אני לא מפסיקה לבכות!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • די, נמאס לי כבר!!!!
    היום הייתי במעקב זקיקים אחרי שנטלתי 2 כדורים ביום לאיקקלומין ושום דבר לא התפתח!!!
    אני לא יודעת מה לעשות, לא יודעת!!!
    הרופא אמר שכנראה נעבור לזריקות
    די...אני מאבדת את זה לאט לאט ולא מפסיקה לבכות ואנשים בעבודה חופרים לי!!!!!!!!!!!!

    אין לי כוחות.....אין
15 תגובות
עמוד 1
  • פוקה,נשמה די......

    זריקות זה לא נורא. אני חושבת שזה יעזור לך יותר, אין מה לעשות כל אחת והגוף וההורמונים שלה
    תסתכלי על הכוס המלאה והשלמה , גם לי הכדורים לא עזרו בכלל.



    בערת ה' בסבב הראשון של הזריקות תתמלאי באושר ובאהבה

    כל מה שקורה זה לטובה
  • היי, אני מסכימה, זריקות זה בכלל לא נורא
    זה טוב שלא משכו אותך הרבה זמן עם איקקלומין .
    בהצלחה
  • הזריקות לא כואבות בכלל.... את מזריקה בשומן בבטן
    אחרי פעם אחת שתזריקי תיראי שזה ממש לא מורגש.
    זריקות משפיע יותר טוב, כמובן תלוי במינון.
    אני הזרקתי לעצמי, בפעם הראשונה פחדתי, כשהמחט נכנסה
    הסתכלתי טוב טוב לראות אם באמת זה נכנס כי זה לא הורגש.
    כדאי לך לעבור שלב, אין מה לבזבז זמן.
    בהצלחה
  • מצטרפת לבנות גם אני הזרקתי בעצמי ,אין לך מה לחשוש , לא צריך לבזבז זמן , בהצלחה מותק. רק תקפידי על נקיון ידיים בזמן הזרקה. מה לעשות לא לכולן עוזר איקאקלומין בסופו של דבר רוב הבנות עוברות לזריקות.

    /]
  • מאמי זריקות זה לא נורא.... נכון יש את הלחץ והמתח שאת חושבת על זה... אבל בפועל השד הוא לא כזה גרוע....
    תיקחי הכל ברוגע כי הלחץ והדמעות לא ייעזרו .... אני כל כך מבינה ללבך..

    כל דרך שאין בה מכשולים , לא מובילה לשום מקום ...
  • מסכימה עם הבנות...

    יהיה בסדר

    ליטלילי

  • היי מאמי, אל תפחדי מהזריקות זה ממש לא כמו שזה נשמע!! את לא תרגישי את זה בכלל!! תחשבי על זה שאת עולה שלב בדרך למטרה הגדולה!!!!
  • פוקה אהובה, באיזה יום של המחזור עשית את המעקב....?

    ליטלילי

  • אתאיודעת מה אני חושבת.... שולחתלך מיליוני חיבוקים ונשיקות, הכל הכל יהיה בסדר..
    ליטלי היא ביום 12 היום. .

  • תודה רבה לכן, אין ספק שהפורום הזה מעודד ברגעים שהכי קשה לצאת חעולם ולצעוק שחרא לי!
    עשיתי את המעקב ביום ה 12 למחזור, הרופא אמר שכנראה החודש הזה אבוד כי אם היה מתפתח משהו סביר להניח שזה כבר היה קורה...
    אני מצד אחד מאוד נלחצת מהזריקות והכי הרבה מפחדת שזה לא ישפיע עליי, מה אני אעשה??

    הוא אמר או שננסה עוד סבב אעקקלומין או זריקות...קשה לי "לבזבז" חודש למרות שחודש שעבר כדור אחד עשה זקיק אחד בגודל 21 מ"מ ועכשיו הגוף בוגד בי עם שני כדורים, בגלל זה אנע מפחדת שהזריקות לא יעזרו אוףףףף
  • אני יכולה לומר לך מניסיוני שלא תמיד מינון גבוהה הוא מה שטוב.
    אצלי ככל שהעלו את המינון של ההורמונים - הגוף הגיב פחות טוב. לכן בטיפול הבא ננסה לרדת חזרה למינון של הטיפול הראשון

    אי אפשר לדעת איך תגיבי לזריקות, אבל רוב הסיכויים שהרבה יותר טוב מלכדורים

    תנסי להתעודד כי באמת שניראה לי שמה שקורה אצלך הוא לטובה.. את מובלת בדרך בטוחה לבייבי מהמם!!!!!
    קבלי המון
    אגב, בת כמה את???

    ליטלילי

  • אני יכולה לומר לך מניסיוני שלא תמיד מינון גבוהה הוא מה שטוב.
    אצלי ככל שהעלו את המינון של ההורמונים - הגוף הגיב פחות טוב. לכן בטיפול הבא ננסה לרדת חזרה למינון של הטיפול הראשון

    אי אפשר לדעת איך תגיבי לזריקות, אבל רוב הסיכויים שהרבה יותר טוב מלכדורים

    תנסי להתעודד כי באמת שניראה לי שמה שקורה אצלך הוא לטובה.. את מובלת בדרך בטוחה לבייבי מהמם!!!!!
    קבלי המון
    אגב, בת כמה את???

    ליטלילי

  • ליטלילי מהפה שלך אליו למעלה!

    אני בת 26 :))
  • הוא מקשיב לנו...

    בסוף זה יקרה...



    ליטלילי

  • הוא מקשיב לנו...

    בסוף זה יקרה...



    ליטלילי

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה