הזריקות לא כואבות בכלל.... את מזריקה בשומן בבטן
אחרי פעם אחת שתזריקי תיראי שזה ממש לא מורגש.
זריקות משפיע יותר טוב, כמובן תלוי במינון.
אני הזרקתי לעצמי, בפעם הראשונה פחדתי, כשהמחט נכנסה
הסתכלתי טוב טוב לראות אם באמת זה נכנס כי זה לא הורגש.
כדאי לך לעבור שלב, אין מה לבזבז זמן.
בהצלחה
