חזרתי אליכן.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות
    מה שלום כולן? :)

    אחרי הפלה בשבוע 8 עם ציטוטק בגלל דופק שפסק,
    חוזרת למעגל הטיפולים ואליכן בנות יקרות!

    ממתינה שייפסק הדימום של הפלה ואז בווסת הבאה כבר יש לי פרוטוקול חדש..

    מקווה ומאחלת לכולנו להיקלט במהרה!

    שבת שלום וחג אהבה שמח
    עדי
9 תגובות
עמוד 1
  • Adik86 מצטערת מאוד לשמוע

    מקווה מאוד שתתאוששי במהרה ועם הרבה כוחות תיקלטי שוב כבר בקרוב!!



    ליטלילי

  • תודה רבה..
    זו חוויה קשה אך אני משתדלת להסתכל על הצדדים החיוביים שבכך: הצלחתי להיכנס להריון, דבר שבשנתיים שעברו חשבתי שכבר לא אפשרי, וגם זה שהגוף שלי יודע לזהות ולסיים הריונות לא תקינים..

    גם למדתי על הזוגיות שלי שהיא חזקה ועומדת שוב ושוב באתגרים שהתהליך הזה מציב בפניה..

    להריונות בריאים במהרה לכולנו!
  • כל הכבוד לך!!!!

    המשיכי להיות חזקה אפטימית ונבונה

    מבטיחה לך שמישהו שם למעלה עוד יפצה אותך על הכללללל

    ליטלילי

  • היי מתוקה,
    אני ממש מצטערת לשמוע.
    כל הכבוד לך על הגישה והאופטימיות, זה המתכון להצלחה!!
    שיהיה בהצלחה ובשורות טובות!!

    מלא חיבוקיםםםם
  • טני מצטערת בשבילך.. לא יודעת אם את זןכרת אבל גם עברתי משהו דומה בשבוע 9 לפני כחצי שנה. מאחלת לך שבמהרה זה יהיה מאחורייך.. איזה יופי לדעת שזכית בזוגיות טובה שמתחזקת במצבים כאלו. שיהיה בהצלחה
  • היי :)

    אצלך זה היה גם בציטוטק?
    יש לך מושג כמה זמן בדימום אמור להמשיך?
    כבר מיציתי :)
  • עדי יקירתי, מצטערת לשמוע
    אבל הכל מלמעלה והכל לטובה ובעזרת ה' את תיפקדי במהרה!

    תני חיוך יפתי והכל יהיה בסדר...
    שולחת לל חיבוק ענק ענק
  • בל הכבוד על הגישה בהצלחה!!!!
  • היי עדי
    מצטערת לשמוע
    מאחלת לך שתקלטי שוב במהירות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה