תאומים ובודדים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,

    יש לי בבית שני זוגות תאומים, הבעיה היא שהבכורה מרגישה בודדה.
    מהלידה נטע מתלוננת שחסר לה חצי כמו לאחים שלה, מסתגרת בעצמה, בוכה המון, נראית עצובה.
    זה לא נראה קינאה רגילה של אחים חדשים, כי היא עוזרת המון ומתנהגת בבגרות מקסימה לכל האחים שלה, יש כאן משהו עמוק יותר שאני לא יודעת איך להתמודד איתו.
    יש לך עצות?





    "תביאו שישה תביאו שבעה
    תביאו שמונה ילדים
    זאת לא בדיחה
    הארץ צריכה הרבה צעירים נחמדים..."

    טוב, זו כן בדיחה


3 תגובות
עמוד 1
  • היי
  • תודה

    אני קוראת ובוכה, אני לא רוצה שהיא תרגיש שהיא חייבת להתבגר, או לעזור, ממש לא, אצלנו יש כלל שילד גדול לא חייב לוותר לקטן ממנו, (חברה הסבירה לי וזה נשמע לי הגיוני ) שבגיל הזה הם צריכים ללמוד את המחויבות בין אחים בעצמם ולא מכללים שהם כפופים אליהם.

    היא צריכה ממש פסיכולוגית? או שאולי משהו אחר כמו תרפיה באומנות/נגינה רכיבה וכו'?





    "תביאו שישה תביאו שבעה
    תביאו שמונה ילדים
    זאת לא בדיחה
    הארץ צריכה הרבה צעירים נחמדים..."

    טוב, זו כן בדיחה


  • היי, אני מצטערת אם ציערתי אותך בתשובה שלי... זו לא הייתה הכוונה.
    אני לא יודעת מה סוג העזרה הספציפי שלו נטע זקוקה, זה תלוי ברצון שלכם, באפשרויות שלכם, באפשרויות שמציע מקום המגורים שלכם, השתתפות ביטוח הבריאות שלכם, וכו'.
    אני חושבת שיועיל לילדה כרגע אם יהיה לה מקום בו תוכל בחופשיות "לאוורר" את הרגשות שלה ולהביע את מה שהיא מרגישה בנוגע להולדת האחים החדשים. כפי שבעצמך כתבת, יש פה רגשות של בדידות, עצב, סגירות, בכי...
    לדעתי, חשוב לתת להם מקום שהוא מקום נייטראלי, לא שיפוטי, ואמפטי. מקום כזה יכול להיות פסיכולוג/ית, תראפיה באמנות, תנועה, משחק (="תראפיה במשחק" / play theraphy)... זה לא ממש משנה מה זה, יותר חשוב שבמקום הזה היא תקבל מענה לצורך שלה להביע/לדבר/לשתף/לקבל אמפטיה והכוונה לרגשות שעולים בה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה