היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
היי בנות, אני דיי פסיבית בפורום בחודשים האחרונים ולפני כן הייתי פעילה קצת יותר אז אולי חלקכן מכירות אותי ואולי לא.... בכל מקרה רציתי לשתף שאני לא מאמינה ועדיין מתקשה לעכל שאכן כנראה הגיע תורי :) אחרי שנתיים מפרכות של טיפולים, זריקות, כדורים, בדיקות דם, שאיבות, החזרות - ריטואל שכולכן מכירות אני מניחה, וכל זה בלי לדעת למה אנחנו לא מצליחים להיכנס להיון, לפני יומיים ראיתי מספר ליד הבטא, לא האמנתי למראה עיניי וישר פרצתי בבכי, בכל זאת, זה לא משהו שרואים כל יום... והיום ראיתי שהמספר הוכפל!!!! - אבן נוספת נגולה.... עכשיו נותר להמתין לסוף החודש לבדיקת דופק ולקוות ולהאמין שהכל בסדר ויהיה בסדר לתשעה חודשים הקרובים...
משהו/ים מתחיל לגדול בתוכי.. וזה נעים לי :) אני שולחת פוווווווווווווווו לכולן וא-מ-ן והחודש הזה יהיה של כל אחת ואחת מכן!!!!
דבר נוסף שרציתי לשתף, הסימנים.... אני חיפשתי אותם כל הזמן... לא הרגשתי שום דבר מיוחד חוץ ממחזור שעוד רגע מגיע, החזה בכלל לא כאב וכל כך רציתי שיכאב, סימן כלשהו ופשוט כלום. אז לכל מי שמחפשת כמוני, תמיד תזכרו שאין חוקים ועד שאין בטא לא מספידים!
Boten
11 תגובות
עמוד 1
איזה יופי!! בשעה טובה ושיסתיים בידיים מלאות.. הריון קל ו אושר!
ליטלילי
תודה ליטלי, אמן ואת הבאה בתור!
Boten
איזה כיף לשמוע!! המון המון מזל טוב! ואמן שכל הדברים הקשים שעברת ישארו מאחוריכם.! הריון קל וכיפי!!