קצת מודאגת..הבן שלי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בן שנתיים ועדיין לא ממש מדבר אלא כמה מילים בודדות ובגן הגננת אומרת שהוא מאוד סגור ושקט,לא יוזם ולרוב לא עושה מה שכולם מתבקשים לעשות ולא מתחבר עם ילדים.עשה לי ממש עצוב על הלב.אני תוהה אם זה קשור לעובדה שהוא לא מדבר וזה מוריד לו את הביטחון או שהוא פשוט כזה שקט ולא יוזם.פחות מודאגת שהוא לא מדבר כי ברור לי שזה יגיע ויותר ממה שהיא אומרת. האם למישהי קרה?
4 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    לא חושבת שהייתי ממהרת לדאוג מאמירת מלים בודדות בגיל שנתיים. זה עדיין בטווח התקין.
    כמה נקודות שעולות משאלתך:
    האם בדיקת שמיעה בטפ"ח הייתה תקינה?
    האם הוא יוצר קשרים עם ילדים/אנשים אחרים? (הכוונה היא לקשר לאו דווקא ורבלי אלא קשר עין, הושטת יד, הבעת רצון למשחק משותף?)
    אני יכולה לומר ש"סגור ושקט", יוזמה נמוכה ואי התחברות עם ילדים - ברב המקרים בגיל זה קשור לאופי מולד.
    עם זאת, כן הייתי עושה בדיקת שמיעה ושמה לב לאופי ההתקשרויות שלו - התקשרויות שכן קיימות.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • בדיקת שמיעה יצאה תקין.הוא יוצר קשר עם מבוגרים ומאוד חברותי מחוץ לגן עד כדי כך שלא רוצה לבוא אליי מאדם חדש וכמובן מביע רצון למשחק והכל.אז את חושבת שזה האופי שלו ולא קשור לעובדה שהוא לא מדבר שאולי מורידה לו את הביטחון העצמי?
  • בקר טוב
  • אני רוצה להוסיף:
    אני חושבת שמקום טוב להתחיל לברר בו את הדברים, זה אצל רופא ההתפתחות שמלווה את המעקב של טיפת חלב. זה רופא שעיקר התמחותו זה התפתחות תקינה של פעוטות, והוא מכיר את הילד מאז לידתו בערך... בקשי לקבוע אליו פגישה. ספרי לו על דאגותייך ועל דברי הגננת. ראי מה הוא אומר, מהי התרשמותו. לפי התרשמותו, הוא יפנה או לא יפנה להמשך ברור (בדר"כ במכון להתפתחות הילד). ואז זה יהיה משהו שניתן לסמוך עליו בשתי ידיים. אז תוכלי לומר שעשית ברור רציני וקבלת תשובות שניתן להיות רגועה בעזרתן.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה