דילמה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות....

    דילמה רצינית.

    1. ביום שבת אני חוגגת יום הולדת זה התאריך העברי שלי. בעלי הזמין לנו ספא במחון עם ארוחת בוקר ופינוקים (מוי כייף!!!)

    2. כבר שבוע שיש לי בחילות הולכות וחוזרות. עייפות מטורפת. היו כאבים מוזרים בבטן תחתונה.

    3. עשיתי השבוע בדיקה ביתית שיצאה שלילית.

    העניין הוא כזה : מצד אחד סיכויים די קלושים שניקלטתי להריון החודש. מצד שני בחיים לא היו לי בחילות כאלה כמו שאני חווה ואני יודעת שתאכלס עשיתי את הבדיקה מוקדם כי המחזור האחרון היה רק ב 20/1

    מה אני עושה עם ענין הספא??? ואם קרה נס ונקלטתי ואהרוס הכל בגלל ג'קוזי???
    איך אדע?
    מה הייתן עושות?!?!
    ):

    ליטלילי

11 תגובות
עמוד 1
  • יפה שלי, קודם כל ישר שהתחלתי לקרוא אמרתי בלב וואללה יש מצב שהיא בהריון!
    תראי, אני אישית מציעה לך לא לקחת סיכון כי קרו מקרים מעולם והיו ניסים ולכי תדעי, אולי נקלטת?
    מעבר לכך שאת בטח מבינה שבדיקות ביתיות לא אמינות כל כך ולא מזהות הריון צעיר.
    את לא יכולה לעשות מחר בבוקר בדיקת דם? ללכת לבקש הפניה?
    או שגם בדיקת דם זה מוקדם?
    אל תיקחי סיכון....כאילו גם אם את חושבת שהוא קלוש, הוא קיים!!

    מאחלת לך שתבשרי לנו בשורות טובות!
  • אה וכמובן - מזל טוב מאאאאמי
  • יקירתי מזל טוב!!!

    מחר יומולדת מחר יומולדת...(:
    אני הייתי באותה דילמה לפני חודש. היינו במלון ספא סופ"ש.. אחת לשנה יוצא לנו אולי לעשות דבר כזה. וכמובן לא הייתי בגקוזי וכמובן קיבלתי כמה ימים אחכ..(: אני לא מצטערת.. אם זה יגיע אמן צריך לשמור עליו. אני כבר בגישה של- עד שלא יגידו לי שאני בהריון אני לא. ועושה הכל, ספורט ואוכלת סושי. אני חושבת ששנתיים וחצי שאני מונעת מעצמי מספיקים. אבללללל... זה קצת שונה. גקוזי באמת זה מסוכן לעובר אז לא נורא תהני מהשאר בלי גקוזי..
    אני חושבת שיש סיכוי להריון. הביתית בכלל לא אינדיקציה אמרתי לך כבר... הלוואי ותהיה הפתעה נעימה. אם לא.. אז נתת לן/ה את כל הסיכוי
    יומולדת שמח!!!!
  • אני הייתי מוותרת על ג'קוזי. בשורות טובות
  • מתי את צריכה לא לקבל???
  • מתישהו בשבוע הבא ... במקרה שנקלטתי, הגיוני שאני עם בחילות ככ מווקדם?!??!!!

    ליטלילי

  • קרה לי מקרה דומה עם הספא שהזמנו מראש ובדיוק נקלטתי
    תכלס? ביקשנו את הג'קוזי לא מחומם
    הוא היה פושר נעים כמו בריכה, כך מותר להכנס (בעצת רופאת הנשים שלי)
    הבעיה היא החום של המים.
    למרות שדוגרי, הייתי ממליצה לך להמנע גם מזה...

    מסאג' וכאלה, זה גם בעייתי... שמרי על עצמך מותק.

    אולי תקני בדיקה היום?

    וכמובן תהנו!!!
    מזל טוב ענקי

  • דבר ראשון המון המון מזל טוב
  • אז זה בטח סתם מלחץ שעובר עליי בשבוע האחרון (:

    ליטלילי

  • מה עשית בסוף?
  • היי

    אז... המים לא היו ככ חמים אז ניכנסתי ממש למעט זמן בערך 5 דקות ואז יצאתי.

    אחכ ועד עכשיו אני עדיין מרגישה כאביםמדי פעם בבטן תחתונה. זה מוזרררררר

    בכל מקרה אני אמורהלקבל השבוע...

    היה ממש כייף יום שבת!!!

    עכשיו צריך לעבור את המקווה והחתונה של אחות של בעלי עם כל המשפחה המטורללת שלו

    בהצלחה ליייייי


    ליטלילי

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה