עזרה דחופה מבנות שמכירות את ה דקפפטיל..... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • זו פעם ראשונה שאני מזריקה אותו, בפעמים קודמות היו לי מדכאים אחרים
    לא ענו לי בבית החולים היום ושכחתי לשאול את הרופאה מתי להזריק אותו. היא אמרה לי שביום הראשון של המחזור אך לא אמרה לי אם בבוקר או בערב.....

    מישהי יודעת? זה משנה?

    ליטלילי

9 תגובות
עמוד 1
  • אני לא יודעת אם זה משנה - אני הייתי מזריקה בערב..
    בהצלחה
  • תודה..

    לא ידעתי מה לעשות כי עוד יומיים מצטרף הפיורגון ולא היה לי הגיוני להזריק אותם באותו זמן......

    אז בינתיים הזרקתי ב 16:00 וביום ראשון ניראה אם הרופאה תגיד לי לשנות משהו..
    ליטלילי

  • אני הזרקתי בצד אחד את הדקא וצד שני את הגונאל..
    לפי הנחיות הרופא.
    הייתי מזריקה בסביבות 19:00
  • את שניהם באותה השעה.....?

    ליטלילי

  • היי

    אני הזרקתי דקא ופיוריגון יחד
    באותה שעה
    קבוע כול ערב בשמונה
    אחד מצד ימין לטבור ואחד מצד שמאל לטבור
  • היי ליטלי,

    אני עם דקה מהיום הראשון של הטיפול, ומזריקה אותו בכל פעם בצד אחר של הבטן,
    ומזריקה בכל ערב אחרי המקלחת ואחרי שהקטן הולך לישון ונשארים רק אני ובעלי- לטקס שקט ואינטימי.
    אתמול נוסף לזקירות גם גונל - הזרקתי לאותו צד של הבטן עם הדקה בשביל שלא נתבלבל - אולי לא ככה אשמח לשמוע

    יום קסום

    ובהצלחה :)
    כל מה שקורה זה לטובה
  • אוריקי אז את גם היום ביום ה 3 למחזןר.....?

    ליטלילי

  • היי אני הייתי מזריקה ב 8 בבוקר את הדקא וב 17 בערב את הגונאל אף או המונוגון (תלוי בטיפול) וככה עמדתי בשעות האלו כול הטיפולים שעברתי..פשוט המוח כבר התרגל לשעות האלו ולא הייתי שוכחת...
  • ליטילי אני ביום ה-5/6 למחזור מתחילה ביום חמישי מעקב זקיקים+ בדיקות דם,
    מתי את?

    כל מה שקורה זה לטובה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה