ד"ר .........- יחס גרוע וחוסר רצון לטפל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכל הבנות!
    אני לא נרשמת לפורומים בד"כ, למעשה זוהי הפעם הראשונה שאני כותבת בפורום, אך פשוט חייבת לשתף אותכן ביחס המזעזע שקיבלתי מרופא מעקב הריון .......... המקבל בתל-אביב.
    כשבאתי אליו לראשונה, עוד לפני שהוא בדק אותי וראה את התיק שלי, הוא ישר ניסה למכור לי את בדיקת המי שפיר שהוא עושה, על אף שע"ס כל הבדיקות שלי זה יהיה דבר די מיותר. אבל זה שטויות, אמרתי לעצמי כזה רופא טוב, לא נורא. התלוננתי בפניו על הפרשות שמציקות לי, הוא לא טרח לעשות לי שום בדיקה בנדון. תיקתק את העניינים במחשב ואמר לי לבוא אליו עוד 7-8 שבועות. לא לפני. הופתעתי מאוד כי חשבתי שמעקב הריון בדרך כלל הוא פעם בחודש ולא בחודשיים. הוא אמר שאם יש משהו דחוף, תתקשרי למזכירה שלי.
    ואכן קבעתי אליו תור לעוד 8 שבועות, אך היו כמה דברים שהציקו לי, ההפרשות + הברזל שירד כבר מתחת ל11. התחלתי לסבול מכאבי ראש, חיוורון ועוד תופעות לא נעימות. ניסיתי כמה פעמים לדבר עם המזכירה שלו, לא היה לי נעים לספר לה בטלפון שיש לי הפרשות עם ריח, אז ציינתי רק את הירידה בהמוגלובין. על זה קיבלתי תשובה שד"ר .......רואה את כל הבדיקות אצלו על המחשב ואם יש משהו לא בסדר, יתקשרו אליי, אז כנראה שהכל בסדר ולא נתנה לי לדבר איתו.
    בכל זאת קבעתי אליו תור (זה יצא כעבור חודש מהביקור הקודם) שחיכיתי לו בכליון עיניים.
    והיום כשהגעתי אליו, הוא היה לא נחמד כהרגלו, (לא מתרגשת מזה, מותר לו), התחיל כמעט לצעוק עליי למה באתי אליו היום, הרי הוא ביקש שאקבע אליו תור עוד 7-8 שבועות. אמרתי לו אבל יש לי הפרשות וגם התחילה האנמיה. הוא לא הפסיק לנזוף בי שאת הכל אפשר לפתור בטלפון ועכשיו אני תופסת תור של מישהי אחרת. מרוב העלבון התחלתי לבכות, הוא התעצבן עוד יותר, רצה שאצא לבכות בחוץ.
    נבהלתי שעד שסוף-סוף הוא רואה אותי, אז נרגעתי. הוא עשה טובה שעשה לי בדיקה של ההפרשות המדוברות, כשאני סובלת מזה כבר תקופה. לא בדק את האולטרסאונד של העובר ולא כלום.
    לבסוף נורא מיהר למסור לי את התרביות שלקח וכבר היה מוכן שאלך. אמרתי לו שעשיתי גם את הסקירה המוקדמת בחודש הזה שהוא טרם ראה והבאתי את זה איתי. אז הוא צעק "אין לי מה לראות את זה עכשיו, היית אמורה לבוא אליי רק עוד חודש, תצאי מהחרדות שלך!". ואז כשראה את הפנים שלי, אמר "טוב נו אם כבר הבאת את זה , תביאי אני אראה".
    זה כבר היה מעל כל גבול הסיבולת שלי, אמרתי לו שזה בסדר ולא יטריח את עצמו.
    הוא אמר לי שאנחנו לא מתאימים ושאחליף רופא.
    אני בת 34 בשבוע 17 של הריון ראשון. זאת הפעם הראשונה שנתקלתי בכזה יחס ושנאמר לי כזה דבר.
    אני לרופא הזה לא חוזרת גם אם ישלמו לי.
    בן אדם אפילו לא מרים את הראש כשנכנסים אליו והחדר שלו מסריח מסיגריות, במקום בו האישה צריכה להתפשט לפני הבדיקה אין אפילו וילון ואין נייר או משהו במידה ורוצים להתכסות.
    מקווה מאוד שעזרתי לבנות אחרות להמנע מעגמת נפש שאני עברתי היום. יכול להיות שהוא רופא סופר חכם שכתב ספר ומאמרים, אבל הוא פשוט לא מסוגל לעבוד עם אנשים, נותן יחס מזלזל ופוגע.
1 תגובות
עמוד 1
  • סוניה שלום,

    צר לנו על הרגשתך ועל היחס שלטענתך לו זכית.

    יחד עם זאת, הפורום, שעניינו רשלנות רפואית בלידה, אינו מקום מתאים להעלאת נושאים מעין זה ועל כן ולמען טוהר הפורום אני נאלץ להסיר את שמו של הרופא המטפל מפנייתך.

    ככל שלטענתך נפל דופי ביחס והתנהלות של הרופא המטפל כלפייך אני ממליץ לך לפנות בתלונה למשרד הבריאות על מנת שיבררו את הנושא.

    בברכת רפואה שלמה,

    עמית שטרייכמן, עו"ד

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה