שאריות ברחם לאחר ציטוטק - אשמח לעזרתכן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות

    אשמח לעזרתכן כי אני כבר ממש מבולבלת
    לפני שבועיים עברתי הפלה באמצעות ציטוטק לאחר שנפסק הדופק, ולאחר ביקורת נראה שהיו שאריות של 18 מ"מ עם זרימות. הרופא בבית חולים אמר לי שפחות מ 30 מ"מ אין צורך במנה מוספת של ציטוטק ושהכל יצא לבד.
    היום( שבועיים אחרי), הלכתי לרופאת הנשים שלי והיא ארתה את השאריות (עדיין 18) ואמרה שחייבים דחוף להוציא את זה והפנתה אותי למיון.
    הלכתי לאיכילוב למיון ואמרו לי שם תעשי מה שנראה לך, או שתחכי, או ציטוטק שוב או גרידה.

    מה שיוצא שכל רופא אמר משהו אחר, אחד לא לעשות כלום, אחת לעשות משהו מהר והשלישי לעשות מה שנראה לי, וזה השאיר אותי מאד מבולבלת.

    מניסיונכן, מה הדבר הנכון לעשות במקרה הזה?
    (דרך אגב, דיברתי עם הרופא שאמר לי לא לעשות כלום וסיפרתי לו מה שאר הרופאים אמרו אך הוא עדיין בעמדתו ואמר שלדעתו הכל יצא במחזור הבא)

    אוף, זה לא נגמר.
10 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    גם אני עברתי הפלה בציטוטק לפני כחודש.
    לאחר שקיבלתי את המנה הראשונה, הגעתי לביקורת בתל השומר ששם ראו שיש עוד שאריות בגודל של 18 מ"מ, הם הציעו לי לעשות גרידא או לקחת עוד מנה של ציטוטק.
    כמובן שהחלטתי על מנה של ציטוטק, חזרתי לאחר יומיים שוב לבדיקה וכבר היה 12 מ"מ.הרופא אמר שאני כבר לא יצטרך גרידא,רק לחזור אחרי המחזור לביקורת על מנת לראות שהכל יצא.
    בתל השומר אם יש יותר מ 15 מ"מ הם נותנים עוד מנה של ציטוטק או שולחים לגרידא.
    עדיין לא יודעת מה הולך שם אצלי,מחכה לווסת כדי להיבדק.
    אולי תנסי עוד מנה?? אם זה עשה את העבודה עד עכשיו אין סיבה שלא יעבוד שוב.
    בהצלחה ותעדכני.
    שבת שלום
  • הי אני כחודשיים לאחר ציטוטק. אצלי אחרי מנה ראשונה נשארו 12 מ"מ רירית או מה שזה לא יהיה הרופאה אמרה שזה בסדר אבל כדי לקחת עוד מנה. לאחר זה היו ברחם 3 מ"מ והרופאים אמרו שזה יצא לאחר מחזור מה שבאמת קרה.
  • באיזה שבוע היית??
    אני קיבלתי לפני כחודש ציטוטק בשבוע 19 לאחר שהעובר מת בבטן והתפתח אצלי לידה טבעית ולאחר מכן גרידה..

    לא עשו לך גרידה?
    היית בשבוע ממש מוקדם?
  • תראי אני הייתי בשבוע 12 והעובר היה מתאים בגודלו לשבוע 8 בערך.
    הרופא אמר לי שזה גבולי להשתמש בתרופה אבל החליטו בסוף שכן.
    העובר נפלט עוד באותו היום אחר כך באתי לבדיקה אמרו שמה שנשאר יכול לצאת גם לבד במחזור אבל בכל זאת שמו לי עוד מנה. וראיתי שיוצאת איזו רקמה ובבדיקה לאחר מכן ראו רירית 3 ממ שזה כלום.
    אחר כך קיבלתי מחזור והלכתי לרופאה שלי והיא בדקה באולטרסאונד ואמרה שהכל מצויין וזהו.
    התגובה משתנה מאישה לאישה - אבל לפי מה שנאמר לי שכמה שאת יותר מאוחר בהריון ככה פוחת הסיכוי לכך שתתרחש הפלה תרופתית מלאה, כך שלא מפתיעה שאצלך זה מה שקרה - שבוע 19 זו כבר לידה מוקדמת לא הפלה
  • גם אני עברתי הפלה ונתנו לי 3 מנות צטוטק ואחרי חזור הכל יצא סופית כדי לעשות עוד מנה אחת
  • הי אני כחודשיים לאחר ציטוטק. אצלי אחרי מנה ראשונה נשארו 12 מ"מ רירית או מה שזה לא יהיה הרופאה אמרה שזה בסדר אבל כדי לקחת עוד מנה. לאחר זה היו ברחם 3 מ"מ והרופאים אמרו שזה יצא לאחר מחזור מה שבאמת קרה.
    אחרי המחזור הראשון ?
    כי אני לאחר מחזור ראשון ועדיין יש שאריות של 8 ס"מ
  • לפני כמה ימים לקחתי ציטוטק, אני בת 34, שבוע 11, עשינו בדיקת שקיפות עורפית
    בחלומותיי הגרועים לא דמיינתי שהעובר מת. אפילו היו לי תסמיני הריון יומיים לפני (הקאה)
    אבל השקיפות גילתה לנו שהוא מת......... כבר בשבוע 8.4.
    התחושה היא אבל ועצבות אבל גם הקלה "אולי בפעם הבאה אדע להתמודד טוב יותר".
    לאחר הבדיקה העורפית נסענו לאיכילוב והם נתנו לי ציטוטק.
    רציתי לשתף בפירוט בתהליך שעברתי כי אולי זה יסייע לעוד בנות.
    לקחתי את הכדורים ב1:35 בלילה.
    אחרי שעתיים הרגשתי כיווצים בבטן ועצירות נוראית- התפתלתי במשך שעתיים והתפללתי שרק יעבור כבר הכאב, בכיתי מרוב שכאב (ואני סוסה בדרך כלל). מתוך התשה נרדמתי כשהכאב פסק.
    ב09:30 בבוקר הייתה שפיכה ראשונה של התוכן הרחמי, כאילו מישהו פתח פקק כשהלכתי לשירותים, הרבה דם מיימי וחתיכות כבדות שהשתדלתי שלא לראות... אבל היה רגע שהייתי צריכה לסייע לחתיכה לצאת... זה היה נורא....ואז אחרי שעה הייתה עוד פעם דומה של שפיכה מיימית עם חתיכה גדולה כשקמתי שוב לשירותים. מבחינה כללית, אחרי היציאה, הייתה תחושת הקלה שזה עוד רגע יגמר.
    למרות שהכאבים הנוראיים בלילה נראו כמו נצח, במהלך אותו היום הרגשתי בסדר גמור והיו לי דימומים ממש קלים. יום לאחר מיכן, ההפרשות הפכו להיות בצבע חום.
    הרגשתי טוב ולא היו לי דימומים יותר מדי חוץ ממהפרשות החומות.
    חיכיתי לבדיקת אולטראסאונד שקבעו לי ל10 ימים אחרי.
    3/4 ימים אחרי הציטוטק, כשכבר חשבתי שהכל בטח יצא והרגשתי מצוין.
    לאחר בילוי עם חברים במהלכו שרתי ורקדתי (מציינת כי הגוף קפץ הרבה ונראה לי שזה עזר להתניע את התהליך שוב) התחילו לי כאבים שהתגברו והפכו להיות בלתי נסבלים, באופן כזה שנסענו למיון בחצות כי לא יכולתי לסבול את הכאב (יש לציין שהתמודדתי עם הכאב, בפעם הראשונה לאחר שנטלתי את 4 כדורי הציטוטק ולא חשתי צורך במיון - אולי כי ידעתי שהולך להיות קשוח... בכל מקרה, מה שעזר לי להירגע זה לשכב על צד שמאל... אולי יעזור לעוד מישהי)
