סתם שאלה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אתמול מישהי סיפרה שהיא נתקעה כי סגרו איזה רחוב כי מישהו איים להתאבד, אז אני אמרתי שבטח יש לו דיכאון קליני, ואז המורה שלי לצורפות קצת התעצבנה ושאלה אם אני מבינה בזה משהו ואיך אני יודעת (היא קצת עצבנית בזמן האחרון בלי קשר לעניין) ובקיצור - הוציאו אותי מפגרת. אז אני מפנה את השאלה אליך - האם נכון יהיה לומר שרובן הגדול של ההתאבדויות נובע מדיכאון קליני?
    קראתי באינטרנט (ד"ר גוגל) ש - 90% מההתאבדויות מקורן בדיכאון קליני ומחלות נפש. ממה נובע ה -10% הנוספים? גם קראתי שהתאבדות היא ממש לא תגובה נורמלית לסטרס. אם הסטרס שובר מישהו עד כדי התאבדות, אז סביר להניח שהוא סבל מדיכאון לפני כן.
    בקיצור, אשמח להבהרות בעניין. אני יודעת שזה נושא מסובך, ארוך, ושאי אאפשר לכתוב עליו בשתי מילים סתם כך, אבל בכל זאת... אם תוכלי לשפוך קצת אור על העניין, אשמח.
4 תגובות
עמוד 1
  • היי
  • תודה רבה
  • היי, בטח שאני מכירה. הספר שלו "האדם מחפש משמעות" נמצא אצלי על המדף...
    אבל אני חושבת שהנאציזם כתופעה, זה משהו שהוא מעבר ל"אנשים רעים". זו תופעה חברתית שסחפה לא מעטים, שהיו מכוונים ספציפית לרעיון ההרג שנהגה במוחו של אדם אחד - שהוא היה כנראה ה"איש הרע" בסיפור. השאר נסחפו אחריו, כי היה לו, ככל הנראה, כשרון כזה וכריזמה שכזו, כדי לשכנע באיזה סוג של "הגיון" שהרעיון שלו טוב, מועיל ובר ביצוע.
    ובנימה אופטימית זו... ערב מצוין, מותק!
  • המוח האנושי מרתק, ללא ספק!

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה