יקירתי מזל טוב!!!

מחר יומולדת מחר יומולדת...(:
אני הייתי באותה דילמה לפני חודש. היינו במלון ספא סופ"ש.. אחת לשנה יוצא לנו אולי לעשות דבר כזה. וכמובן לא הייתי בגקוזי וכמובן קיבלתי כמה ימים אחכ..(: אני לא מצטערת.. אם זה יגיע אמן צריך לשמור עליו. אני כבר בגישה של- עד שלא יגידו לי שאני בהריון אני לא. ועושה הכל, ספורט ואוכלת סושי. אני חושבת ששנתיים וחצי שאני מונעת מעצמי מספיקים. אבללללל... זה קצת שונה. גקוזי באמת זה מסוכן לעובר אז לא נורא תהני מהשאר בלי גקוזי..
אני חושבת שיש סיכוי להריון. הביתית בכלל לא אינדיקציה אמרתי לך כבר... הלוואי ותהיה הפתעה נעימה. אם לא.. אז נתת לן/ה את כל הסיכוי
יומולדת שמח!!!!