בית חולים בירושלים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות, אני אמורה ללדת פעם ראשונה בשבועות הקרובים, יש לכן המלצות חיוביות ושליליות לגבי בתי חלים בירושלים?
    מי מאפשר/ מעודד לידה טבעית
    מי מאפשר לידה לא על הגב
    למי יש צוות יחסית גדול/ כונניות שלא יווצר לחץ
    ועוד תשובות לשאלות שלא חשבתי בעצמי- לידה ראשונה- כבר אמרתי?
    תודה!!
3 תגובות
עמוד 1
  • בתור אחת שילדה אמנם במרכז אבל פעמיים טבעי לגמרי בחדר לידה רגיל לגמרי, אני יכולה להגיד לך על מה לחסוך את הכסף שלך...(חדר לידה טבעית למשל)
    ואם תהיי עם אפידורל- אז גם ככה יגידו לך איך לשכב.
    עכשיו כשאת יודעת את זה, תתחילי לחפש.
    הדברים ששוה לבדוק לעומת זאת בעיניי הם:
    האם הילד יכול להיות איתך במחלקה מחוץ תינוקיה?
    איך הפגיה/ טיפול בילודים בתינוקיה?

    ומה ששאלת לגבי הצוות הכונן מאד נכון- איך המיון יולדות? זה משמעותי מאד
  • אני לוקחת דולה, אז בכל מקרה זה לא יהיה מרכז לידה טבעית, אלא בי"ח רגיל.
    ויש גם בתי"ח שאינם מאפשרים ללדת בתנוחות אחרות אלא אחרי מאבק.
    למי יש כוח בדיוק אז?

    תודה!!
  • אני נרשמתי לעין כרם אחרי שהלכתי לפני הלידה ובדקתי את בית החולים.
    כשהגיעו הצירים נסענו לשם, בדקו אותי, ואז אמרו לי שאין מקום ושעליי למהר לבית חולים אחר.
    בדמעות והיסטריה נסענו לנו לבית חולים הדסה הר-הצופים.

    בקיצור, תיכנונים לחוד ומציאות לחוד.
    את יכולה לברר ולחקור, לשאול ולתחקר, אבל קחי בחשבון שלפתע הכל יכול להשתנות.

    הר הצופים אגב היה זוועה, בלידה השניה הלכתי לשם שוב, אבל עם לידה פרטית, שהיתה מצויינת (חזרתי לאותו בית חולים רק בגלל הפרופסור שרציתי).

    בהצלחה

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה