זה.