היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
היום בבוקר הלכתי שוב למעקב סתם בשביל עצמי כי הרופא אמר שאם עד עכשיו לא יתפתח אז כנראה החודש אבוד!! תוצאות: שחלה שמאלית זקיק 18 מ"מ ועובי רירית 8.6!!!! היא ציינה עובי רירית תלת שכבה - מה זה אומר? כי אני יודעת ש8.6 זה בסדר
עכשיו הרופא בחו"ל, אז הזרעה לא תהיה אבל השאלה היא האם לקיים יחסים רגילים או בכל זאת לתזמן את הביוץ עם זריקת אוביטרול????
עזרה פליז!!!
9 תגובות
עמוד 1
אל תעשי דברים על דעת עצמך , עדיף לדבר עם רופא (אפילו פה בפורום ). אל תזריקי על דעת עצמך. אני חושבת שאתם יכולים לקיים יחסי מין (זה בטוח לא יזיק )
יחסי מין!!!!! מהיום ועד יום שבת!
בהצלחההה ליטלילי
אבל בלי זריקת אוביטרל???
היי, אם הזקיק שלך היום 18 אז הביוץ קרוב, אני מסכימה שלא כדאי לקחת אוביטרל על דעת עצמך. מאחר ואת יודעת שהביוץ קרוב ושגם הרירית עבה (ותלת שכבתית אומר שהיא מצויינת) תקיימי יחסי מין (יום כן - יום לא) למשך שבוע לפחות לדעתי, כדי לא לפספס את הביוץ.
בהצלחה!!
מרוב שאני מפחדת לפספס אני רוצה לקיים כל יום.. חלק אומרים שצריך יום כן יום לא וחלק אומרים שאפשר כל יום... פעם שעברה הייתה לי רירית 7 ועכשיע 8.6 - 7 זה לא טוב? סתם לידע כללי...
הבעיה עם כל יום זה שצריך לצבור זרע "טוב". זה שיש נוזל זרע לא אומר שיש בתוכו זרע שיכול לעבור את כל הדרך הרחוקה והקשה עד לביצית :) בגלל זה כשעושים בדיקת זרע מבקשים התנזרות של לפחות 3 ימים. לגבי הרירית - 6 נחשב מינימלי כדי להכנס להריון (למרות שאפשר עם פחות אבל קשה מאוד) אבל 7 זה כבר סבבה ו- 8.6 בכלל מצוין.
יש לי בעיה... בעת קיים יחסים טני בדרך כלל משתמשת בחומר סיכה על בסיס מחם כי קצת כואב לי ..
השאלנ אם על בסיב מים מזיק? יש הל כך הרבה באינטרנט ואף אחד לא יודע לענות גם קראתי שיש חומא סיכה פר דאיס משהו כזה שהוא אפילו עוזר להיקלט לזרע וידידותי..
ידוע לך משהו על זה? תודה רבה :))
היי,
לצערי לא ידוע לי. אני יודעת שכאשר עשו לי הזרעה הרופא הקפיד בבדיקה שלפני לא להשתמש בחומר סיכה. אני לא חושבת שהסיבה היתה שזה מזיק אלא יותר שזה מפריע בדרך. כדאי לך להתייעץ עם רופא אבל לדעתי תשתמשי אם כואב לך. לפעמים לחשוב על הדברים יותר מידי ולהתאמץ יותר מידי עושה את האפקט ההפוך...
פוקה יקירתי ,הייתי ממליצה לך להשתמש ברוק שלך מהפה לפני ההחדרה, אני יכולה לעשות זאת בצורה של מריחה......