עזרתכם נחוצה- כאבי תופת בהריון! :( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אהלן פורום יקר,
    אני בשבוע 24, סבלתי לפני ההריון מהגב אך במידה מועטת ומסיבה ברורה (חזה גדול ומשקל עודף).
    מתחילת ההריון ועד עכשיו הכל היה בסדר, קצת כאבי ״סחיבה״ כללים וכמובן חסר יכולת לעמוד שעות...
    לפני כשבוע קמתי מהספה והרגשתי שבמצבים מסוימים (תנועה מסוימת או עמידה), יש לי דקירה חזקה בגב התחתון מאוד בצד ימין (בתוך הישבן לכיוון עצם הזנב אך לא על עמוד השידרה).
    הכאב הוא נקודתי אבל עז במיוחד, כזה שגורם לי להרגש כאילו הטורסו עומד להתנתק מהרגליים או לחילופין כאילו אני שוברת משהו. אי אפשר שלא להשמיע צרחה איומה, כמו פירוק של חלק או חרב גדולה.
    מאז אני נחה במיטה גם כי כך אמרו לי וגם כי כל עמידה של יותר מהשניה אחת- בלתי אפשרית! (לפתוח ברז מים או מקרר זה ארוך מדי לצורך העניין). אני נחה אך הכאב לא עבר..! כל יום אני קמה ומתחילה ללכת לכיוון האמבטיה בתקוה אך ברגע שאני מזיזה את הרגל לא נכון או בעיקר אם אני עומדת לשניה- אני נוכחת שלא עבר!!
    כאמור, בהליכה המצב טוב.
    אני יכולה לישון היטב ובשכיבה או ישיבה זה בסדר (אני לא יושבת הרבה כי אני מרגישה שכל הכובד הזה לוחץ את כל הגב בדיוק למקום הכואב).
    בגלל ההריון, אני לא יכולה לעשות סריקה או לקחת כדור ובגלל שאני בחו״ל גם המלצות על מדקר טוב ואני די אבודה.
    האם למישהו יש מושג מה יש לי ואיך הכי נכון להתנהג? איך אהיה בטוחה אם זה אישיאס או פריצת דיסק? ומה נכון לי? לזוז בכאב גדול או לנוח?
    אני מודה לכם מאוד ומקווה למצוא מענה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה