אני לא מדברת על להכיל דווקא התנהגות..
אלא סיפורים עצובים ש "ההוא הציק לי, והוא בעט בי.."
ו- "רק עלי דורכים בגן.. ורק לי מציקים בגן.. ורק עליי שרים שירים.. אני לא רוצה ללכת לגן יותר בחיים!"
החלק ה"פשוט" שזה- פשוט להיות שם ולהקשיב ולחבק...
זה מעייף.
זה ממש אגואיסטי להגיד את זה..
אבל באיזשהו שלב, הראייה השחורה הזו, והניסיון שלי כל הזמן להראות לו צדדים אחרים, ולהגמיש לו את העולם..
פשוט עייף אותי.
היום יותר מכל יום אחר..
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212