    הפעם הזו, אמנם לא נטלתי כדורים שוב, אבל הכאבים היו בעצמה גבוהה יותר, והקשבתי לגוף שלי (ומזל שכך!!!! הרופא אמר שאם לא הייתי באה יכולתי לסבול אפילו עוד 12 שעות) ונסענו למיון שם הרופא פתח את הנרתיק והרחיב אותו מעט עם איזה מכשיר שנראה כמו מקור ואמר לי להשתעל ואז בזכותו יצאו ממניעעוד 10 מ"מ (הגעתי עם 24 מ"מ ולאחר הבדיקה הייתי עם 12 מ"מ). אחרי שהוא הוציא את זה ממני הרגשתי בשנייה אחת טוב. נכנסתי לשם בוכה ויצאתי עם חיוך - זה היה כמו נס.
    הוא אמר לי לחכות למחזור וללכת לבדיקה אצל הרופא המטפל לאחר מיכן.
    לכן, אם כואב לכן באופן לא סביר - לכו לבית חולים - אל תסבלו את הקושי לבד - לא מקבלים גביע בסוף - חסכתי לעצמי 11 שעות של סבל..
    עוד משהו ששמתי לב בתהליך הזה - זה שזו תופעה נפוצה יחסית (1 מ4 או 5 נשים חווה את זה) ואף אחד לא מדבר על זה.... יש מין קשר שתיקה סביב הנושא...
    יש קבוצה בפייסבוק שנקראת הפלה ולידה שקטה עם המון מידע - ממליצה להכנס ולקבל תמיכה. אלו ימים קשים עם הרבה פחד וחוסר הבנה של המצב.
    בריאות לכולן.
  • היי זו שוב אני, לצערי הלכתי לביקורת ושם אמרו לי שיש לי 15 ממ ולא 12 כמו שנאמר במיון. שזה קרוב מאוד ואולי לרופא לא היה את המיכשור במיון כמו שיש לטכנאית אולטראסאונד. בכל מקרה המליצו לי לקחת מנת ציטוטק 4 כדורים דרך הפה...
    לקחתי ב17:30 לא קרה כלום עדיין.... רק דימום... מקווה שיתחיל דימום רציני וזה יהיה כבר מאחורי.... :(
    אגב נתנו לי עוד 2 אופציות:
    1. לחכות למחזור (אבל אז חייבים גרידא אם יש שאריות)
    2. כדור שעושה כמו מחזור ומנקה את הרחם.
    אמרו שאם הציטוטק לא עובד אז יתנו לי את הכדור.
    מקווה לטוב, בריאות
  • אני גם עברתי הפלה ואמרו לי שאני לא צריכה עוד מנת ציטוטק והשק יצא וראיתי גם שהעובר יצא והכל והם אמרו לי ללכת לבית ולאחר המחזור הבא לבוא לאולטרסאונד בקופת חולים לאחר מכן אם יהיו שאריות אצטרך לבחור או ציטוטק או גרידה כמובן שאבחר בציטוטק ולא בגרידה
    אני כרגע משהו כמו שבוע לאחר ההפלה והציטוטקועדיין יוצא לי מעין שאריות ממש קטנות
    אני בהמלצה אישית כמה שזה כואב וקשה הייתי ממליצה לך קודם כל כן לרוקן את השאריות זה לא בריא ויכול להגרם זיהום והייתי ממליצה לך ללכת דווקא כל הציטוטק
    לי זה היריון ראשון והפלה ראשונה אז ככה שאשפוז בבית החולים ברזילי באשקלון עזר לי יותר להתגבר על זה נפשית והרגשתי תמיכה מכל הצוות שזה היה שמחה מהולה בעצב עזרו לי תמכו בי הכל !!
    מקווה שעזרתי לך ואם את דתיה ושומרת מסורת והכל הייתי ממליצה לך להתייעץ עם רב שיכוון אותך לא זזנו מילימטר בלי הרב שלנו ברוך ה' וכבר במנה הראשונה לאחר האולטרסאונד הרופאה אמרה לי שהכל יצא ואני לא צריכה עוד מנה שזה מבחינתי היה כאילו זכיתי בלוטו זה סבל אבל עדיף את תפני מקום כרגע לתינוק הבא בעזרת ה'
  • אחרי המחזור הראשון ?
    כי אני לאחר מחזור ראשון ועדיין יש שאריות של 8 ס"מ
    היי.
    אם עדיין היו לך שאריות אחרי מחזור, איך זה בסוף זה הסתדר?
    אני סקרנית לדעת כי אני ממש במצב דומה...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה